Ik stoot dus bij heb maken van m'n website op een groot probleem . M'n achtergrond is Geborsteld staal met daarop een chromen bult . In Dreamweaver gooi ik er dan Flash buttons op , maar ik kan dus mijn kleur die ik in Photohop 7.0 gebruik niet al background color krijgen in Dreamweaver (is trouwens 219/219/224) . Kan ik die omzetten naar zo'n #-code of soms doorzichtig krijgen ?
PSP zet die rgb code automatisch om naar # code.. Photoshop zal dat toch vast ook wel kunnen¿
Anders idd ff googelen
Anders idd ff googelen
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Das al opgelost
was nogal verborgen in fotosoep ..
Maar kan je die randen ook niet doorzichtig maken , dan kan m'n bliksem er onder door lopen
Maar kan je die randen ook niet doorzichtig maken , dan kan m'n bliksem er onder door lopen
Dat ga je niet menen he, dat je de HEX# color niet kon vinden in Photoshop?real_raichu70:
Das al opgelostwas nogal verborgen in fotosoep ..
PS cutter, ik ga even de FAQ aanpassen. Wie fotosoep zegt in dit forum krijgt een 24u Ban.
helemaal mee eensOp zaterdag 20 april 2002 00:21 schreef willem169 het volgende:
[..]
Dat ga je niet menen he, dat je de HEX# color niet kon vinden in Photoshop?
PS cutter, ik ga even de FAQ aanpassen. Wie fotosoep zegt in dit forum krijgt een 24u Ban.
Op vrijdag 19 april 2002 18:01 schreef real_raichu70 het volgende:
...M'n achtergrond is Geborsteld staal met daarop een chromen bult...
Hell yeah!Op zaterdag 20 april 2002 00:02 schreef real_raichu70 het volgende:
...dan kan m'n bliksem er onder door lopen...
Give the guy his Lowrider Status!
http://willem.yoursite.nl/ :Op zaterdag 20 april 2002 00:02 schreef real_raichu70 het volgende:
Das al opgelostwas nogal verborgen in fotosoep ..
code 169
Go away !
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1