Toon posts:

[icons]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien weten de mensen van webscripting hier iets meer van, maar volgens de regels probeer ik het eerst eens hier.

Ik ben op zoek naar de standaard icons van Microsoft. Je weet wel, die dingen die bijvoorbeeld in Word zitten, als gif. Ik dacht dat ik ze bij MSDN kan downloaden, maar ik kan ze nergens vinden!

Wie helpt? ;)

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

http://dgl.microsoft.com/

Hier misschien?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

In VB Enterprise zitten er standaard een heleboel; ook b.v. de irritante vliegende mapjes van de kopieerfunctie.

Als je iets anders zoekt, en je hebt het op het scherm:

druk ALT+PrintScreen, ga naar je favoriete tekenprogramma, en druk SHIFT+Insert

ff uitknippen en saven maar!

Verwijderd

[topic=349720]

Verwijderd

Topicstarter
Dat topic is ondertussen wel heel oud geworden en alle links naar bestanden zijn ondertussen ongeldig geworden.

Iemand anders nog een idee?

Verwijderd

Tsja er is een reeks icoontjes die je meegeleverd krijgt met windows, de meeste andere zitten gewoon bij een programma als je het installeerd. Je kunt ze 'jatten' via printscreen zoals hierboven al staat, of met speciale icoon-bewerkprogrammaatjes. Die kunnen vaak ook iconen uit een *.exe of *.dll halen. Volgens mij kun je niet zomaar ergens een hele verzameling gif's van al die iconen op internet vinden (zou niet weten waar).

(Je krijgt bij windows bijvoorbeeld standaard het bestandje moricons.dll, daar zit een hele zooi iconen in. Die stammen wel allemaal uit het Windows 3.1 tijdperk dus zien er niet echt gelikt meer uit :))

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ooooooh díe iconen!
Zoek even op http://tucows.tiscali.nl :) bij de Themes. Daar staan ze bij onder 'XP Theme' ofzo.
Als je ze geinstalleerd (lees: uitgepakt) hebt, moet je gewoon even een loze snelkoppeling aanmaken op je desktop, en daarvoor dus even een mooi icoontje selecteren. Op een gegeven moment krijg je dan een dialoogboxje met een groot wit vlak, de padnaam en dus het icoontje. Copy&Paste maar :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Je kunt toch gewoon een printscreen maken ze daarna knippen en saven? :?
Pagina: 1