Hitman (Demo) is heftig!!

Pagina: 1
Acties:

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-02 11:33

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Heb eergisteren via www.3dfiles.com ff de demo van Hitman gehaald (45Mb)....

TERING WAT IS DIE COOL MAN....

Alleen de besturing is ff lastig, maar heb je zo onder de knie...
Nu maar wachten op de volledige versie!!

Nog meer mensen kritiek of iets anders?

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 12:18

Halfkakkende

Vandring

Hoe pak je een wapen uit je item list?
Ik vind Thief (2) trouwens wel een stukje leuker door de aparte sfeer, maar Hitman is idd erg vet.

MUZIEK!

• IDtenT
  • Niet online
De demo is idd een van de vetste van de afgelope tijd, maar hijs echt FOKKING moeilijk :(
krijg echt zin om de originele versie te spelen :)

Slave of Thieves

• Rozz

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Een wapen kies je met pageup-down en met enter selecteer je hem (default)

Vooral die sniper is gaaf...ligt ergens links in een steegje op je te wachten)

Loop met NOTHING (uit je inventory lijst) langs guards en ze doen niets...loop langs met een gun in `t zicht en je bent dood voordat je weet waar `t vandaan komt.

(dit is dus niet een ala Quake spel waar bij je schietend binnenvalt en nog bijna zonder schrammen wegloopt!! sneakie zijn is de keyword hier in dit spel)

Spel Hint: Pak eerst die gasten helemaal rechts van je met de sniper...

alleen jammer dat ie maar 1 level is :(

Verwijderd

ik wilde hem ook downloaden maar kwam erachter dat de systeemeisen voor mij te hoog waren, toch lijkt het me aan de hand van de screenshots een enorm vet spel...wat moet je doen in de demo?

wanneer komt het spel in de schappen te liggen eigenlijk?

Verwijderd

Heb hem ook al een paar keer gespeeld die besturing is inderdaad klote in het begin. Maar is me nog niet gelukt om hem uit te spelen die vent opblazen met die auto bom lukt maar dan de rest van zijn bodyguards vermoorden wil maar niet lukken.

• IDtenT
  • Niet online
tip 1: Een guard loopt de hele tijd rond, afschieten af niemand het ziet ;)
tip 2: schiet de civilians af :) dan krijg je minder gezeik
tip 3: pak het sniper rifle uit het steegje en schiet ze neer (die 4 lui)
tip 4: LIJKEN GOED OPRUIMEN :)

Slave of Thieves

• Terranca
  • Laatst online: 20-02 09:41
En met opruimen bedoeltie in dat putje gooien

Als je het bericht krijgt dat die gozer bij het restaurant is aangekomen, moet je naar dat putje gaan... dan komt daar na een tijdje een chauffeur, die maak je af met dat snoertje (lekker bloed en geluidloos). Je trekt z'n kleren aan en flikkert hem in die put :)

Nu kan je de autobom plaatsen, zorg wel dat die andere gozer die autobom niet te zien krijgt...

update
En als je gaat schieten, vooral gebruik maken van lean (leunen)(standaart op numpad #1 en #3 geloof ik), zodat ze je niet zien .. kan je lachen .. en dan als er 1 overblijft: weer dat leuke draadje gebruiken, die is echt heeeel goed

• AngelEyes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
idd Hitman is heftig ja
alleen wordt ik meestal na een paar schoten te hebben gelost met de sniper al weer gepakt, omdat er dan alarm geslagen wordt.
Volgens mij moet je de sniper dan heel leuk weg kunnen stoppen, maar die eikel houdt em gewoon vast in z'n hand. Kan je em echt niet wegstoppen, ofzo? Zodat je dan met een stalen gezicht naar die lijken staat te kijken.

Jouw advertentie hier??

• Terranca
Jep, gewoon op "F" drukken, dan drop hij het wapen

• Rozz

Rozz

I'm an Apogian!!

Topicstarter
Die Sniper Rifle kan je gewoon in je hand houden door in je iventaris op NOTHING te zetten...hij houdt hem weliswaar in z`n hand maar toch is me dit gelukt om langs de guards te rennen...

P.S. Echt heftig als je langs z`n guard loopt en die gozer kijkt je aan/na!!! wat een effecten...

[Admin don`t look mode]
Moet toch ff m`n warez mannetje in de gaten houden:)
[/Admin don`t look mode]

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Prachtig spel, zeer goed ID.
Maar waarom alleen maar 3rd person mode¿
+ ik vind de besturing nogal K*t. [Waarom mag ik me scrollwiel/middelste muisknop niet gebruiken¿¿¿¿¿¿¿]
Ik word gewoon afgeschoten omdat me poppetje me hele zicht blokkeerd.. :(

* StarLite wil in dit spel ECHT een 1st person mode hebben!

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Terranca
Als je op "-" drukt wordt het zicht al beter.. maja, 1st person zou inderdaad wel handig zijn op momenten

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-02 10:03
Waarom is er geen mouse look aanwezig? nu zit je met dubbele toetsen om de boel te bedienen :( Allemaal erg nieuw dus erg verwarrend... ik hoop dat Eidos iig de mouse look er nog instopt.

• Terranca
Hmm, ja das wel jammer... maar er is wel een beetje mouse look en mouse shoot..

Verwijderd

Zit er ergens een reverse-mouse optie in? Want ik heb de verticale mouse altijd precies andersom zitten.
Op deze manier begin ik er niet eens aan, wat eigenlijk wel jammer zou zijn.

• AngelEyes
  • Laatst online: 26-04-2024
dat wapenwegstoppen zou heel anders moeten kunnen. Nu moet je je wapen eerst hard naar de overkant van de straat gooien :-) om em daar weer op te pikken zodat je de wachten ontloopt.

Ook 1ste persoon zou een betere optie zijn, zoals bijv. in H&D, waarbij je vrij kon switchen.

Jouw advertentie hier??

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Hij leek mij ook wel leuk, maar toen ik, als fps speler, die besturing (geen free mouselook:() zag, heb ik hem er gelijk weer afgeflikkerd, ik hoop dat ze dat nog veranderen.

Niet op voorraad.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 21:31
hij is inderdaad super heftig. Duurde ff voor ik die bom kon plaatsen, een weer een keer erbij voor ik die trigger doorhad. Maar is errug gaaf. alleen jammer dat je zo;n shotgun niet onder je jas of zo kunt verbergen.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

ER is WEL free-mouselook!
Gewoon op "/" op je numpad rammen!

Maar ik BLIJF erbij dat er echt een First person view in moet.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Pagina: 1