Okey eindelijk kan ik weer een mod plaatsen ... hij is misschien een beetje afgezaagt en vaker gedaan maar ik heb er heel veel werk aan gehad en ben er heel trots op en daarom wil ik hem hier graag laten zien ... ik heb heel bewust een 120mm richting mijn video kaart gezet omdat het wel een hele GF2 mx is jaja en dat wordt natuurlijk heet
een andere 92mm fan heb ik op m'n digi display gericht zodat deze ook niet te warm kan worden .. moet je je voorstellen wat er dan wel niet kan gebeuren
... en een 80mm fan voor op m'n geheugen want ook dit mag natuurlijk geen vlam vatten ..... de ccfl heb ik heel nauwkeuig schuin op het midden geplaatst omdat ik heb berekend volgens de formule van mod dat deze zo het meeste lichte weergave geeft
... de floppy drive op m'n voeding heb ik draadloos gemaakt (niet dat hij het nu nog doet maar wel kwel
) .. ook de standaard speaker heb heb extern gemaakt omdat ik dan tenminste die piep hoor als me compie aan gaat ... (ja die coolermaster maakt meer herrieals ie aangaat maar toch leuk) de aan/uit, reset knop en led's heb ik op de rand van m'n bureau gemonteerd zodat deze goed zichtbaar en handelbaar zijn ... verder heb ik de kabels allemaal erg netjes achterlangs weggewerkt .... ik denk dat ik m'n doos ook ooit nog een kleutje ga geven en er gaten in ga maken voor 40mm fans met fingerguards maar dat kotm later wel ...
VET he vinden jullie ook niet ??

Lol, ik geloof dat chaotisch wel het juiste woord is hier...
Zo neem je hem ook lekker makkelijk mee naar een LAN, gewoon zo onder je arm
Zo neem je hem ook lekker makkelijk mee naar een LAN, gewoon zo onder je arm
Tempz ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
uh jah errug leuk... tis dat mijn pc nu offline staat maar anderz zou ik mijn P4 opstelling plaatsen waar je me P4 met 2x 60gig in RAID op me bureau ligt te draaien..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
uhm ga je het ooit nog is in een kast bouwe? niet echt mobiel om zoiets mee te nemen he... beetje een chaos ja...
dammit ... ik kan geen pix maken van me I-net Gateway ...
Die is ook lekker ranzig.
Niks zit vastgeschroef ... alleen de HD's met 1 schroefje.
Zelfs de koeler op de CPU zit niet met een clipje vast.
Die had ik niet meer, zit nu Arctic Thermal Compound tussen ... plakt goed
Die is ook lekker ranzig.
Niks zit vastgeschroef ... alleen de HD's met 1 schroefje.
Zelfs de koeler op de CPU zit niet met een clipje vast.
Die had ik niet meer, zit nu Arctic Thermal Compound tussen ... plakt goed
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Temps .. : 29 idle .... 42 stressed ...
ennuhhh dit ligt er zo bij omdat mijn kast momenteel een metamorfose ondergaat
ennuhhh dit ligt er zo bij omdat mijn kast momenteel een metamorfose ondergaat
Vette mod man!! Veel koeling enzo, nice case 
(standaard zin
)
(standaard zin
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik heb ook 2x60GB RAIDOp vrijdag 19 april 2002 17:39 schreef ReseTTim het volgende:
uh jah errug leuk... tis dat mijn pc nu offline staat maar anderz zou ik mijn P4 opstelling plaatsen waar je me P4 met 2x 60gig in RAID op me bureau ligt te draaien..
ik zit er nu al zo'n 20 min naar te kijken maar zie niks gebeurenOp vrijdag 19 april 2002 17:38 schreef _sNaRs_ het volgende:
Let op de 120mm fan
https://wren.co/join/Devian
ROTFLOL !!!!!Op vrijdag 19 april 2002 17:45 schreef Devian het volgende:
[..]
ik zit er nu al zo'n 20 min naar te kijken maar zie niks gebeuren
ps: de pic is alleen 9 min geleden gepost
Verwijderd
LOL!Op vrijdag 19 april 2002 17:45 schreef Devian het volgende:
[..]
ik zit er nu al zo'n 20 min naar te kijken maar zie niks gebeuren
zonet was er ook al een mobodoosmod trouwens.
Ja... is .. ehmmm... mooi ?
“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, of what, then, is an empty desk a sign?” - Albert Einstein
Verwijderd
[quote]Op vrijdag 19 april 2002 17:44 schreef atmoz het volgende:
[..]
Ik heb ook 2x60GB RAID
(plus 1 x 20GB)
[url=http://members.home.nl/atmoz/DSCF0001.JPG[/url]
Heb je ook een foto van je voeding alleen.
Want wil dat raampje wel is beter zien.
[..]
Ik heb ook 2x60GB RAID
[url=http://members.home.nl/atmoz/DSCF0001.JPG[/url]
Heb je ook een foto van je voeding alleen.
Want wil dat raampje wel is beter zien.
heb jij je voeding voorzien van een window-mod of zie ik dat verkeerd?Op vrijdag 19 april 2002 17:44 schreef atmoz het volgende:
[..]
Ik heb ook 2x60GB RAID(plus 1 x 20GB)
[afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯
Een ruit is hier niet meer nodig... 
Ik heb hier maar 2 woorden voor: zootje ongeregeld

Ik heb hier maar 2 woorden voor: zootje ongeregeld
I love watercooling
mooie mod!!
scheelt je de aanschaf van een kast met een plexiglas
window!!
scheelt je de aanschaf van een kast met een plexiglas
window!!
oude specs alu kassie We zijn op de wereld -om mekaar (4x)- te helpen nietwaar??-=-
Dat zie je goedOp vrijdag 19 april 2002 17:53 schreef beschuitfluiter het volgende:
[..]
heb jij je voeding voorzien van een window-mod of zie ik dat verkeerd?
Mischien staat op mijn site een foto ervan. (huisje) Zal eens effe kijken, anders maak ik er wel eentje.
edit:

Tja, als dit een mod is, dan mod ik heel vaak
Al mijn losse mobo's gebruik ik zo... Dump op foam, sluit alles aan en wees creatief met bureauruitme...
naais mod 
hier heb ik ook een mooie:

Deze zit nu wel in een legokast gebouwd
k vond t zo'n zooitje
hier heb ik ook een mooie:

Deze zit nu wel in een legokast gebouwd
k vond t zo'n zooitje
wow keeeeeeeeewlOp vrijdag 19 april 2002 18:07 schreef atmoz het volgende:
En voor de echte geïntreseerden:
http://members.home.nl/atmoz/psu2.jpg
jah die voeding is zeer sweeeet
¯\_(ツ)_/¯
Ik vind MOD wel een groot woord voor dit zooitje ...

Concrete Loop Watercooling
Lol...... al die losse fans. Als ik mijn delta 120mm hp zo neerzet, dan vind ik hem na 10 minuten nooit meer terug, dan is hij al richting noordpool vertrokken ofzo
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Mja.. ik vind dit dus ff net wat te kansloos voor OCM...
Overigens mijn complimenten voor de voedingsmod.
Overigens mijn complimenten voor de voedingsmod.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.