Toon posts:

creative pci64 dos driver probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik wil dus system shock weer eens gaan spelen en dit moet ik doen door middel van een bootdisk ivm memory. Anyway Ik heb dus dos drivers(stonden op de cdrom) maar die kan ik niet inladen (van mijn geluidskaart dus voor de volledigheid)

Eerst zeek ie omdat emm386 niet was geladen en nu doe probeer ik de drivers te laden door apinit( dat is hem toch? die andere doen namelijk niks) en dan laadt ie de drivers en dan zegt ie 'sndscape' not found o.i.d.

Iemand enig idee hoe dit werkt?

Hier [url="http://hier"]http://www.americas.creative.com/support/files/download.asp?Centric=16&OS=11[/url] heb ik de nieuwste drivers vandaan en hoe laadt ik ze dan in dos?

tia

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor het schopje maar hij viel er vanaf en er moeten hier toch mensen zijn die dit relatief eenvoudige probleem kunnen oplossen?

Ik iig niet en heb aan verschillende documenten gelezen(ook de gehele search door geplozen) maar het lukt me niet :( :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je weet wel hoe je uberhaupt een geluidskaart aan de praat krijgt in spelletjes? Er zijn volgens mij niet echt dos-drivers. Het spel ondersteunt de kaart zelf en in je autoexec.bat zet je wat instellingen goed en je laad een .sys bestandje in je config.sys.

Staat er niets in een readme.txt van het spel of dat bij de drivers zit?

overigens zijn er weldegelijk topics over dit onderwerp te vinden...

[search=sounblaster dos drivers]

[topic=401779/1/100]

Dit is verder niet echt een hardware probleem. >> [forum=23] (toch? :o)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok verkeerde forum dan :)

maar nee in die search staat er niks over. Verder zijn het wel echt dosdrivers speciaal voor die kaart. Op de gehele cdrom staat niet uitgelegd hoe ik ze moet laden.

Als ik apinit of apload run, probeert ie ze te laden en dan zegt ie 'couldn't create sndscape' zit al uren te kloten ermee :(