Toon posts:

Mandrake 8.1 + creative platinum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dag mensen, ik het deze distrubutie geinstalleerd. Ik heb geluid alleen de achterste speakers doen het niet. En is er iets om dvdŽs af te spelen op linux!!!

De mzzl

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Op sourceforge moat je de drivers van het emu10k1 project downen. Deze moet je dan compileren, zowel de module als de tools.
Daarna kan je de module laden met modprobe emu10k1, en dan moet je /usr/local/emu-config uitvoeren, deze activeer je achterste boxen.

Ikzelf heb een DTT2200 soundgeval, als iemand weet hoe ik de center ook aan krijg plz let me know.

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30

B2

wa' seggie?

Op vrijdag 19 april 2002 17:01 schreef niksweerd het volgende:
Dag mensen, ik het deze distrubutie geinstalleerd. Ik heb geluid alleen de achterste speakers doen het niet. En is er iets om dvdŽs af te spelen op linux!!!

De mzzl
creative platinum? welke is dat nu weer dan?
In ieder geval, volgens mij zat er voor de live niet echt surround support ofzo in linux. Tenminste dat was zo toen ik nog een Live! had. (jaartje geleden ofzo)
Anders probeer Mandrake 8.2 eens.

Voor DVD's zijn er al zat topics hier, dus gebruik eerst die search maar eens.

En groeten enzo onder posts daar staat hier een stukje over.

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:30

B2

wa' seggie?

Op vrijdag 19 april 2002 17:05 schreef XTerm89D het volgende:
Op sourceforge moat je de drivers van het emu10k1 project downen. Deze moet je dan compileren, zowel de module als de tools.
Daarna kan je de module laden met modprobe emu10k1, en dan moet je /usr/local/emu-config uitvoeren, deze activeer je achterste boxen.
Owh naja, maar het lijkt me een beetje te veel voor hem. :)

dit was trouwens mijn 300ste post

• XTerm
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06-2025
Idd EAX onder GNU kan je momenteel nog wel schudden ja :(