nog een kort offtopic vraagje over DC..
wat is het verschil tussen active en passive mode?? Ik zit achter proxy.. moet dus passive.. maar wat houdt dat precies in en wat zijn de gevolgen?
wat is het verschil tussen active en passive mode?? Ik zit achter proxy.. moet dus passive.. maar wat houdt dat precies in en wat zijn de gevolgen?
als je bij google zoekt op passive ftp mode en op die manier kan je het wel interpeteren
Post het IP even als je klaar bent
is het niet mogelijk om een got/t.net hub te maken ?
als iemand een goede freebsd dc-server weet kan ik dat heel simpel opzetten namelijk.
als iemand een goede freebsd dc-server weet kan ik dat heel simpel opzetten namelijk.
Verwijderd
[topic=401026/1/50]Op vrijdag 19 april 2002 21:16 schreef [Airwolf] het volgende:
is het niet mogelijk om een got/t.net hub te maken ?
Lijkt me duidelijk...
Verwijderd
Hey luitjes,
(niet om dit topic omhoog te kicken, maar omdat dit de beste plek is volgens mij)
Binnenkort willen we een LAN organiseren voor een aantal vrienden bij elkaar. En willen we voor het leachen DC gebruiken. Dit hadden we ook op Drome. ZUPER HANDIG.
Maar hoe werkt dat proggie.
Nu heb ik (als het goed is) de hub en de client van Direct Connect zelf al lopen. Maar de client ziet de hub niet. (Hubbie van de url hierboven)
Piccie met instellingen van de hub (Hub IP: 192.168.0.2)

Misschien doe ik iets fout in de client. (Client IP: 192.168.0.3)
Ik toets Connect, Favorieten, en dan:
Naam: Test Fevers
Description: Test
Adres: 192.168.0.2
(Hij loopt passive)
Iemand een idee? Alvast bedankt!
(niet om dit topic omhoog te kicken, maar omdat dit de beste plek is volgens mij)
Binnenkort willen we een LAN organiseren voor een aantal vrienden bij elkaar. En willen we voor het leachen DC gebruiken. Dit hadden we ook op Drome. ZUPER HANDIG.
Maar hoe werkt dat proggie.
Nu heb ik (als het goed is) de hub en de client van Direct Connect zelf al lopen. Maar de client ziet de hub niet. (Hubbie van de url hierboven)
Piccie met instellingen van de hub (Hub IP: 192.168.0.2)
Misschien doe ik iets fout in de client. (Client IP: 192.168.0.3)
Ik toets Connect, Favorieten, en dan:
Naam: Test Fevers
Description: Test
Adres: 192.168.0.2
(Hij loopt passive)
Iemand een idee? Alvast bedankt!
Pagina: 1