cel2 op p3b-f

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Ik heb een asus p3b-f (rev 1.03) dus er kan een cel2 op als het goed is.
Nu heb ik bios 1005, en momenteel een cel1.
Nu kan ik bij de voltage settings in m'n bios als laagste 2.00 volt in stellen. Die cel2 heeft minder volts nodig toch (?!?)

Woensdag komt m'n cel2. Als ik die cel2 erin prik, gaat ie dan vanzelf de juiste voltages aangeven, of moet ik iets anders doen voordat ik hem erin prik?
Ik ben bang dat er gelijk 2 volt op komt en dat ie knapt:)
iemand die het weet?

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Gaat vanzelf :) :)
Heb zelf ook de P3B-f en ik heb aleens geswitched van een Katmai naar een CuMine en de voltage switch gaat automatisch.

Die-hard Brexiteer

• RdB_IA
  • Niet online
ok, thanx..dan weet ik genoeg.
En ik realiseer me nu ook opeens dat dit het foute forum voor deze vraag is. Stupid me.

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
je hebt wel een converter voor fcpga?

• RdB_IA
  • Niet online
yep, ik had een ppga, maar nu eentje die ook voor fcpga is.
Op die ouwe converter deed m'n cel1 500 het alleen tot 562 mhz...poste niet eens op 625 (FSB van 83 dan geloof ik he..).
Dus ik had hem altijd op 562 staan (superstabiel, dat wel).
Ik dus gister die nieuwe converter erin, ff proberen of ie nu wel 625 post, en ja hoor!! Alleen windows wilde niet booten. ('k heb een standaard koelertje, meer was niet nodig voor die 562, vandaar).
Als ik goed ga koelen moet ik hem denk ik wel stabiel krijgen op 562..maargoed, van de week m'n cel2 erin, dus ik ga geen moeite meer doen.

• Papillon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-08 14:18

Papillon

Spring 's in the Air...

De ASUS P3B-F rev. 1.03 en hoger heeft een switcing Voltage Ragulator die CPU vanaf 1,3 V kan aansturen. (deze gaat tot 3.4 V meende ik)

F u cn rd ths, u mght hv a gd jb n cmptr prgmmng.

• RdB_IA
  • Niet online
jammer dat ie op mijn cel1 niet lager kan dan 2.00 volt. Wordt ie misschien wat minder warm (hij is nu ook superstabiel, dussu)

maargoed, dat gaat niet dus
Pagina: 1