Toon posts:

Het Gigantische Consolewar-Topic + poll

Pagina: 1
Acties:
  • 339 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
na aanleiding van dit topic:
[topic=472818/1/25]

d8 ik laten we alles maar bijelkaar gooien

maar zoals je ziet is dit topic dicht gegeooid omdat er wel geargumenteerd moet worden dat is dus iets wat we wel in dit topic gaan doen

hier is de poll :

Poll: welke volgorde voor jou?
1.PS2 2.GC 3.X-box
1.PS2 2.X-box 3.GC
1.GC 2.PS2 3.X-box
1.GC 2.X-box 3.PS2
1.X-box 2.GC 3.PS2
1.X-box 2.PS2 3.GC

Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen :7

Afbeeldingslocatie: http://www.dubbelf.com/poll/img.php?pollid=1892&var=.png

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com

als je in dit topic post wil je je dan aan deze regels houden?
- geen flamez
- beargumenteer je mening
- reageer normaal
- ga niet zeggen ik heb liever een computer

nou ik hoop dat dit topic wel een succes word

Let the war begin!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:36
Xbox trekt mij het meest, GC is gewoon cool, Playstation altijd wat minder gevonden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Dus als je wilt mag alleen jij(!) het opnieuw proberen

:P

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-12-2025

Mathizsias

Drizzt

Ik heb de PS2 op 1 gevote omdat zij de eerste waren en de laatste zijn :)

Ook hebben ze de meest bekende titels zoals : MGS 2, Final Fantasy, Fifa games(Alle sporten bijna), GT3, enz
The elves have roamed the earth far, far before our life, my child, they will also return to the earth when it comes to an end...
Sommige mensen kennen deze licht afwijkende tekst waarschijnlijk wel

Verwijderd

Ok ik wil dus een console kopen.
Ik had al die tijd een Gamecube in gedachten, omdat de xbox gewoon te duur was......
maar nu de xbox goedkoper wordt, is deze ook zeer aantrekkelijk.
voor die 50 euro meer >> een harde schijf (wat kun je hier mee??legaal
netwerk >> geschikt voor @home wat ik heb??
DVD >> ik dacht dat de GC ook DVD had,maar dat is duz niet zo , duz dat is voor de GC een afknapper.
alleen een nadeel van de xbox : lomp = die grote kast en die grote gamepad.
De spellen zien er in de geval goed uit, maar de spellen van de gamecube zijn ook aantrekkelijk.
geef jullie mening.

Verwijderd

Topicstarter
nou zoals hier: [topic=451061/1/25] al duidelijk is ben ik een nintendo fan en zal ik de GC waarschijnlijk kopen
maar met de sterke prijsdaling van de x-box begin ik te twijfelen daarom staat x-box op 2e plaats

Verwijderd

Ik heb iets tegen de playstation, allemaal net iets te popy naar mijn idee, beetje de domme console(persoonlijke mening, niet slaan).

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:19 schreef Tidus het volgende:
Ik heb de PS2 op 1 gevote omdat zij de eerste waren en de laatste zijn :)

****goh, ok, dat kan****

Ook hebben ze de meest bekende titels zoals : MGS 2, Final Fantasy, Fifa games(Alle sporten bijna), GT3, enz

****gek he, als de rest nog maar net uit is(of nog niet eens)****
[..]

Sommige mensen kennen deze licht afwijkende tekst waarschijnlijk wel
Sorry, maar ik vind het een beetje eh, hoe moet ik het noemen, meningloze vote.
Maarja, dat ligt(weer) geheel aan mij.

• Mathizsias
  • Laatst online: 19-12-2025

Mathizsias

Drizzt

Op vrijdag 19 april 2002 15:20 schreef Forau_diavolina het volgende:
Ik heb iets tegen de playstation, allemaal net iets te popy naar mijn idee, beetje de domme console(persoonlijke mening, niet slaan).
Als ik dat moet baseren op een argument ben je wel heel debiel ik heb iig nog een argument...

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Het is al feit dat de PS2 deze consolewars gewonnen heeft, met een userbase van 50+ miljoen. Niet discussierbaar.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:22 schreef ilyc het volgende:
Het is al feit dat de PS2 deze consolewars gewonnen heeft, met een userbase van 50+ miljoen. Niet discussierbaar.
???? de PS2 is er ook al langer ;)
de box is er nog maar net en de GC is er nog niet eens...
duzz wat heeft dit te betekenen?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 15:22 schreef ilyc het volgende:
niet alles draait om geld ;)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:18 schreef DazZta het volgende:
Dus als je wilt mag alleen jij(!) het opnieuw proberen

:P
Had ik later toegevoegd :+

pentium: keuze tussen de 2 word toch een gok. STEL dit is een marketingtruc om jou die XBox te laten kopen en de nieuwe spellen die uit gaan komen zijn 25% duurder dan van de GameCube zit je met een probleem :)

Net als met de meeste hardware word het gewoon gokken en hopen dat je hetzelfde doet als de meeste andere mensen en de games van jouw console VEEL verkocht worden.

Ik ken mensen die thuis een BetaMax videorecorder, DAT recorder en CD-I installatie hebben. Die hebben dus ooit verkeerd gegokt ;)

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:14
Op vrijdag 19 april 2002 15:19 schreef pentium het volgende:
Ok ik wil dus een console kopen.
Ik had al die tijd een Gamecube in gedachten, omdat de xbox gewoon te duur was......
maar nu de xbox goedkoper wordt, is deze ook zeer aantrekkelijk.
voor die 50 euro meer >> een harde schijf (wat kun je hier mee??legaal
netwerk >> geschikt voor @home wat ik heb??
DVD >> ik dacht dat de GC ook DVD had,maar dat is duz niet zo , duz dat is voor de GC een afknapper.
alleen een nadeel van de xbox : lomp = die grote kast en die grote gamepad.
De spellen zien er in de geval goed uit, maar de spellen van de gamecube zijn ook aantrekkelijk.
geef jullie mening.
Harde schijf is bedoeld voor savegames en je kunt er muziek naar rippen om die vervolgens te gebruiken bij games.

Met de XBOX kun je online spelen als je @home hebt. Hier heb je wel een stukje software voor je pc voor nodig, maar het werkt goed!

Die lompe kast kan me geen f*ck schelen, want m'n box staat toch in m'n audiomeubel dus ik heb er geen last van en de controller vind ik zeker niet te groot.
Kan me voorstellen dat mensen met kleinere handen misschien liever een kleinere controller willen.

Misschien een slim idee voor MS om die Jap. controller ook in Europa naast de 'gewone' controller te gaan verkopen.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:24 schreef InZane het volgende:

[..]

Harde schijf is bedoeld voor savegames en je kunt er muziek naar rippen om die vervolgens te gebruiken bij games.

Met de XBOX kun je online spelen als je @home hebt. Hier heb je wel een stukje software voor je pc voor nodig, maar het werkt goed!

Die lompe kast kan me geen f*ck schelen, want m'n box staat toch in m'n audiomeubel dus ik heb er geen last van en de controller vind ik zeker niet te groot.
Kan me voorstellen dat mensen met kleinere handen misschien liever een kleinere controller willen.

Misschien een slim idee voor MS om die Jap. controller ook in Europa naast de 'gewone' controller te gaan verkopen.
thanks hier kan ik wat mee :)
de lompheid van de xbox wen ik wel aan ;)

Verwijderd

Een domme console :? :\

Ik heb een PS2 en die vind ik tot nu toe erg gaaf: GTA3, MGS2 etc dus die staat voor mij op nummer 1

Heb nog geen Xbox maar door die lekkere prijs ga ik er toch mischien 1 halen maar de spellen die er nu zijn ben ik nog niet onder de indruk van maar heeft wel een DVD speler en de Game Cube niet dus hij staat op nummer 2

Ik wil alleen de gamecube voor Star Wars de rest boeit me niet echt zoals RE remake's en geen DVD dus staat ie op 3

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 15:24 schreef ItSnows het volgende:
Ik ken mensen die thuis een BetaMax videorecorder, DAT recorder en CD-I installatie hebben. Die hebben dus ooit verkeerd gegokt ;)
Vergeet DCC niet :+

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
hehe. leuk topic. Iedere keer dat ik op vernieuwen druk staan er weer 1 tot 3 nieuwe posts :)

Maar goed. ik zie wel wat gebeurd en wat komen gaat. ik heb nu een ps2 en daar ben ik wel even zoet mee. Natuurlijk ook met de gewone pc maar goed :)

Ik had voor de ps2 gekozen omdat er simpelweg toen ik hem kocht nog geen andere consoles waren. Ik leefde toen en d8 kom, laat ik es een console kopen. En met final fantasy zal het wel een goeie keus zijn geweest.

TMAXTINT

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:27 schreef InZane het volgende:

[..]

Vergeet DCC niet :+
Dat komt omdat IK der daar 1 van heb >:)

...

Ik blijf erbij: PCs zijn beter: veelzijdiger te gebruiken (mail, administratie, games, TV) en beter uitbreidbaar :+

Ik heb trouwens tot nu toe alleen ooit DunkHunt gespeeld dus wat ik in dit topic doe :?

<font color=red>Oh en even voor de goede orde: de eerste die scheldwoorden, flamed of iets in van die orde in dit forum plant heeft ruzie met me</font> Mag duidelijk zijn? >:)

Verwijderd

dit soort spellen trekken mij aan:
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/cms/images/games/spiderman/sim-spiderman-0014.jpg

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-01 20:02

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

als je in dit topic post wil je je dan aan deze regels houden?
- geen flamez
- beargumenteer je mening
- reageer normaal
- ga niet zeggen ik heb liever een computer
Het ItSnows wat snap jij niet aan deze zin ;) :+

Ik heb gestemd voor X-Box op 1, GC op 2 en PS2 op 3. Mijn X-Box bevalt me prima en ik had nog geen DVDspeler dus dat is nu ook mooi geregeld. Bovendien vinnik het geluid van de X-Box het beste van alle next-gen consoles

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Hahn
  • Laatst online: 01:36
Op vrijdag 19 april 2002 15:38 schreef pentium het volgende:
dit soort spellen trekken mij aan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Spellen :? Ik zie maar 1 spel :)

The devil is in the details.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 15:43 schreef -]MaRc0[- het volgende:

[..]

Spellen :? Ik zie maar 1 spel :)
Maar er zijn wel meer spellen die ongeveer zo zijn als die, en dat bedoelde die denk ik. :P
Maarja, om voor zulk soort spellen een Xdoos te kopen..

Zelf heb ik de voorkeur aan de PS2. Waarom?
De spellen die er voor zijn vind ik zelf leuker dan de andere 2 consoles.

🌞🍃

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 15:33 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Dat komt omdat IK der daar 1 van heb >:)

...

Ik blijf erbij: PCs zijn beter: veelzijdiger te gebruiken (mail, administratie, games, TV) en beter uitbreidbaar :+

Ik heb trouwens tot nu toe alleen ooit DunkHunt gespeeld dus wat ik in dit topic doe :?

<font color=red>Oh en even voor de goede orde: de eerste die scheldwoorden, flamed of iets in van die orde in dit forum plant heeft ruzie met me</font> Mag duidelijk zijn? >:)
Wat moet je nou met DCC >:) ;)

Maar je hebt gelijk.. PC's zijn uiteraard veelzijdiger. Ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is.
Er zijn ook hele goede games op de PC, maar een console is toch wat relaxter spelen en ook wat gezelliger als je met meerdere mensen bent.
Gewoon lekker op de bank ploffen, kratje bier erbij en gaan met die banaan.
Met een PC is dat toch niet zo makkelijk :)

Verwijderd

Ik vind de vergelijking een beetje vaag eigenlijk. De XBOX is bijvoorbeeld veel nieuwer dan de PS2 en de GameCube is toch nog helemaal niet uit? (Ik volg niks qua consoles dus maybe I'm so wrong :))

Ik heb tot nu toe maar 1 XBOX spel gezien en dat is HALO. Daarbij vergeleken zijn bijvoorbeeld spellen op een PS2 gewoon minder mooi qua graphics wat ik ervan gezien heb. Maar graphics is niet het belangrijkste, gameplay is dat wel! Een console zal dus staan of vallen door de games die er voor uit komen.

Ik denk dus dat het eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt welke console je neemt of wilt, het gaat om de games die erop komen. Als nou een game supercoole gameplay heeft en hij is op zowel XBOX als op PS2 ofzo te krijgen, tja dan neem je de console die jou het "lekkerste" gevoel geeft.

Argumenten zoals de XBOX die lomp zou zijn of deze of die controller is fijner zeggen mij niks. Het gaat allemaal om het spel zelf dat je speelt.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 15:22 schreef Tidus het volgende:

[..]

Als ik dat moet baseren op een argument ben je wel heel debiel ik heb iig nog een argument...
Het argument dat je gewoon de underdog neemt?
Het imago van de PS2 staat me gewoon niet aan.

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Op vrijdag 19 april 2002 16:07 schreef zanac het volgende:
Ik denk dus dat het eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt welke console je neemt of wilt, het gaat om de games die erop komen. Als nou een game supercoole gameplay heeft en hij is op zowel XBOX als op PS2 ofzo te krijgen, tja dan neem je de console die jou het "lekkerste" gevoel geeft.

Argumenten zoals de XBOX die lomp zou zijn of deze of die controller is fijner zeggen mij niks. Het gaat allemaal om het spel zelf dat je speelt.
Ben ik het wel aardig mee eens... Zelf heb ik gekozen voor de ps2, omdat deze ook de ps1 spellen kon spelen... Met een DVD-writer kun je ook zelf de spellen voor de ps2 kopieren... Vond ik ook wel een aardig voordeel... Laatste voordeel is dat de ps2 net als toen de ps1 onbekende hardware is... Moeilijk te programmeren... Hierdoor evoleren de spellen... Naarmate de console bekender wordt bij de programmeurs, worden de spellen van steeds betere kwaliteit... Ter voorbeeld, de ps2 draait nu op 30% tot 40% van zijn capaciteit, terwijl de Xbox volledig bekende hardware heeft, en op vrijwel 100% capaciteit draait... De ps2 biedt dus nog perspectieven... Ik denk dat de GC ook wel zoiets heeft...

De PS1 heeft mij altijd goed bevallen qua spellen en game-play... Mede daarom ben ik doorgegaan naar de PS2...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Ik kies voor de XBox, omdat
- de spellen me aanspreken
- ik online gamen leuk vind
- ik het geld ervoor heb
- de hardware verreweg het beste is (Jazeker. Get it out your head - het is géén PC, en hij zit niet aan zijn top. En PS2 gaat niet nog op magische wijze opeens nog wél mooie graphics krijgen)
- Microsoft = th3 w1n, zo niet goedschiks, dan kwaadschiks, zo niet met de 1e generatie, dan met de 2e

PS2 op 2 omdat het wel een cool machientje is, ik heel veel GT3 speel, je er Linux voor kan kopen, en er zoveel van verkocht zijn.

Ik offer niet aan het altaar van Mario en Pokemon dus de Gamecube zegt me niet zoveel.

Verwijderd

XboX is qua power en graphics gewoon de beste! Dat weet iedereen o.a. wel! Maar naar eigen mening vind ik gameplay belangerijker dan graphics. En Nintendo rulez in gameplay!
PS2 zit er een beetje tussenin qua gameplay. Ik heb de Xbox een aantal keren even kunnen spelen. De eerste ervaringen waren niet goed.. maar toen ik meer de tijd had en met een goed spel bezig was (Halo) ging het toch beter dan voorheen.
Xbox heeft mijn vertrouwen (nog) niet omdat ik niet weet wat voor spelen er komen. Met nintendo weet je dat zelda, mario, metroid, etc, etc uitkomen, maar met de xbox weet je dat niet. Zullen ook in veel gevallen nieuwe spellen zijn (die natuurlijk niet slecht hoeven te zijn).
Met de GC heb je denk ik meer houvast met spellen wat op de eerste plaats komt natuurlijk. Want waarom koop je anders een console?
ps mijn vote 1.GC 2.PS2 3.XboX

• aftermath
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

1. x-box
2. ps2
en 3 GC

waarom ?

1.x-box heb ik al wat mee gespeelt en de games die er op komen trekken mij gewoon aan. Ook heeft hij de beste graphics en een paar zeer goede launch titels en titels op de release lijst die mij erg goed lijken

2.ps2 heeft ook een aantal leuke titels (waaronder al een paar classics)

3. GC de console die mij het mist aantrekt. Het image van nintendo blijft gewoon hangen bij mij. Wat ik ook tot nu toe heb gezien van de GC is (vind ik persoonlijk niet veel bijzonder) de games die er tot nu toe zijn trekken mij ook niet aan, maar de toekomst kan veel veranderen want er zullen natuurlijk wel een paar classics van formaat uitkomen op de GC :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Alpine
  • Laatst online: 27-12-2025

Alpine

Twisted animator

Mijn vote: 1 Gamecube, 2 Xbox, 3 Playstation 2

De Gamecube trekt mij een stuk meer dan de Xbox en PS2.
De gameplay: Spellen zoals Starfox: Dinosaur Planet, Zelda en Mario sunshine geven gewoon lang speel plezier. Op de Xbox zijn er te veel spellen die een tijdje leuk zijn en daarna gewoon gaan vervelen.

De graphics: Die zijn gewoon heel goed. De Gamecube is ook de eerste spelcomputer die Fur en Depth of Field real-time kan weergeven. De refraction is ook heel erg goed (is lichtbreking. Zie je bijv. als je door een lens kijkt).

Wat ik ook wel fijn vind is dat Sega veel gaat samenwerken met Nintendo. F-Zero voor de Gamecube wordt door Sega's Amusement Vision gemaakt in samenwerking met Nintendo.
Amusement Vision heeft Daytona USA gemaakt. Vroeger een deel van het bekende AM2 geweest.

Verwijderd

Topicstarter
die spidy pics zien er :9~ uit

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

al is er een console die 10x beter is dan die van nintendo.. ik wil gewoon de nintendo games, Metroid, Zelda allesss !! en ik zag dat m'n broertje geld had klaargelegd om een XBOX te halen dus we hebben op 3 mei een GameCube EN een XBOX in huis :)

Verwijderd

Denk er wel aan dat de PS2 bijna 2 jaar ouder is.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 19:15 schreef RSP het volgende:
al is er een console die 10x beter is dan die van nintendo.. ik wil gewoon de nintendo games, Metroid, Zelda allesss !! en ik zag dat m'n broertje geld had klaargelegd om een XBOX te halen dus we hebben op 3 mei een GameCube EN een XBOX in huis :)
hoemeer hoe beter
jij beneden GC
hij bonven x-box

• Shagura
  • Laatst online: 02-01 12:15
1: Xbox 2: GameCube 3: PS2

Op 1 de Xbox, omdat deze de beste graphics heeft die ik tot nu toe heb gezien en Halo het eerste spel is dat ik op meerdere difficulty levels aan het uitspelen ben (=verslavend). DOA3 is hiermee een graphic uitblinker, maarja het gaat om de gameplay en hier vind ik DOA3 zeker niet het beste in. De meeste spellen die hier nu op uit zijn spreken mij ook al aan, iets wat ik net na de launch niet vaak heb. Verder is de controller redelijk lomp en hij ligt wel lekker in de hand, maar ik krijg gewoon kramp. Ik hoop dat de kleine beter wordt.

De Gamecube is echter ook een heel vet ding met veel goede spellen bij de launch, Super Smash Brothers is het beste multiplayerspel dat ik ooit gespeeld heb, als geen van mijn vrienden dus een Gamecube koopt ga ik erg balen omdat ik dan nooit Super Smash Brothers melee goed zou kunnen spelen :'(. Verder heeft deze naar mijn mening zeer goede graphics (beter dan ps2) en van wat ik gehoord heb is de controller goddelijk :). De mario/nintendo spellen zijn natuurlijk ook altijd gegarandeerd lang speelplezier.

De PS2 spreekt mij het minste aan en het zal wel aan mij liggen, maar de enige echt exclusieve leuke spellen zijn volgens mij alle FF's en Gran Turismo. .(exclusieve spellen dus, Metal Gear Solid X komt waarschijnlijk naar de Xbox dus die niet meegerekend >:)) Verder zijn de graphics het slechts en is hij al een jaar op de markt terwijl niet echt veel mij enorm aanspreekt.

• Shagura
  • Laatst online: 02-01 12:15
Valt me trouwens op dat de Xbox meestal als eerste of juist als laatste wordt geplaatst :)

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 19:28 schreef Shagura het volgende:
Valt me trouwens op dat de Xbox meestal als eerste of juist als laatste wordt geplaatst :)
Het valt mij op dat de Top 3 in beide richtingen gelijk is :)

Verwijderd

Uit de C'T. Artikel genaamd: XBox tegen de rest van de wereld.

Graphics:
• SSX Tricky: 1. Xbox; 2. PS2; 3. GC.
• Silent Hill 2: 1. XBox en PS2; 3 GC.

Aansturing:
• Spellen waar je snel knoppen dient in te drukken zoals SSX Tricky: 1. PS2; 3 XBox en GC.
• Autoracen + FPS: 1. XBox en GC; 3. PS2.

Laadtijden:
Van snel naar langzaam: 1. GC; 2. XBox; 3. PS2.

Algemene conclusie:
Samenvattend kunnen we zeggen dat de XBox haar voordelen alleen bij exclusieve titels echt kan benutten. Spellen die bijvoorbeeld parallel voor alle 3 de consoles verschijnen zien er min of meer hetzelfde uit. Om die games te spelen hoef je dus niet per se de duurdere XBox aan te schaffen.
Opm. 'duurdere XBox' is dus gebaseerd op de oude prijs.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

C'T zegt toch ook wel weer dat de graphics het mooist zijn in de XBox-versies, en dat kom ik keer op keer weer tegen in allerhande reviews, om maar wat voorbeelden te noemen:

Gamespot Spiderman review:
Overall, the GameCube version of the game looks somewhat better than the PlayStation 2 version and somewhat worse than the Xbox version. While it doesn't have the crisp look or quite as smooth a frame rate as the Xbox version, the GameCube version of Spider-Man: The Movie looks marginally better than the PlayStation 2.
Hotgames over Tricky SSX
All in all, the X-Box version of Tricky is the best version available. The graphics are better and cleaner, with sharper definition, and the funny (and serious) sounds come through crystal clear. If you own a Box, rest assured you're getting the best version there is - if not, you still have an outstanding version of this awesome game, which is sure to become a classic.
Tony Hawk's Pro Skater 3 review van Gamespy:
Of the three consoles that THPS3 graces, the Xbox arguably packs the most graphical punch, and this version surely looks better than the other two. Sharp, detailed textures lend it a clean and solid look that beats its jaggy PS2 counterpart. Slowdown has been almost entirely eliminated, so the framerate stutters that plagued the GameCube port won't interrupt the grinding here.

Yeah well. The Dude abides.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:03
Ik denk vanwege die vroege prijsdaling , MS zeker wat extra X-boxen verkoopt, althas dat was te zien in XBOX topic.

Want vanwege die fout heb je echt bijna voor niets een Xbox, eigenlijk kun je zeggen dat Xbox deze week de goedkoopste console is :)

Zelf dat ik Xbox niet gekocht als die "miscommunicatie" tussen winkels en MS was geweest.

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09-2025

Mystic_X

What does this button do

1 ps2 om de simpele reden er komen de meeste console rpgs voor uit , iet alleen de ff's maar ook wildarms suikoden xenosaga :9.
2 gc gewoon de leukste multiplayer spellen zullen er voor uitkomen die je met vrieden kan doen. Ik heb zoveel mariokart 64 met 3 maten gespeeld gewoon super (ik hoop dat er ee gc versie voor uit komt) ss melee is ook goed
3 X-box alhoewel grafisch de sterkste, de games tot nu toe trekken mij gewoon niet, misschie komt er ooit verandering in.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Verwijderd

Ten eerste zal een Consolewar er wel gewoon bij horen he :)

Boeiend, laat iedereen nou maar kopen wat ie leuk vind.

En ik koop nog steeds een Cube, omdat ik daarnaartoe trek, redenen => Zelda, ISS :)

En Gameplay, de Cube is een echte Console.

En nee, het gaat niet om geld :7

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
GameCube lijkt me een gigantische goeie console die ik misschien later nog ga kopen.
Maar als ik een xbox voor 299 met 2 games+controllo kan krijgen koop ik die uiteraard.
PS2 heeft wel goeie games, maar niet echt iets bijzonders imo (GTA3 --> PC en dat waren de bijzondere titels voor mij)

Verwijderd

ik denk dat ik eerst een xbox haal.
en later misschien een gamecube er bij,maar dan wordt het wel deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.game-trix.com/gamecube.jpg

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:26
Ja die GCQ ziet er echt strak uit.
Zelf heb ik net een PS2, omdat de XboX toen nog veel te duur was (en een beetje flopte(waarschijnlijk door prijs)). Ik baal nu wel een beetje dat de XboX nu ook zo goedkoop is :( , maar dan troost ik me weer met de gedachte dat Final Fantasy X alleen op de PS2 komt *D
Ik vind dus de XboX eig de beste next-gen, want de PS2 is eig alweer oud nieuws.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 17:32 schreef pentium het volgende:
[afbeelding]
Why? enigste extra is DVD speler maar die heeft de XBOX ook, en de Q is meer dan 2x zo duur als een gewone cube.

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

Solid Seal

3D Printer N00b

Sega Sony M$ Cube

tja SEGA blijft toch mijn favo:

Mega drive + Mega CD + 32X + Sonic CD

Sega Saturn + Panzer Dragoon :9~

Dreamcast ja wel wat minder maar toch goed :)

Sega is Alive

• Xandrios
  • Laatst online: 02-01 12:59
Op donderdag 25 april 2002 17:32 schreef pentium het volgende:
[afbeelding]
gatver ;)

Die console is errug :9, maar die controller past er echt niet bij :P

Verwijderd

Ik kies voor de Gamecube. Eerst heb ik een NES en een SNES gehad. Toen toch maar een Playstation gekocht, omdat het wat nieuws was en de spellen zagen er stoer uit. Daarna een Dreamcast. Ik zat daarvoor nog wel te twijfelen over of ik zou wachten op een PS2, maar heb dat gelukkig niet gedaan. Want de PS2 vind ik dus heel erg tegenvallen. De graphics zijn niet echt mooi in vergelijking met de Xbox en de gamecube ( +dreamcast ). De spellen spreken me niet aan. Weinig origineels. Bijna alleen maar vervolgen op hun eerdere hits.
Maar om ff terug te komen op de keuze voor de Gamecube. Ik heb toch gemerkt in de periode dat ik veel op de Dreamcast speelde, dat gameplay toch veel belangrijker is dan die mooie graphics. Ik had altijd met veel plezier Nintendo games gespeeld. Dus nu geef ik ze nog een kans :) om te bewijzen of ze de beste zijn. De games zien er dan af en toe wel kiddy uit, maar leuk zijn ze wel. Daar gaat het om. En het is ook een beetje weer het oude gevoel van vroeger als je Mario of Zelda weer ziet/speelt :D.

Oohja en de Xbox vind ik er op de eerste plaats lomp uitzien. De controller vind ik echt veel te groot en zwaar. Als je muziek op de harddisk zet wordt het omgezet in wma. Je kan er geen mp3tjes opzetten, dat is ook jammer. De spellen vind ik niet veel bijzonders. Ja HALO roept iedereen. Maar die vind ik zelfs niet zo geweldig.
Het is een 3d shooter en die vind ik alleen leuk in multiplayer mode op de PC. Alleen op monstertjes schieten enzo vind ik na een tijdje saai worden. Maar dat is mijn mening:).

Verwijderd

1. PS2
2. GC
3. X-Box

Ps2, logische keuze na de PS1, vanwege het feit dat de meeste series die ik leuk vind op PS2 verdergingen (MGS2, Final Fantasy, Suikoden, Vandal Hearts, ISS (PES). Ik kan al mijn PS1 spellen blijven spelen, wat ook niet onbelangrijk is met ruim 50 spellen. Daarbij is Sony voorlopig niet meer van de marktleiders positie af te krijgen, dus is er continuiteit.

GC, tweede keus, dat is in 1 zin samen te vatten: "Nintendo = gaming". Samen met sega heeft Nintendo altijd de beste videogames gehad, vind het ook nog steeds vreemd dat Sega zich heeft opgesplitst en voor alle consoles is gaan werken.

X-Box als derde, spellen spreken me niet of nauwelijks aan, controller is (voor mij) te groot. Dat het een MS console is boeit me niet trouwens, dus daar ligt het niet aan :)
Als ik een console zou kopen voor z'n grafische prestaties zou de X-Box wel heel wat hoger staan genoteerd trouwens.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:24

Armada

-Wat wil je weten?-

Volgorde:
1. X-Box
2. Gamecube
3. PS2

Waarom?

Voor alle consoles is het allerbelangrijkste de spellen. Vooropgesteld dat ik eigenlijk een PC voor spellen gebruik, wil ik de console voor de dingen die ik daar niet op kan krijgen. Dat zijn spellen die je quick-n-dirty kan spelen. Spellen starten en lekker met je vrienden op de bank zitten om te spelen. Daarnaast zijn exclusives belangrijk, dus spellen die enkel op een console uit zullen komen. Wanneer ik dus een console-only spel speel, dan wil ik dat het het mooist gepresenteerd wordt (aangezien ik wel wil dat de standaard hoog blijft, mijn PC kan immers ook wel een poepie meeblazen) en dat de besturingsbediening intuitief is en comfortabel. Kortom, het is een waardevolle aanvulling.

Roll on...

Keuze 1: De X-Box

Ik bezit nog geen DVD-speler. Graag zou ik dus een combinatie zien van een console en DVD-speler. Daarbij valt de GameCube dus in ieder geval af als eerste keuze. Of spellen moeten mij gelijk bij de keel grijpen en gespeeld willen worden. Dit is nog niet het geval. Als ik naar de concurrentie kijk tussen de PS2 en de X-Box, dan neig ik meer naar de X-Box. Dit is om een aantal redenen, maar niet primair om het spellenaanbod, aangezien beide spelconsoles soortgelijke spellen of ports krijgen. Van de X-Box weet ik dat het een krachtiger stuk hardware is. Ook is het zo dat de DVD-playback van een hogere kwaliteit is. Het eerste feit nog wel eens bestreden, maar tot nu toe is er maar een website geweest die het tegendeel probeerde te bewijzen en op verkeerde informatie gebaseerd bleek te zijn. De harddisk en de netwerkkaart leken mij leuke extra's maar niet direct noodzakelijk. Natuurlijk hoop ik dat ze iets wezenlijks gaan toevoegen, maar dat moeten we nog maar even afwachten.
Daarnaast moest ik ook kijken of ik de nadelen die her en der genoemd worden, voor mij een onoverkomelijk bezwaar vormen. Die presenteerden zich in:
- Geen FF-serie hebben
- Lawaai
- Controller
- Lelijke kast
- M$
Ik vind de Final Fantasy-serie geweldig en die zal ik behoorlijk missen op de X-Box, maar ik zal nooit een console voor maar een spel kopen. Dat vertik ik gewoon, ik moet gedurende de periode tussen consoles ook een beetje tevreden zijn. Stiekem hoop ik dat MS de betrekkingen met de Japanse ontwikkelaars op zo'n niveau krijgt dat het geen PS-exclusive meer zal zijn. Of dat ze zich inkopen..Lawaai: de Box zou aardig wat lawaai maken door de gebruikte koeling. Ik heb hier niets van gemerkt, hoogstens een zacht geruis. Ver beneden het niveau van mijn PC, geen punt dus. Controller: deze zou niet lekker in de hand liggen en snel voor kramp zorgen. Na een uitgebreide test in de winkel bleek dit behoorlijk mee te vallen en vond ik hem zelfs lekker aanvoelen. Probleem overkomen. De lelijke kast: ik vind dit toch wel een van de meest overdreven nadelen. Het is gewoon een soort videorecorder, kleiner, for crying out loud.... Niks mis mee, perfect in de audiomeubel.
M$: Tja, Microsoft. Doet veel fout, maar maakt ook de meeste dingen in the rebound weer goed. Natuurlijk zijn ze commercieel, maar daar vind ik niets mis mee. Ze moeten ook een boterham verdienen en aan die volkssport om de grote bedrijven te bespotten doe ik niet mee. Sorry, daar ben ik dan maar te oud voor...

Komt nog bij dat er net een wereldactie gehouden is.

Ergo, the xbox it is...

Keuze 2: GameCube

Nintendo heeft er nog eens een handje van de markt niet goed aan te voelen. Ze hebben van de N64 een niet al te goed spelsysteem gemaakt (volgens de verkopen tov de PS1) en waarom dat weet ik ook niet. Waarschijnlijk de roes van de SNES nog. Maar wat 'big N' wel kan, is de beste first party software maken. Als ik een spel moet noemen waar ik helemaal verliefd geworden ben op mijn SNES, dan was het 'Zelda: a link to the past'. Het gevoel van een goed boek uit hebben na het uitspelen van een spel en daar zelfs een beetje melancholieke gevoelens bij hebben, daar mag voor geapplaudisseerd voor worden. Ik vind het ook zeer jammer dat ik de zelda-serie op de N64 gemist heb.
Maar goed, Nintendo heeft geen Mario en geen Zelda voor mij op de planken liggen 3 mei. Daarom vind ik het dus zonde om hem nu al te kopen. Dan koop ik hem liever tegen een lagere prijs over een half jaar samen met een favoriet. Dit is volgens mij de eerste launch in jaren die zonder de loodgieter gebeurd.
Grafisch hebben ze een behoorlijk capabel systeem neergezet, alleen waarom moest dat nu met die kleinere CD-tjes? Daardoor kan ik geen DVD's afspelen en de Panasonic met de ingebouwde DVD zal hier wel nooit komen. Ook ben ik het vertrouwen kwijt in Nintendo met betrekking tot de add-ons. Ik kan me nog herinneren dat ze iets met een CD zouden toevoegen aan de SNES. Ik heb dat ding iig nooit gezien...
De argumenten dat het een kiddy systeem is, snijden ook geen hout. Er komen voldoende volwassen titels uit en het lijkt mij dat je hem dan zo kiddy kan maken als dat jij zelf wil. Ook voor wat betreft de kleuren, zwart is ook beschikbaar zag ik, dus ook dat is een eigen keuze...

Dus: goed systeem, geweldige potentiele speltitels van Zelda en Mario, maar te weinig veerkracht in de launch. Tweede, dus.

Keuze 3: PS2

Tja, ik vind het geweldig dat Sony zo de markt kon penetreren met de PS1 en daarmee een pad maakte voor de PS2. Ook vind ik nog steeds dat zij het 'gamen' populairder en sociaal meer geaccepteerd maakten. En ze hebben een leuk systeem neergezet met standaard een werkende DVD-speler (itt de xbox). Maar ik heb er gewoon niets mee, behalve met de FF-serie. Jammer is ook dat ze als enige van de drie systemen niet standaard vier controllers kunnen inpluggen. Daarnaast is de hardware nu al weer twee jaar oud. Als ik dan de beeldkwaliteit vergelijk met die van de xbox, dan mis ik gewoon wat. Geen van mijn PC-vrienden heeft daar ooit "wow!" over gezegd, terwijl ik nu al beet heb met Halo, PGR en DOA3. Misschien kan ik het wel niet hebben dat de DreamCast van Sega uit markt is gedrukt, wie weet.

Dus: Zeker een goed systeem, maar zorgt, bij mij althans, niet voor een warm gevoel. Laatste.

Anyhoe, dat was het weer. Het is een beetje een lang verhaal geworden, maar dit was de enige manier om een goede onderbouwing te geven...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

1.Gamecube
2.Xbox
3.PS2

gamecube:
ik ben altijd een nintendo freak geweest, en ze leveren altijd spellen met een heeel goede gameplay.
nintendo heeft de n64 een beetje verpest, maar ik ben mijn vertrouwen in hun nog niet kwijt.
en hij is ook super goedkoop :D

Xbox:
De grafische prestaties van dit boxje zijn super mooi, vooral dead or alive 3 en halo, en met de recente prijs drop is het zwakste punt van de xbox in de sterkste verandert, maarik wacht nog een half jaar voordat ik hem koop , microsoft heeft zich nog niet echt bewezen kwa gameplay en tot dat ze dat gedaan hebben koop ik hem niet B-)

PS2:
dit ding spreekt met totaal niet aan, teneerste is hij teduur voor wat hij kan, en de games spreken me niet echt aan, en dat sqaure naar nintendo gaat ga ik ook, ben een final fantasy fan en omdat de cube makkelijker bekrijgbaar voor mij is koop ik die veel eerder dan een ps2

• Eeruku
  • Laatst online: 06-12-2025
Op donderdag 25 april 2002 22:22 schreef kishan het volgende:
en dat sqaure naar nintendo gaat ga ik ook, ben een final fantasy fan en omdat de cube makkelijker bekrijgbaar voor mij is koop ik die veel eerder dan een ps2
Square GAAT niet naar Nintendo ;) Square heeft een deal met Nintendo, ik dacht btw dat Sony 20% van Square bezit :?

dus de PS2 zit goed qua RPG's :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Playstation maakt spellen die ik leuk vindt (GTA3, GT3, SoF2) dus die op 1, verder zit ik met honderd playstation 1 spellen en kan ik die er ook op spelen

X-Box laat krasjes achter op je dvd's, maar verder wel goed apparaat dus die op 2.

GameCube maakt kiddy-games, dus die op 1

Maar ik ga voor geen van 3e, maar voor een dreamcast
Waarom?
me luv arcade games. het zijn vaak van die verslavende spellen die je uren wilt spelen. 2ehands met 50 spellen vaak rond de 150 euro, dus betaalbaar. Nieuw is niet meer aan te komen d8 ik

Verwijderd

X BOX OWNZ! :P darom staat ie ook op 1

Verwijderd

K'heb hier een Xbox en een PS2 staan, PS2 anderhalf jaar geleden gekocht vanwege het feit dat ik mijn pc niet continue wou upgraden om de mooiste games te kunnen spelen.

Na zes maand zat er weer nieuwe hardware in omdat om een of andere reden de games op PS2 mij niet konden boeien. Na de prijs verlaging mij toch laten verleiden tot de Xbox, dat ding staat bijna niet meer uit. PC gaat aleen nog aan om te surfen, te mailen en Morrowind te spelen.

Met de GC kan ik niet vergelijken, niet voldoende op gespeeld, maar ik verkies de Xbox boven de PS2. Ik hoop wel dat er voldoende "Quality" games uitkomen en dat dat ding niet teveel developers met het idee "We hebben ervaring met PC, dus gaan we snel naar Xbox porten" aantrekt.

Verwijderd

Gamecube :)

Meeste Gameplay, Zelda, beste tennisgame op komst...

• Slashdotter
  • Niet online
PS2 roelt! XBox sucks!! Gamecube sucks bigtime!!!

[/fanboy mode]

• robertos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05-2024
PS2 heeft nu de leukste spellen, maar de aangekondigde spellen voor de cube lijken me errug vet

The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?

Verwijderd

Goed, we zijn een jaartje verder en hebben wat meer overzicht hoe de kaarten vallen:

Nintendo verliest waarschijnlijk de strijd met Microsoft

Dit is overigens zeker geen definitieve conclusie, maar ook niet het eerste bericht van deze strekking wat er op Tweakers verschenen.

Ik heb overigens zelf ook een Gamecube dus 't is niks om over te juichen..

• Thunder
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 February 2003 @ 17:17:
Goed, we zijn een jaartje verder en hebben wat meer overzicht hoe de kaarten vallen:

Nintendo verliest waarschijnlijk de strijd met Microsoft

Dit is overigens zeker geen definitieve conclusie, maar ook niet het eerste bericht van deze strekking wat er op Tweakers verschenen.

Ik heb overigens zelf ook een Gamecube dus 't is niks om over te juichen..
Argh nog zo iemand, er zijn evenveel berichten die dat bericht gewoon 100% tegenspreken.
Het enige wat je nu kan zeggen over de consolewar is dat de ps2 het iig lekker gedaan heeft, en over een jaar of 10 zien we wel weer verder.

Sowieso vind ik het consolenieuws op Tweakers wat raar, wel zo'n bericht plaatsen maar een bericht wat heel iets anders zegt komt er niet op :?

En dat het niks om te juichen is, wat een bs, je koopt een console toch niet om dat 40 miljoen andere sjakies zo'n ding hebben maar omdat er kewle games voor zijn die jij wil hebben.

Verwijderd

Mee eens. Koop je eigen console, en je kunt niet verliezen. Wie er over 5 jaar aan kop staat? Zien we dan wel weer, alle 3 de fabrikanten hebben sterke troeven.

Verwijderd

Thunder schreef op 28 February 2003 @ 20:30:
[...]

Argh nog zo iemand, er zijn evenveel berichten die dat bericht gewoon 100% tegenspreken.
Nou, post ze anders ook maar
Het enige wat je nu kan zeggen over de consolewar is dat de ps2 het iig lekker gedaan heeft, en over een jaar of 10 zien we wel weer verder.
Ik denk dat je het wel wat meer in detail kan bekijken.
En dat het niks om te juichen is, wat een bs, je koopt een console toch niet om dat 40 miljoen andere sjakies zo'n ding hebben maar omdat er kewle games voor zijn die jij wil hebben.
Als er niet genoeg consoles verkocht worden dan droogt de toevloed van software op gegeven moment op. Ik zou het dus wel prettig vinden als er meer Gamecubes verkocht zouden worden. Helaas blijft de trend zich voortzetten. Het bericht van vandaag:

http://www.heise.de/newsticker/data/jk-07.04.03-001/

Nintendo klagt über schleppenden Verkauf des GameCube
Nintendo verkaufte im abgelaufenen Geschäftsjahr rund 5,6 Millionen GameCube-Konsolen und verfehlte damit klar sein eigenes Ziel von 10 Millionen verkauften Einheiten. "Die Verkäufe des GameCube waren weltweit schlecht", sagte Finanzchef Yoshihiro Mori laut dpa. Der Absatz an Softwaretiteln für den GameCube blieb mit 44,5 Millionen Einheiten ebenfalls hinter den Erwartungen von 55 Millionen Stück zurück. Noch vor wenigen Tagen hatte sich Nintendo stolz in die Brust geworfen, dass man im Februar die GameCube-Verkäufe in den USA habe verdoppeln können. Im Januar sah sich Nintendo zudem zumindest in Europa noch klar vor der Microsoft-Konkurrenz.

• BOCmetalhead
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-11-2025
GC rockt gewoon XboX ach het heeft wel wat en de PS2 suckt gewoon! zoiezo die console van sony suckt! ze moeten het houden bij audio en TV enzo en niet bij consoles

Metal to the bone

• Creepy
  • Laatst online: 02-01 11:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

BOCmetalhead schreef op 07 April 2003 @ 14:44:
GC rockt gewoon XboX ach het heeft wel wat en de PS2 suckt gewoon! zoiezo die console van sony suckt! ze moeten het houden bij audio en TV enzo en niet bij consoles
En bedankt voor de geweldige onderbouwing ;)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• RSP
  • Laatst online: 25-12-2025

RSP

Realisme:
1: PS2
2: GameCube
3: Xbox

Ideaal:
1: GameCube
2: PS2
3: Xbox

je kan d'r lang of kort over lullen maar het is nu alleen nog maar een korte strijd tussen 2 en 3... nummer 1 is allang beslist ...

Edit: zag dat ik een jaar geleden hier ook heb gepost...
de Xbox is er niet van gekomen, we hebben de PS2 ook aangesloten :) prachtconsole verder maar gewoon niet mijn type games.. ik droom liever weg bij Zelda... ICO is verder wel toppie btw

[ Voor 38% gewijzigd door RSP op 07-04-2003 15:41 ]

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

1. Gamecube:
Omdat dit de enige console is die echt exclusieve games maakt die je niet op de pc ziet. Games zoals Zelda, mario, Star fox, Smash brothers, Mario Party en nog een heleboel anderen !
En ook zeker de mooiste multiplayer console, heerlijk om mario party gezellig met z'n 4en te spelen ! /me Bartjuh denkt terug aan gezellige avonden spelen van mario party met z'n 4en op de n64 :)
Als je al een (goede) pc bezit is dit DE console voor je.
2. Playstation 2:
Op zich een beetje overprized en niet de meest geweldige graphics, maar tog op nr. 2 omdat hij een paar exclusieve toppers heeft zoals Final Fantasy, wipeOut en GT, ook zijn er een paar pc-toppers op deze console, dus het beste van beide werelden :)
Ben best wel een final fantasy en wipeOut freak, had bijna een ps2 alleen voor die 2 spellen gekocht :X
3. X-box:
De X-box is gewoon een pc die een console genoemd wordt, nauwlijks exclusieve toppers en voor de rest allemaal pc-ports. Halo is gewoon een overrated spel met weinig diepgang en waar duidelijk veel betere soortgelijke shooters zijn voor de pc, bij shooters heb je gewoon snelheid en precisie nodig en dit valt met geen mogelijk uit die controller te halen itt het keyboard en de muis. Verpest ook het spel een beetje.
De enige reden die ik kan bedenken om een x-box te halen zijn; of je hebt geen pc en je wilt "pc-spellen" spelen, of je koopt hem voor de enige echt exclusieve game; dead or alive3.

Ik bezit geen van de 3 consoles (heb nog een n64 als snelste console :X ).
Maar ik heb op alledrie wel gespeeld bij vrienden en weet hoe het speelt en welke spellen erop uit zijn enzo.
Pagina: 1