[BeOS] Rebooting

Pagina: 1
Acties:

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 10:51
hallo !

Ik heb BeOS geinstalleerd.
Eerst op Windows98 SE en vervolgens op een Win2000.
Maar bij allebei lukt het niet.
Ik start hem op hij geeft het scherm van BeOS is aan het laden en na een 30 seconden reboot mijn pc.

Ook via win2000 en dan de BeOS bootdisk gebeurt hetzelfde.

iemand enig idee wat het kan zijn?
Thanks alvast

Systeem:

P3 1ghz | 512mb Ram | 14GB Maxtor | GF2 mx400/440 | Win2000 sp2

Verwijderd

ik denk dat niet alle hardware ondersteund wordt... ik vermoed dat je videokaart hier roet in het eten gooit >:)

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-05 18:58
Op vrijdag 19 april 2002 16:10 schreef Ceyene het volgende:
ik denk dat niet alle hardware ondersteund wordt... ik vermoed dat je videokaart hier roet in het eten gooit >:)
Op mijn GF2 GTS doet iet ook...dus ik denk t niet...

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 16:10 schreef Ceyene het volgende:
zou het?, Als de videokaart niet wordt ondersteunt start ie op met een resolutie van 640*480 en grijstinten. Dat moet elke videokaart aankunnen.

Waar het dan wel in zou kunnen zitten zou ik zo ff niet precies weten. Misschien kun je 'm beter ff opnieuw installeren of op een andere partitie zetten.

Verwijderd

Ik heb met mijn gf2 GTS ook nooit probs gehad, alleen ff andere drivers installeren.

• Arjan Scholl
Op vrijdag 19 april 2002 16:21 schreef Cra5hKrE8OR het volgende:
Ik heb met mijn gf2 GTS ook nooit probs gehad, alleen ff andere drivers installeren.
Zelfs dat was nog nieteens nodig met Developer Edition 1.0... misschien moet de topicstarter die eens proberen?

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-07 10:51
Ik heb de standaard Windows98 driver en de standaard Windows2000 en de Nvidia 23.11 geprobeert.
Allemaal deden ze het niet.

Er komt gewoon een beetje paars achtif BeOS scherm en daarna reboot hij uit zichzelf.
Ik heb het weleens draaiende gekregen op een andere pc met een mindere config...

Misschien iemand nog suggesties?
Het is niet van levensbelang maar vind het gewoon leuk om wat te kloten met een OS.

Thanks voor de replies btw.
Zelfs dat was nog nieteens nodig met Developer Edition 1.0... misschien moet de topicstarter die eens proberen?
Waar kan ik deze nog downloaden?

• Arjan Scholl
Op vrijdag 19 april 2002 16:30 schreef Marcel_EA het volgende:
Ik heb de standaard Windows98 driver en de standaard Windows2000 en de Nvidia 23.11 geprobeert.
Allemaal deden ze het niet.

Er komt gewoon een beetje paars achtif BeOS scherm en daarna reboot hij uit zichzelf.
Ik heb het weleens draaiende gekregen op een andere pc met een mindere config...

Misschien iemand nog suggesties?
Het is niet van levensbelang maar vind het gewoon leuk om wat te kloten met een OS.

Thanks voor de replies btw.
[..]

Waar kan ik deze nog downloaden?
Deze is te downloaden op beosonline.com, helaas wel een duitse site maar je komt er vast wel uit ;)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 16:12 schreef arjanscholl het volgende:

[..]

Op mijn GF2 GTS doet iet ook...dus ik denk t niet...
eeeh... ja... maar de mx400/440 van de topicstarter kwam pas uit toen BeOS al gestopt was (toch?) :? - dus daarom vermoed ik dat er gewoon geen drivers bij zitten voor deze kaart...

het klopt trouwens wel dat BeOS dan iig op zou moeten starten op een lage resolutie en met grijstinten... maar dit blijkt in de praktijk niet altijd te werken... zo doen sommige matrox kaarten het ook niet, scherm blijft gewoon zwart of de pc start opnieuw op...

lijkt me dus wel degelijk een hardware-probleem...

Verwijderd

De GF2mx kaarten worden gewoon ondersteund door middel van de Unified NVidia drivers die je gewoon kan vinden op bebits.com. Werkt perfect met mijn GF2MX/400

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 04:28 schreef voh het volgende:
De GF2mx kaarten worden gewoon ondersteund door middel van de Unified NVidia drivers die je gewoon kan vinden op bebits.com. Werkt perfect met mijn GF2MX/400
klopt, maar hoe wou je die drivers installeren als het systeem automatisch reboot na het opstartscherm? :)

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 04:28 schreef voh het volgende:
Beetje onnodige kick, denk je ook niet? :? :P
Pagina: 1