Zwarte inbouw apparatuur ?

Pagina: 1
Acties:

• Sjorsblakenburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08-2021
hallo,

Ik ben op zoek naar het volgende:
Zwarte kast
Zwarte Inbouwapparatuur zoals cdrom, dvd en brander.
Zwarte monitor
Zwart toetsenbord en muis

Ik zou dit graag zelf in elkaar zetten en ben dus eigenlijk niet opzoek naar een systeem van HP, Compaq of Dell ;)

weet hier misschien iemand waar dit te krijgen is, een zwarte kast is wel aan te komen maar is er misschien iemand die weet waar de cd-rom spelers, branders en dvd spelers te krijgen zijn

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:44
je gaat gewoon naar de betere computer zaak waar je de dingen koopt, daarna ga je langs karwei, gamma, haverkamp, o.d. en daar haal je een pot zwarte verf.
eenmaal thuis aangekomen doe je de verf in een emmer. Daarna dompel je stuk voor stuk de dingen die zwart moeten worden in de emmer.

conclusie: het is veel leuker om het zelf te doen :)

• Sjorsblakenburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08-2021
Dat was nu eigenlijk niet de bedoelling, ik heb zelf een
P200 MMX waar ik alles van heb laten spuiten daar geeft het niks bij. Maar omdat dit een nieuw systeem moet worden zou ik graag wel de garantie houden

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Chieftek heeft wel leuke zwarte kastjes, zie hier maar een voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakshop.nl/img/case/els601/bd/els601b-front-sml.jpg
Ze zijn gewoon in de pricewatch te zien, dit is de ELS601b en het plaatje is gehaald van Tweakshop.nl.

Een zwarte brander is al op de markt, de PleXtor 40x12x40A is er ook in zwarte uitvoering, wel handig in combinatie met zo'n Chieftek kast :). PleXtor is trouwens bekend van z'n goede kwaliteit branders, dus je zal waarschlijnlijk niet klagen, het is btw een IDE fikker. Er zijn tevens ook gewoon in de pricewatch te vinden en hier heb ik ook een plaatje van:
Afbeeldingslocatie: http://www.plextor.be/english/images/products/pxw401240A.jpg

Zwart toetsenbord & muis heb ik wel een idee van, ik heb een Logitech zwart toetsenbord gezien maar ik weet even niet meer precies welke :o.

Voor de muis kan je gaan voor de ogitech Mouseman dual optical, ook van goede kwaliteit en staat ook in de best buy guide van de Frontpage. Dat is een optische muis met dus 2 "ogen" om nog scherper te werken. Ik citeer even van de best buy guide;
Bij een gamesysteem is de muis een belangrijk onderdeel. Hoe snel de PC ook is, als je een slechte muis hebt kom je niet ver. Daarom hebben we dit systeem uitgerust met de Mouseman dual optical van Logitech. Deze optische muis is in het bezit van twee 800dpi optische sensoren waardoor de muis niet alleen nauwkeuriger is dan andere optische muizen, hij kan ook beter snelle bewegingen bijbenen. Ook handig is een extra knop bij de duim. Een prima muis, maar ook hier geldt: je moet er wel van houden. Een muis is helemaal een persoonlijke aangelegenheid, en als hij niet lekker in de hand ligt heb je er weinig aan. Dus test hem eerst even in de winkel.
Ook even een plaatje :P;
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1008455792.jpg

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
http://www.wintelco.nl of .com heeft geloof ik zwarte drives. van lite-on

Verwijderd

Zwart Logitech keyboard en muis

Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/lang/global/images/productov105.gif

linkje
http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/105

Dit lijkt me eigenlijk een redelijk makkelijke search vraag ..

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 20:10
verfuhhh

dot.blaat

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 17:22
Op vrijdag 19 april 2002 17:22 schreef janwvg het volgende:
verfuhhh
Wat is dit nou weer voor überdomme opmerking :?

Die KB + MUIS heb ik, en ze werken HEERLIJK :)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 17:22 schreef janwvg het volgende:
verfuhhh
Lees de draad voor je blaat;
Op vrijdag 19 april 2002 14:49 schreef internetinfo het volgende:
je gaat gewoon naar de betere computer zaak waar je de dingen koopt, daarna ga je langs karwei, gamma, haverkamp, o.d. en daar haal je een pot zwarte verf.
eenmaal thuis aangekomen doe je de verf in een emmer. Daarna dompel je stuk voor stuk de dingen die zwart moeten worden in de emmer.

conclusie: het is veel leuker om het zelf te doen :)
En roep niet zomaar wat...

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 23:20

DaRoot

Some say...

Garantie is inderdaad lastig, maar ja... dat is dan een risico dat je voor lief moet nemen.

Frontjes van DVD / CD loopwerken en floppydrives kun je het beste spuiten met een bus bumperlak. Dit kun je wel krijgen bij de betere automaterialen zaak. Je spuit de frontjes dan in 2 of 3 maal, en nog een keer beetje nevelen, en je hebt een heel fraai resultaat.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 20:10
Op vrijdag 19 april 2002 17:24 schreef Red Nalie het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor überdomme opmerking :?

Die KB + MUIS heb ik, en ze werken HEERLIJK :)
/me ???????????????????????????????

das toch de goedkoopste manier om aan een zwarte cd/dvd/ brander Fdd te komen

dot.blaat

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:27 schreef janwvg het volgende:

[..]

/me ???????????????????????????????

das toch de goedkoopste manier om aan een zwarte cd/dvd/ brander Fdd te komen
hij wil garantie houden ;)
Dat toetsenboard en die muis zijn idd wel fijn, heb er een tijdje naar volle tevredenheid mee gewerkt ;)

Verwijderd

Bij Wintelco (www.wintelco.nl) hebben ze zwarte diskettestations, keyboards, cdroms, dvds en branders en monitoren e.d. in de prijslijst staan ;)

/De topicstarter vroeg waar ze te krijgen zijn en ik weet toevallig dat ze hier te krijgen zijn (dus niet als reclame bedoeld, maar om de topicstarter te helpen)/
Pagina: 1