Autoradio -> Externe audio bron aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-06 18:12
Ik zoek een apparaatje waarmee je een audiobron kan aansluiten op de autoradio. Dit apparaatje sluit je op je ANTENNE-ingang vd radio aan. Met je radio stem je af op een bepaalde frequentie, en voila, je audio-bron is te horen.

Dit ding hadden ze ooit bij conrad, maar ik kan het nergens meer vinden :?

Ik wil niet:
- Zo'n casette-adapter met zo'n snoer uit mijn radio (ik heb ook geen cassette..
- Een externe versterker-booster met mengpaneel of zoiets

Wie weet waar ik het apparaatje kan krijgen?

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 14:25 schreef winand het volgende:
Ik zoek een apparaatje waarmee je een audiobron kan aansluiten op de autoradio. Dit apparaatje sluit je op je ANTENNE-ingang vd radio aan. Met je radio stem je af op een bepaalde frequentie, en voila, je audio-bron is te horen.

Dit ding hadden ze ooit bij conrad, maar ik kan het nergens meer vinden :?

Ik wil niet:
- Zo'n casette-adapter met zo'n snoer uit mijn radio (ik heb ook geen cassette..
- Een externe versterker-booster met mengpaneel of zoiets

Wie weet waar ik het apparaatje kan krijgen?

Verwijderd

Sorry voor daar net...

www.microboss.de heeft zo'n ding en het cost niet zo veel. Denk ook aan dat met zo'n apparaat heb je geen strrom toevoer....

Ik ga deze gebruiken in combo met een Creative jukebox (6 gb) en een 12 adaptor.

:+
:)
:Z

Verwijderd

Heb je geen line in op je autoradio? Dat heb ik wel namelijk. Gewoon 2 tulp stekkers.

Verwijderd

ff openhalen, en een paar draadjes aan de verbinding tussen je tuner en versterker solderen, kies je favoriete plug aan de andere kant, en je kunt aansluiten wat je wil...