superB
Nee het was echt een topic met de naam: radeon 8500 waar te kopen.Op vrijdag 19 april 2002 14:13 schreef Pizzaman het volgende:
[topic=458766/1/100]
Aap!
Is er wel zo'n topic eigenlijk? Ik kan me alleen maar het -= Radeon 7500 topic deel 1 =- herinneren en die hierboven al genoemd is.
🌞🍃
Ik zou niet weten waar ie is (ik ziet'm niet), maar ik weet wel dat je topic bij voorbaat vrij nutteloos klinkt.
Hiervoor hebben we de pricewatch, en als je wil weten hoe goed een winkel is de shopsurvey. En als je wil weten waar-ie op voorraad is: de telefoon...
Je topic is er iig niet geweest, en het is ook niet iets wat we gaan deleten ofzo...
Hiervoor hebben we de pricewatch, en als je wil weten hoe goed een winkel is de shopsurvey. En als je wil weten waar-ie op voorraad is: de telefoon...
Je topic is er iig niet geweest, en het is ook niet iets wat we gaan deleten ofzo...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
mmzz oké dan zal ik het wel fout hebbenOp vrijdag 19 april 2002 14:42 schreef JvS het volgende:
Ik zou niet weten waar ie is (ik ziet'm niet), maar ik weet wel dat je topic bij voorbaat vrij nutteloos klinkt.
superB
Pagina: 1