Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Jaymz stort zich in de draad
* Renegade gaat zich er morgen mee bezighouden, ik moet eerst nog wat werk verrichten, en ben daarna de rest van de avond naar huis aan het rijden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Sterker nog, mensen van andere afdelingen en verdiepingen vormen zich al een kleine cirkel om het tafereel te aanschouwen van een met de broek op de enkels staande man terwijl en tweede hard schreeuwen met zn hoofd tegen een aangelegen kantoorwand bonst.
in een poging de gemoederen weer tot een gewenst niveau te brengen strooit * RM-rf zn resterende 50 puntjes inde rondte, onderwijl een bezwerende moddereter-chant zingend... (-1 overgewaardeerd, -1 overbodig, +1 behulpzaam ..)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Een schrale troost was dat het wel snel wende en dat ik niet 1 keer gevallen ben! Het was wel fris als ik naar buiten liep om een peukje te roken
Alle modders bedankt die zo met mijn lichaamelijke en geestelijke gezondheid bekommeren. THX!
ps: het weekend kan weer beginnen
ps2: het was ondoenlijk geweest denk ik nu 8eraf om met een afgezakte broek te fietsen, had ik het hele weekend hier moeten blijven om te modden
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
noop pintjesKOOOOOLAAAAAAAAA
Ap-pel-sapOp vrijdag 19 april 2002 16:57 schreef Spice het volgende:
[..]
noop pintjes
Koolaa mien jong, koolaaOp vrijdag 19 april 2002 17:18 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Ap-pel-sap
1 x rade wat ze gaan doen: onderhandelen, ongelooflijk. Geen hond op straat, kvond ok nie allemaal ff relekst toch maar ff gaan sjekke (mee een sjekske uiteraard). Duurt 10 minuten (praten) gaan ze weg.
Misschien slaat dit morgenvroeg nergens op maar dan editten we het maar, kmoet ut ff kwijt.
Lastig he, typen als je bezopen bentOp zaterdag 20 april 2002 03:37 schreef Spice het volgende:
nou, ik ben net thuis (op stap mee spice-girl) woonde net hier mokte ut gelijk mee. Staan 20 koorballen op het bruggetje feuten aan te aanmoedigen die om 3 uur 's nachts het water induiken. Wa denkte pliesie he, 2 motoren, 1 auto en 1 busje.
1 x rade wat ze gaan doen: onderhandelen, ongelooflijk. Geen hond op straat, kvond ok nie allemaal ff relekst toch maar ff gaan sjekke (mee een sjekske uiteraard). Duurt 10 minuten (praten) gaan ze weg.
Misschien slaat dit morgenvroeg nergens op maar dan editten we het maar, kmoet ut ff kwijt.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Chinees?kvind nie onaardig, komt mijn moederspraak toch duidelijk in naar vore
Eerder zuidafrikaansOp zaterdag 20 april 2002 17:09 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Chinees?![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nog eerder vluchtelingsOp zaterdag 20 april 2002 17:58 schreef Renegade het volgende:
[..]
Eerder zuidafrikaans
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr