-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
Wat voor een gforche hebbie dan? ik heb een asus gf3 deluxe en heb gewoon die standaart koeler(tje) vervangen door een 8cm fan, houd hem goed koel
werkt perfect.
Leg dit dan eens uit:Op vrijdag 19 april 2002 12:40 schreef master_viper het volgende:
Ik heb nu een gf3 ti200 die ik heel ver wil overclocken.
...
Msi KT266A | 256 DDR Dane-Elec | Geforce 3 Ti500 | Maxtor 40 Gb 7200 | Seagate 40 Gb 7200 | SoundBlaster Audigy
Volgens mij geef je het antwoord bijna zelf al: 'ik wil hem ver overklocken.' Dan zal de enige mogelijkheid zijn om zowel de videoproc. als het geheugen zo ver mogelijk te koelen. Wil je echt hoog, zal je toch echt naar waterkoeling moeten overstappen.
Bijkomend voordeel is dat je daarmee ook nog eens je complete pc effectief kan koelen (lees OC-en.)
En TimMer: Leg jij dan nu het volgende eens uit:
Bijkomend voordeel is dat je daarmee ook nog eens je complete pc effectief kan koelen (lees OC-en.)
En TimMer: Leg jij dan nu het volgende eens uit:
Neem deze signature als je de lijst van Pim heel goed vindt.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
Verwijderd
Leg je geval in de vrieskist in een goed afgeschermde zak. Haal hem er maar na 15~30 minuten uit en probeer met een schroevedraaier de coreheatsink eraf te laten poppen (met een hefboombeweging, zorg dat je het printboard niet raakt!!).
Is het schroefjes vastgemaakt -> schroefjes los.
Voorzichtig met een standy/scheermesje de koelpasta eraf schrapen en gebruik hiervoor nog een sterke alcoholhoudende drank, zodat alles ontvet wordt (men raadt spiritus af omwille zijn olielaagje, maar met benzine kan het IMHO ook).
Breng hierna een nieuwe koelpasta laag aan (niet te dik, maar toch dunne laag en vlakke laag. Afplatten met pin-card ofzo).
Crorb/Orb/andere heatsink erop (kijk goed of ie 100% vast zit, recht tegen je core). Opstarten en Cha-Cha-Ching, oc'en...
Is het schroefjes vastgemaakt -> schroefjes los.
Voorzichtig met een standy/scheermesje de koelpasta eraf schrapen en gebruik hiervoor nog een sterke alcoholhoudende drank, zodat alles ontvet wordt (men raadt spiritus af omwille zijn olielaagje, maar met benzine kan het IMHO ook).
Breng hierna een nieuwe koelpasta laag aan (niet te dik, maar toch dunne laag en vlakke laag. Afplatten met pin-card ofzo).
Crorb/Orb/andere heatsink erop (kijk goed of ie 100% vast zit, recht tegen je core). Opstarten en Cha-Cha-Ching, oc'en...
Ja ik meer pc'tjes, ook nog een met een ti500. Maar het is een noname kaartje volgens mij Point of View ofzo. Maar ik kan hem nog niet ver krijgen. Ik heb hem al op 225 / 425 gehad. Verder wil ie zo niet.
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
Er lopen hier genoeg topics over, het resultaat is uiteraard dat je verder kunt overklokken (als je GPU dat nog toestaat)
[topic=376212/1/50] is er 1 van
[topic=376212/1/50] is er 1 van
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()