verzoek terugplaatsing topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Goedendag, ik had een topic geplaatst in stuffis generalis, te weten [topic=472648/1/100] met een poll over wat belangrijk is bij een website.

Nou heeft Havana die (met uiteraard de beste bedoelingen) verplaatst naar I&T, maar ik wilde verzoeken of hij teruggeplaatst kon worden naar SG.

Het lijkt mij toch een redelijk algemene poll, en ik heb hem ondermeer geplaatst voor wat onderzoek voor een projectje waar ik mee bezig wil, en ik zou dus graag wat reacties er op willen hebben. Helaas is Internet & Telefonie niet het drukst bezochte forum, en de mensen die daar posten zijn al helemaal niet snel geneigd om een poll in te vullen, wat ook te zien is aan de reacties (3) tot nog toe.

Ik zou jullie zeer dankbaar zijn als jullie hem terug willen plaatsen, zoals ook al gemeld in de topic, het is (een van) mijn eerste poll(s) die ik heb gemaakt, en ik ben ook niet van plan er een gewoonte van te maken, dus ik hoop dat de extra server load een keertje kan.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 22:14

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Plaatsing van de topics wordt niet bepaald door waar de topicstarter vindt dat de meeste mensen die het weten langs komen, maar nog steeds gewoon door het onderwerp.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Dat begrijp ik, ik had vond alleen dat hij net zo makkelijk in SG kon, maar als dit volgens de richtlijnen niet kan, zal ik mij hierbij neerleggen.

Helaas.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem