[TV] UPC DiGiTAAL TV vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 13:21

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
oke kids ,

mijnouders hebben sind skort een digitaal tv pakket van UPC , nou hebben we steeds gefok met de zenders , de helft werkt niet en de zenders die het wel doen stotteren heel vaak.

Zelfs Al betaal je voor een film ( cinova ) dan hebje het gefok nogsteeds ;(

Ik heb ent voor de 3e keer een mislukte medewerker aan de telefoon gehad en die zij dat ik de decoder moest resetten :?

hoe doe ik dat dan ? Ik zie nergens een reset knoppie ofzow :( en in die menutjes zie ik ook niks staan :(

wie kan me helpen :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 12:34 schreef Mary Wana het volgende:
oke kids ,

mijnouders hebben sind skort een digitaal tv pakket van UPC , nou hebben we steeds gefok met de zenders , de helft werkt niet en de zenders die het wel doen stotteren heel vaak.

Ik heb ent voor de 3e keer een mislukte medewerker aan de telefoon gehad en die zij dat ik de decoder moest resetten :?

hoe doe ik dat dan ? Ik zie nergens een reset knoppie ofzow :( en in die menutjes zie ik ook niks staan :(

stekker eruit (een tijdje uitlaten)
stekker er weer in :*

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-05 20:52
Is het signaal wel goed, dat kan natuurlijk ook voor problemen zorgen?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 19 april 2002 12:34 schreef Mary Wana het volgende:
oke kids ,

Dat vraag je dan toch, als je dat niet weet (je hebt hem immers aan de lijn op dat moment)?
Alweer zo'n rare vraag van je.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 13:19 schreef Pc123 het volgende:
Is het signaal wel goed, dat kan natuurlijk ook voor problemen zorgen?
signaal is wel in orde lijkt me , de normale zender doen ut wel ( dus als ik decoder uitzet )

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:14
Denk dat er niets anders opzit dan doodgewoon te bellen met de helpdesk van UPC. Weet dat het niet echt leuk is om daarheen te bellen, maar je betaald voor iets dat niet werkt dus dan bel je.

Verwijderd

Gewoon met UPC bellen, dan komt er wel een monteur

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 15:58

Mark_640

In my memory

Dat je normale zenders 't wel goed doen wil nog niet zeggen dat de DTV-box goed werkt...

Is de beeldkwaliteit van de Analoge (normale) zenders een beetje ok?? Of zit er veel storing in 't beeld?? Reflectie, vage strepen, dat soort shit??

Zoja, dat heeft je box waarschijnlijk problemen om de MPEG-streams goed te kunnen ontvangen, waardoor 't beeld gaat stotteren...

Ook kan 't zijn dat de box geen goede retour-verbinding heeft... Dat ligt dan meestal aan een slecht stuk kabel / connector / wandcontactdoos...

Heeft de monteur bij 't aansluiten überhaupt naar de wandcontactdoos gekeken?? Dat doen ze nml. meestal niet...

Een 3e optie is dat de box kapot is, maar ik denk eerder dat 't signaal op de box gewoon niet lekker is...

Welke regio woon je trouwens?

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 17:53 schreef Mark_640 het volgende:
Dat je normale zenders 't wel goed doen wil nog niet zeggen dat de DTV-box goed werkt...

Is de beeldkwaliteit van de Analoge (normale) zenders een beetje ok?? Of zit er veel storing in 't beeld?? Reflectie, vage strepen, dat soort shit??

Zoja, dat heeft je box waarschijnlijk problemen om de MPEG-streams goed te kunnen ontvangen, waardoor 't beeld gaat stotteren...

Ook kan 't zijn dat de box geen goede retour-verbinding heeft... Dat ligt dan meestal aan een slecht stuk kabel / connector / wandcontactdoos...

Heeft de monteur bij 't aansluiten überhaupt naar de wandcontactdoos gekeken?? Dat doen ze nml. meestal niet...

Een 3e optie is dat de box kapot is, maar ik denk eerder dat 't signaal op de box gewoon niet lekker is...

Welke regio woon je trouwens?
Oke ik ben net weer wezen prutsen ( omdat UPC mij neit kon helpen. Ik kon hun ff neit bellen , we hebben telefoon via kabel UPC :X en dat werkt alweer niet :( )

Ik zag achter op de BoX dat er 2xUSb , 2x FiREWiRE , en ik Keer LAN ( Waar hebik dit voor nodig :? )

maare oke ik dus de stekker deruit 10 min gewacht en er weer ingedaan , helaas niks :( al sik nu naar cinenove ga ofzow dan hebik zwart beeld en af en toe een gekrijs geluidje , best wel irri :(

ik heb dus echt geen idee hoe ik dit moet doen , toenik uPC een weekje geleden wel aan de tel hadden zeiden ze dat ze zouden kijken als ze het op afstand konden fixen. (jaja :X ) en als dat niet lukte zouden ze iemand sturen , daarvoor zouden ze me bellen ( nog niks vernomen )
ook zei hij dat ik het ding moest resetten , :? hoedan ?

Ik woon trouwens in Heerenveen , Friesland

• waslijn
  • Laatst online: 16-05 19:14
Het enige wat helpt bij die gasten is bellen, bellen, bellen en nog eens bellen. Je kan ook het bedrag voor UPC digtaal niet betalen, misschien dat ze dan iets ondernemen.

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 13:04 schreef Waslijn het volgende:
Het enige wat helpt bij die gasten is bellen, bellen, bellen en nog eens bellen. Je kan ook het bedrag voor UPC digtaal niet betalen, misschien dat ze dan iets ondernemen.
ja, dan sluiten ze je af :(

UPC zuigt, gelukkig zijn ze bijna failliet

• didio
  • Laatst online: 01-04 09:19

didio

didio.nl

Ik heb al een tijdje Digitale TV van Casema, en daar had ik ook gezeik mee in het begin, had ik een film besteld, had ik alleen maar zwart beeld :?

Bij mij kwam dit door dat de kabel tussen de aansluiting en de decoder te lang was.. Nu zit er een korte kabel op en heb ik helemaal geen problemen meer.

weinig tot niks..

Verwijderd

UPC is gewoon altijd af en toe gaar!!!
Ik heb gewoon kabel tv bij UPC.
Dus ik wou gisteren ff wat kijken op discovery en ik vet slecht beeld met een ruis er doorheen en het geluid was ook al vet gaar,
en me internet van UPC is af en toe ook super gaar.
Het word tijd dat UPC failliet gaat word het mischien daarna wel beter :(

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Op dinsdag 23 april 2002 15:39 schreef geenkanshans het volgende:
UPC is gewoon altijd af en toe gaar!!!
Ik heb gewoon kabel tv bij UPC.
Dus ik wou gisteren ff wat kijken op discovery en ik vet slecht beeld met een ruis er doorheen en het geluid was ook al vet gaar,
en me internet van UPC is af en toe ook super gaar.
Het word tijd dat UPC failliet gaat word het mischien daarna wel beter :(
Als je tv-beeld en je internet-verbinding klote zijn, dan is het signaalniveau van je aansluiting gewoon veel te laag en moet dat door een monteur worden gefixed. Doordat je signaalniveau te laag is, komt het beeld slecht door en is je modem niet instaat alle het dataverkeer te decoden (en de encode gegevens komen niet goed door)
Ik kan je aanraden om met de CATV-storingsdienst van UPC te bellen, dat werkt over het algemeen sneller dan een helpdesk. Gewoon zeggen dat je extreem veel ruis hebt, dat je kabels goed zijn aangesloten en afgeschermd zijn (ze zijn toch afgeschermd??) en pas tegen de monteur zeggen dat je internet ook kut is (dat zijn namelijk vaak dezelfde monteurs als voor internet-problemen).

Mark

Verwijderd

Ik heb er alleen last van als het druk is op internet.
En met me tv is het alleen af en toe, nu doet discovery het wel weer gewoon.
dus denk niet dat dat het is :'(
maar toch bedankt!!!!

• Animal_X
  • Laatst online: 13:17

Animal_X

Rodin

UPC Digital vraagje:

Is er iemand die mij kan zeggen wat de opzegtermijn van UPC Digital is? Ik kan het nergens op mijn contract vinden?

Ik maak nu een aantal maand gebruik van UPC Digital, maar nu Cinenova er uit gaat vind ik het de moeite eigenlijk niet meer waard... Zappen gaat veel te traag, beeld kwaliteit is amper beter dan op de nomale lijn, extra zenders zijn minimaal. Met andere woorden ik wil er eigenlijk wel weer van af. Weet iemand of dit mogelijk is?

[ Voor 4% gewijzigd door Animal_X op 11-12-2003 16:21 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

beetje loos om voor jou vraag dit topic te kicken.
jou vraag heeft helemaal niets met het probleem in dit topic te maken.

even googlelen levert mij het tijdbestek van 2 maand op.
maar bel upc maar even voor de zekerheid.

Lijkt me heel raar als dit niet in de voorwaarden of het contract vermeld is.

• Animal_X
  • Laatst online: 13:17

Animal_X

Rodin

damster schreef op 11 december 2003 @ 16:25:
beetje loos om voor jou vraag dit topic te kicken.
jou vraag heeft helemaal niets met het probleem in dit topic te maken.

even googlelen levert mij het tijdbestek van 2 maand op.
maar bel upc maar even voor de zekerheid.

Lijkt me heel raar als dit niet in de voorwaarden of het contract vermeld is.
Lijkt mij een prima plaats aangezien ik het nergens anders kon vinden en er een heel nieuw topic over openen leek me ook wat overbodig. Vandaar dat ik het hier even probeer. Ik heb inmiddels via via gehoord dat 12 maand is... Kan iemand dit bevestigen?

En nee het staat echt NIET in mijn contract....

[ Voor 16% gewijzigd door Animal_X op 11-12-2003 16:43 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Pagina: 1