[dicht topic] beetje vreemd nietwaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 09:52

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
refererende aan topic:
[topic=471544]

vind ik dat ie een beetje snel gesloten werd. Het ging mij er echt niet om trouwens om op een ander z'n kennis te parasiteren, ik heb gewoon zo af en toe flink last van RSI en heb derhalve belang bij het zo efficient oplossen van dergelijke problemen (het prutsen doe ik wel in Delphi, je kunt je energie maar een keer uitgeven...), iig heb ik een goede verwizjing gekregen in dat topic en dat was de bedoeling, ik kon namelijk op google niets nuttigs vinden...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dit was de, IMHO erg nette, sluitmessage.
Op donderdag 18 april 2002 10:51 schreef Janoz het volgende:
Voordat dit uitloopt in een flameware gooi ik 'm maar dicht... Daarnaast is dit topic natuurlijk ook een beetje dubbelop aangezien dit al tig keer langs geweest is..

PS:Jopiek, erg vervelend voor je die RSI, maar dat is geen excuus om je mede /14-ers dan maar aan het werk te laten zetten..
Mwah, ik snap dat je met RSI wat minder zin hebt aan semi-nutteloos geklooi, maar aan de andere kant vraag je hier wel om een hapklare oplossing en dat wil men gewoon niet in P&W :)

Daar komt nog bij dat de sfeer na een paar posts al wat gespannen was, niet dat dat jouw schuld was, maar het speelt wel mee.

Edit: eigenlijk ben je dus toch nog geholpen? Ben je met die link op weg geholpen of helemaal geholpen?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ff sluitmessage toelichten :)

Over tags parsen zijn 1000-en topics geweest, echter zijn deze vaak alleen gericht op PHP. Dit topic was daarintegen het 3e topic in 2 dagen dat over tags parsen met ASP ging. Daarvan heb ik er 1 open gelaten omdat er over asp en tags parsen in de search een stuk minder te vinden is. De link naar dit topic is in jou topic al gegeven.

Het 'zelf proberen' is eigenlijk een mentaliteit die we van alle /14-ers verwachten. Of iemand dit niet kan omdat hij/zij lui is of, zoals in jou geval, last heeft van RSI maakt eigenlijk niet uit.

Zoals Grrrrrene ook al zegt wordt de sfeer wat grimmiger.. Voordat het uit de hand ging lopen heb ik 'm daarom maar dichtgegooid.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 08:22

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Klote voor je dat je RSI hebt, maar het belangrijkste deel van programmeren bestaat uit goed van tevoren nadenken voor je begint te implementeren. Dit kan iemand met RSI evengoed als iemand zonder RSI!

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 09:52

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 12:31 schreef Janoz het volgende:
Ff sluitmessage toelichten :)

Over tags parsen zijn 1000-en topics geweest, echter zijn deze vaak alleen gericht op PHP. Dit topic was daarintegen het 3e topic in 2 dagen dat over tags parsen met ASP ging. Daarvan heb ik er 1 open gelaten omdat er over asp en tags parsen in de search een stuk minder te vinden is. De link naar dit topic is in jou topic al gegeven.

Het 'zelf proberen' is eigenlijk een mentaliteit die we van alle /14-ers verwachten. Of iemand dit niet kan omdat hij/zij lui is of, zoals in jou geval, last heeft van RSI maakt eigenlijk niet uit.

Zoals Grrrrrene ook al zegt wordt de sfeer wat grimmiger.. Voordat het uit de hand ging lopen heb ik 'm daarom maar dichtgegooid.
Ok, dat kan ik waarderen ;) Ik had - howel ik dan anders wel meestal doe - de search niet gebruikt (hoewel ik google wel flink had afgestruind zonder resultaat), vandaar dat ik die andere threads niet had gezien toen ik 't topic opende...

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

afgehandeld :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.