upgrade...

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-08 21:16
ok ik zit dus met een klote probleempje, ik weet niet wat ik moet kopen.
ik heb nu een PII350 en als vid kaart een Kyro I
nu krijg ik deze maand 250€ loon en de volgende maand dmv vakantie geld ong het dubbele. nu zit ik alleen te twijfelen of ik deze maand een vid kaart moet kopen of een processor. omdat ik toch niet supervaak spellen speel ofzow dacht ik aan proc celly tuala 1200 met mobo. vid kaart geforce 3 ti200 of als ie snel uitkomt geforce 4 ti4200.

mn geld opzij houden tot volgende maand is geen optie. * bolleh == geen spaarder ;)
het voornaamste wat ik met de computer doe is surfen, downloaden, branden enz. ook wel bijna dagelijks quake 3 fortress ivm clan. wat zou het beste zijn om deze maand te upgraden?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je bent toe aan MB+CPU upgrade.
Waarschijnlijk heb je nog zat PC-133 geheugen.
Ga voor een ECS K7S5A voor 79 Euro + een Athlon XP of een Duron.
Kun je je ouwe geheugen ook nog gebruiken en later overstappen op DDR geheugen.

Als je later nog geld over hebt, koop dan een andere vidcard.

Verwijderd

Moederbord

Waarom? De 4200 zal met een beetje geluk volgende maand te verkrijgen zijn. Verder zal Intel de proc prijzen volgende maand drastisch verlagen. Dus ik zou wachten met zowel proc als videokaart.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Denk er ook aan dat als je een nieuwe processor koopt daar ook een ander moederbord bij moet... en (waarschijnlijk) ander geheugen.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• bolleh
bij proc dacht ik dus idd aan proc+mobo

maar ik wil wel zeker weten dat die celly dan goedkoper wordt next month want anders kun je natuurlijk blijven wachten enz

<edit>
athlon is voor mij geen optie, * bolleh is geen amd fan en dan moek ook weer een nieuwe voeding en extra cooler etc.

Verwijderd

Op 26 mei verlaagt intel de prijzen van de processoren drastisch, dus volgens mij kun je er inderdaad vanuit gaan dat je dan heel wat meer power voor je geld krijgt.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

[topic=386224/1/50]

Daar hoort je vraag eigenlijk.......

• bolleh
Op vrijdag 19 april 2002 12:11 schreef zandpaddo het volgende:
[topic=386224/1/50]

Daar hoort je vraag eigenlijk.......
|:( compleet overheen gekeken |:( |:( |:(

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Beter kijken dan in het vervolg ajb ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.