Ik heb sinds kort een nieuwe Maxtor 60Gb 740Dx. En deze wordt zoals bij meer mensen maar voor 30 Gb herkent. Opzich geen probleem. Had van te voren mijn asus A7V bios ge-update naar 1010A. Dat hielp niet, nog geen paniek. Ik heb altijd nog maxblast. Was die stomme site ff down, maar goed volgende dag binnen gehaald. Een bootable diskette gemaakt met dat programma. Alleen denkt Maxblast dat mijn schijf maar 8Gb groot is!!! Dat denkt ie ook van mijn oude 20Gb maxtor. Wat zou daar het probleem van kunnen zijn?
De nieuwe schijf staat nu als slave ingesteld. Ook partition magic pro 7 ziet de rest niet.
Ik weet niet waar het probleem zit! Ik heb ook geprobeerd in de bios de schijf zelf in te stellen. Maar dan herkent ie hem niet bij het booten.
Ik weet dat er een heleboel topics zijn die deze problemen ook hebben. maar die werden uiteindelijk allemaal geholpen met Maxblast.
De nieuwe schijf staat nu als slave ingesteld. Ook partition magic pro 7 ziet de rest niet.
Ik weet niet waar het probleem zit! Ik heb ook geprobeerd in de bios de schijf zelf in te stellen. Maar dan herkent ie hem niet bij het booten.
Ik weet dat er een heleboel topics zijn die deze problemen ook hebben. maar die werden uiteindelijk allemaal geholpen met Maxblast.