Toon posts:

Problemen met Geforce 2 mx

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen met uitleggen
Eerst en vooral heb een pentium 2 333 Mhz
Ik heb die kaart gekocht van een goede vriend...(geforce 2 Mx)
Ik heb ze bij mij ingestoken (had een gewoon Vga kaartje) in hetzelfde slot. Drivers geinstaleerd van NVIDEA voor windows 2000
windows 2000 start op.... Je ziet hem opstarten tot de balk is volgelopen -> scherm blijft dan gewoon hangen
en computer start verder op (ik hoor geluid dat windows is opgestart)
Raar he...
p.s. Aan de kaart is niets aan want we hebben ze ondertussen al terug op een andere computer gestoken... Zou het ergens in de bios zijn (instelling)????

Verwijderd

Lees deze eens door, dit is zeer waarschijnlijk ook voor jou van toepassing : [topic=453232/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:38 schreef Courage het volgende:
Lees deze eens door, dit is zeer waarschijnlijk ook voor van toepassing : [topic=453232/1/50]
Dus jij denkt -> rechtse pinnetje aftapen met doorzichtige plakband... en dank de drivers van NVIDA en spel zou moeten macheren... zou ik de max vinden .... zal het straks proberen vriend... :)
nog andere sugesties zijn altijd welkom -> want dit vindt ik uiterst vreemd.... en zeggen dat hij die kaart vind he (inbegin als je opstart) :)
slukkkeeeesss

Verwijderd

Het probleem kan je natuurlijk een beetje herleiden uit het feit dat je mobo een stuk ouder is dan je videokaart.

Verwijderd

Topicstarter
<knip>
Dus jij denkt als dat afplakken niet helpt...
kaart wegsmijten :(
getver zie het al somber in

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 11:48 schreef gertje1978 het volgende:
<knip>
Dus jij denkt als dat afplakken niet helpt...
kaart wegsmijten :(
getver zie het al somber in
Nee nee nee... dat topic zou je eigenlijk eens GOED moeten lezen.

Verwijderd

Topicstarter
<knip>
Sorry met alles wil van de wereld... maar dit kan ik niet verstaan :)
je denkt dat ME of win2000 of winxp geen goei OS zijn.. of... :) lol miljaar ben ik nu lomp of ni....
getver... ben wel blij dat je me wil verder helpen...
want in de winkel waar ik ondertussen ook al ben geweest kregen ze het nooit gefixt
nooit tegengekomen zeggen ze daar...

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal pin afplakken lol en moet macheren of ik timmer de boel in elkaar :) getverderie

zwaai zwaai :)

p.s. Ik laat wel wat weten ....
Pagina: 1