Hallo allemaal ik heb een brief van superweb gekregen dat ik het 50 uurs abonnement kon nemen. Heeft iemand ervaring met deze vorm de vorige keer was superweb zoals iedereen weet niks.
Verwijderd
Ik heb de brief ook gehad. Het schijnt (zelf heb ik er geen ervaring mee) dat de inbeltijd is gehalveerd dus dat je ipv 2000* nog maar 1000* hoeft in te bellen 
Nou ff serieus het schijnt niks te zijn.
Nou ff serieus het schijnt niks te zijn.
Ik heb die brief ook gehad.
Heb er mijn kont mee afgeveegd (wat nog niet meevalt met dat verrotte superneb papier), weer in de envelop geramd en retour afzender gedaan.
Neem gewoon een flatstream abbo (is heel goed, heb er zelf ook zo'n eentje en nergens last van). Het is toch van de gekke dat je bij superweb maar 50 uur online mag zijn (2 dagen en 2 uren, oh nee zo lang doe je over het inbellen) en daarna 5 cent per minuut moet betalen (of iets dergelijks)...
Heb er mijn kont mee afgeveegd (wat nog niet meevalt met dat verrotte superneb papier), weer in de envelop geramd en retour afzender gedaan.
Neem gewoon een flatstream abbo (is heel goed, heb er zelf ook zo'n eentje en nergens last van). Het is toch van de gekke dat je bij superweb maar 50 uur online mag zijn (2 dagen en 2 uren, oh nee zo lang doe je over het inbellen) en daarna 5 cent per minuut moet betalen (of iets dergelijks)...
[b]Nou ik heb geen ervaring met deze vorm van een abbonement maar wel met "super"web zelf.. Een half jaar lang heb ik een abbonement voor onbeperkt internetten bij hunnie gehad, honderden guldens door de goot. GEEN 1 KEER is het mij gelukt verbinding te maken..... Altijd in gesprek! Internet in gesprek? JUIST JA! En wat ik ook deed, ze waren niet bered of wisten de oplossing niet om me te helpen... Als ik naar de helpdesk belde kreeg ik eerst een bandje van een halfuur te horen waar ze hun uxcuses aanboden voor een paar honderd storingen... En als je dacht dat je iemand aan de lijn kreeg werd de verbinding verbroken... Ik heb ze (via mijn HETNET account die ik daarnaast had) tientallen mailtjes (eerst vriendelijk toen later wat minder en nog later hatelijk) gestuurd maar ik heb maar 1 reactie gehad.. Het was iets van,[/b]
Geachte heer/mevrouw,
Onze technische helpdesk van superweb heeft zich over uw probleem gebogen maar wij vinden geen andere mogelijkheid dan dat uw paswoord onjuist is..
Kijk dit pswoord nog eens na in de aanmeldingsbrief die u van ons toegestuurd heeft gekregen.
Met vriendelijke groet,
Pietje nogwat
Technische Helpdesk
Superweb
Een fout paswoord? Als je nog niet eens in kan bellen omdat dee lijn 24/24 7/7/ 365/365 in gebruik is! Dit was dan wel even de grootste onzin die ik ooit gehoord had.
Nou moet ik niet overdrijven want ik heb 3 keer (in een half jaar tijd, terwijl ik het elke dag div. malen probeerde) verbinding kunnen maken.... Alhoewel,,, verbinding? Een downloadsnelheid van 0.0nogwat kb/sec is ook niet alles... Of wie vind het hier wel leuk een kwatier te moeten wachten voordat een gewone pagina zoals startpagina.nl ofzo geopend wordt? Nee, aan de "super"web tijd heb ik nog steeds een soort va trouma en hele hoge rekeningen aan over gehouden... IK RAAD HET IEDEREEN DAN OOK STERK AF MET DE OPLICHTERSPRAKTIJKJES VAN "SUPER"WEB IN ZEE TE GAAN.. en oh ja.. Als ik een van de directeuren in rotterdam of waar ook ter wereld tegenkom, dan mag zijn familie hem van mijn voorbumper afkrabben...
Ik hoor het al: het is hellemaal niks. Bedankt voor de reply's!
Verwijderd
een brief van Superweb?
Weten jullie zeker dat jullie een AANGETEKENDE brief hebben ontvangen????
Ik niet, ik weet nog steeds van niets...
(Zie mijn post bij ANDERE supwerweb topic)
Laat Superweb al hun leden maar een aangetekende brief sturen met daarin de beëindiging van onze abbonementen. Krijgen we toch nog iets voor onze knaken!!
Weten jullie zeker dat jullie een AANGETEKENDE brief hebben ontvangen????
Ik niet, ik weet nog steeds van niets...
(Zie mijn post bij ANDERE supwerweb topic)
Laat Superweb al hun leden maar een aangetekende brief sturen met daarin de beëindiging van onze abbonementen. Krijgen we toch nog iets voor onze knaken!!
Wat is iedereen negatief over SW?
Ik heb sinds twee maanden een abbo daar, en ik kan altijd inbellen, en haal altijd 7K op mijn ISDN...
Ik heb sinds twee maanden een abbo daar, en ik kan altijd inbellen, en haal altijd 7K op mijn ISDN...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Ja dat klopt de laatste 2 maanden is het
redelijk goed omdat er een leegloop is bij Superweb daarom kan je nu goed inbellen
redelijk goed omdat er een leegloop is bij Superweb daarom kan je nu goed inbellen
ik heb die broef ook gehad , maar van mij kunnen ze de kolere krijgen
essent rulez !!!!
essent rulez !!!!
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Ik wil de pret ook niet bederven, maar ik heb sinds vandaag Superweb (nog sneller dan ze hadden "beloofd") en ik heb razendsnel verbinding met isdn...
En dat 50 uur abbo is nog altijd goedkoper -voor mij- dan alleen inbellen via de kpn.
En dat 50 uur abbo is nog altijd goedkoper -voor mij- dan alleen inbellen via de kpn.
Je kunt inderdaad nooit inloggen bij superweb met een normale modem (isdn wel die kan snel redialen) en met een normale modem haal je ongeveer 1,5kB/s.
Superweb zuigt gewoon.
Moet je voorstellen hier op mijn kamer haal ik 800kB/s via mijn 10Mb connectie. Dat is gewoon 533 keer sneller!
Superweb zuigt gewoon.
Moet je voorstellen hier op mijn kamer haal ik 800kB/s via mijn 10Mb connectie. Dat is gewoon 533 keer sneller!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Moet je voorstellen hier op mijn kamer haal ik 800kB/s via mijn 10Mb connectie. Dat is gewoon 533 keer sneller![/quote]Ga jij ff appels met pere vergelijken! Ik vind superweb werelds! 7 kb/s . Meestal snel ingebeld. Duurt soms wel es een uur, maar je zet m aan en je gaat wat anders doen!
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Dus dan heb je nog 49 uur over om te internetten. Na 2 uur wordt de verbinding weer verbroken, dus weer 1 uur inbellen, is 49 - 2 - 1 = 46. Dan weer 2 uur internetten, weer 1 uur inbellen maakt 46 - 2 - 1 = 43 (waarvan dus 3 uur al niet online is), 43 - 2 - 1 = 40 - 2 - 1 = 37, 34, 31, 28, 25, 22, 19, 16, 13, 10, 7, 4, 1 (laatste uur kun je besteden aan inbellen). Je bent dus 18 uur bezig geweest met inbellen, en dus maar 50 - 18 = 32 uur online geweest.
Superweb heeft dus een nieuw abbo-tje: het 32-uurs abbo.
Superweb heeft dus een nieuw abbo-tje: het 32-uurs abbo.
Verwijderd
Superweb.... Supershit hou maar op ik wordt al een beetje Super misselijk bij het horen van deze geweldige Firma
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Dus dan heb je nog 49 uur over om te internetten. Na 2 uur wordt de verbinding weer verbroken, dus weer 1 uur inbellen, is 49 - 2 - 1 = 46. Dan weer 2 uur internetten, weer 1 uur inbellen maakt 46 - 2 - 1 = 43 (waarvan dus 3 uur al niet online is), 43 - 2 - 1 = 40 - 2 - 1 = 37, 34, 31, 28, 25, 22, 19, 16, 13, 10, 7, 4, 1 (laatste uur kun je besteden aan inbellen). Je bent dus 18 uur bezig geweest met inbellen, en dus maar 50 - 18 = 32 uur online geweest.
Superweb heeft dus een nieuw abbo-tje: het 32-uurs abbo.[/quote]???????????????????????????
Wat zit jou nou vaag te lulle ? Ik heb nog het 0800 nummer van superweb!
Had eerst altijd een rekening van 700 nu iets van 200 piek!! Bij dat 50 uurs abbo kan je gewoon normaal in 1x inbelle. Maar quickonline lijkt mij beter!
Superweb heeft dus een nieuw abbo-tje: het 32-uurs abbo.[/quote]???????????????????????????
Wat zit jou nou vaag te lulle ? Ik heb nog het 0800 nummer van superweb!
Had eerst altijd een rekening van 700 nu iets van 200 piek!! Bij dat 50 uurs abbo kan je gewoon normaal in 1x inbelle. Maar quickonline lijkt mij beter!
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Pagina: 1