In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Verwijderd
Of ben je met het installeren tegen deze problemen aangelopen
ik krijg geen error schermpje, hij wilt ze op een of ander manier gewoon niet lezen.
In the name of God, impure souls of the living dead shall be banished into eternal damnation. Amen.
Probeer idd eens een Firmware update, of je kunt ook eerst eens kijken of er geen stof op de lens zit, hier heb je van die schoonmaak cd's voor. Maar het lijkt met toch niet aan stof te liggen, die drive is nog helemaal niet zo oud.Op zondag 21 april 2002 02:00 schreef sunturion het volgende:
heeft iemand een oplossing voor dit probleem ???
Als je toch je lens wil reinigen doet het dan handmatig met een vochtig wattestaafje. (geen aggressief spul gebruiken, de lens is in veel gevallen nl niet van glas)
Kan idd aan stof liggen. Maar zou eerst is de laatste 2 firmwares proberen.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----
ik heb de nieuwe firmware gedownload en bij het opstarten daarvan zegt hij "this flash itulity only supports LiteOn LTR 10242B drives with firmware 5S00 5S92 maar de firmware versie die ik nu heb is 5S0D, kan ik hem nog steeds gebruiken ??
Verwijderd
Probeerde je de 5s57Op zondag 21 april 2002 22:12 schreef sunturion het volgende:
ok thanks voor de replies .
ik heb de nieuwe firmware gedownload en bij het opstarten daarvan zegt hij "this flash itulity only supports LiteOn LTR 10242B drives with firmware 5S00 5S92 maar de firmware versie die ik nu heb is 5S0D, kan ik hem nog steeds gebruiken ??
Deze zit op mijn loopwerk en een nieuwere is nog in aanmaak.
Welk moederbord heb je dan, omdat ie niet wil updaten ? Anders moet je em maar ff aan een ander bord hangen.
Ik keek toen naar mijn firmware versie en zag dat dat 5S0D was , dus ik klikte toen op nee.
maar ik kan hem dus wel gebruiken ??
Verwijderd
Lijkt mij wel.Op zondag 21 april 2002 23:00 schreef sunturion het volgende:
ja deze probeerde ik, maar ik kreeg toen een scherm waarin stond "this flash itulity only supports LiteOn LTR 10242B drives with firmware 5S00 5S92". en daarna stond wil je door gaan "ja of nee".
Ik keek toen naar mijn firmware versie en zag dat dat 5S0D was , dus ik klikte toen op nee.
maar ik kan hem dus wel gebruiken ??
Bij de firmware update : 5S54.zip staat :
1. Reduce failure rate when burning.
2. Fit for new hardware design.
3. The firmware can fit all 24X CD-RW (Just do It !)
Vooral het laatste lijkt me duidelijk. (een merk slogan
Er zijn meerdere topics over geweest ook buiten GoT. Daar waren mensen die zelfs hun 24102b downgraden naar een 1610nogwat en erger.
Lijkt me geen kwaad te kunnen dus.