Toon posts:

Drivers GeForce II MX-400 64MB onder WinXP

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een nieuwe computer.... natuurlijk nog met allemaal default drivers.... Ik wil een beetje fatsoenlijke drivers hebben voor mijn videokaart maar je hebt tegenwoordig zoveel verschillende detonator drivers.... Als OS heb ik Windows XP (kan geen live-update draaien want zit nog niet op internet), als videokaart de GeForce II MX-400 64 MB.

Welke drivers kan ik het beste installeren?

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

je moet de Detonator driver proberen...probeer gewoon de nieuwste versie...
zie www.tweakers.net/meuktracker

btw, volgende keer kan je beter eerst de search gebruiken, of de FAQ lezen... :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, ik ben een beetje lui... Maar aangezien ik es heb gelezen dat er onderling verschil in de drives zit, ook per OS en dat het ook uitmaakt welke kleurendiepte en zo je gebruikt vroeg ik me af of de nieuwste drivers ook voor mij de beste zijn..... ik kijk wel ff in de meuk.......

Adviezen zijn nog steeds welkom :)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op vrijdag 19 april 2002 11:01 schreef Marnix da Headbanger het volgende:
Ik weet het, ik ben een beetje lui... Maar aangezien ik es heb gelezen dat er onderling verschil in de drives zit, ook per OS en dat het ook uitmaakt welke kleurendiepte en zo je gebruikt vroeg ik me af of de nieuwste drivers ook voor mij de beste zijn..... ik kijk wel ff in de meuk.......

Welke drivers het beste zijn voor jou OS kan niemand je vertellen...Ik heb zelf elke driver getest met 3dmark en ik gebruik degene die als beste uit mijn test kwam. Meestal is er niet zo heel veel verschil tussen de verschillende versies...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op vrijdag 19 april 2002 11:01 schreef Marnix da Headbanger het volgende:

Dat heet van een mug een olifant maken, zoveel verschil zit daar niet tussen om moeite voor te doen.

Verwijderd

Probeer zelf eens wat uit (of gebruik de search, waar hij voor bestemd is). Dit soort topics gaan gewoon dicht, vooral omdat er geen (goed) antwoord op te geven is.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.