Toon posts:

Topic zomaar gesloten

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het betreft het volgende topic:

[topic=353724/1]

Ik had mijn reply geplaatst, het was dus geen kick en ik was bezig om mijn reply te veranderen en ik werdt ff weggeroepen op m`n werk en ik kom terug is dat topic reeds gesloten :(

In mijn verandering was ik aan het zetten dat ik al op google gezocht hebt maar dat dat weinig opleverde.

Ik poste deze reply in een oud topic omdat ik anders te horen had gekregen "gebruik de search"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat is dan jammer voor je lijkt me. Niemand kan ruiken of je zaken achteraf gaat wijzigen :+

Trouwens: kijk eens op www.dutchgeforce.nl :) Hun kennende staat ie er tussen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had anders met 5 seconden een plaatje bij Google getoverd hoor...

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=nl&querytime=8M-bE&q=leadtek+dh+pro+mx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.com/geforce2mx/GF2mxDHp.jpg

Op het web gezocht naar GeForce 2 MX DH Pro Leadtek . Resultaten 1 - 10 van circa 2,540. Zoekbewerking duurde 0.33 seconden :X

En nog de eerste hit ook nog :D Tja, en als je het dan zo bekijkt... inderdaad een nutteloze kick daar je dit zelf had kunnen vinden. En ook in 0.33 sec :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierzo. Merely is nog sneller dan ik ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Op vrijdag 19 april 2002 10:42 schreef Courage het volgende:
Hierzo. Merely is nog sneller dan ik ! :+
:Y)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-10 08:56

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 19 april 2002 10:43 schreef Merely het volgende:

[..]

Dan ga ik dit topic misbruiken om te weten te komen wat bovenstaande smiley nou betekend... :P :)

(ik weet het nog steeds niet nee.. :{ )

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 10:46 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dan ga ik dit topic misbruiken om te weten te komen wat bovenstaande smiley nou betekend... :P :)

(ik weet het nog steeds niet nee.. :{ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 10:42 schreef Merely het volgende:
[afbeelding]

Op het web gezocht naar GeForce 2 MX DH Pro Leadtek . Resultaten 1 - 10 van circa 2,540. Zoekbewerking duurde 0.33 seconden :X

En nog de eerste hit ook nog :D Tja, en als je het dan zo bekijkt... inderdaad een nutteloze kick daar je dit zelf had kunnen vinden. En ook in 0.33 sec :P
Hij had eerst wel een waarschuwing kunnen plaatsen, dan had ik in ieder geval een kans gehad om te reageren.

Maar ik heb wel zeker op google gezocht maar Leadtek Geforce 2 MX400 Dual Head i.p.v. "GeForce 2 MX DH Pro Leadtek" ik wist dus niet dat ie zo heette omdat bij de winkel waar ik hem besteld heb hij vermeld staat onder Leadtek Geforce 2 MX400 Dual Head.
Maar in ieder geval thanks voor de pic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 10:50 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Hij had eerst wel een waarschuwing kunnen plaatsen, dan had ik in ieder geval een kans gehad om te reageren.

Maar ik heb wel zeker op google gezocht maar Leadtek Geforce 2 MX400 Dual Head i.p.v. "GeForce 2 MX DH Pro Leadtek" ik wist dus niet dat ie zo heette omdat bij de winkel waar ik hem besteld heb hij vermeld staat onder Leadtek Geforce 2 MX400 Dual Head.
Jij maakt een fout, niet Courage...

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Ik heb gewoon gezocht op de topictitel :D
Maar als je niet wist dat die kaart zo heette, hoe kwam je dan terecht in dat topic? :P
Mwoh, als het zo makkelijk te vinden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 10:52 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Jij maakt een fout, niet Courage...

;)
Nou wordt ie helemaal mooi!, Courage verdomde het gewoon om een reactie van mij af te wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Je vind hem zelfs als je alleen op "Leadtek Geforce 2" zoekt.. :P (Je gebruikt toch wel de image search heh? anders kan het lang duren idd.)

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]Op vrijdag 19 april 2002 10:55 schreef Merely het volgende:

[..]

Ik heb gewoon gezocht op de topictitel :D
Maar als je niet wist dat die kaart zo heette, hoe kwam je dan terecht in dat topic? :P
[..]

Omdat ik toen op Geforce 2 mx heb gezocht, als ik dit bij google doe dan krijg ik 6000 Pagina`s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 10:55 schreef ThE_ED het volgende:
Je vind hem zelfs als je alleen op "Leadtek Geforce 2" zoekt.. :P (Je gebruikt toch wel de image search heh? anders kan het lang duren idd.)
Nee omdat ik documentatie & Plaatjes zoek................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 19 april 2002 10:58 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Nee omdat ik documentatie & Plaatjes zoek................
Maar als je de image search gebruikt kan je snel het item vinden wat je zoekt aan de hand van het plaatje, de website (met waarschijnlijk de info erop) staat er dan gewoon bij :? (en je vroeg alleen om een plaatje btw...)

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:00 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Maar als je de image search gebruikt kan je snel het item vinden wat je zoekt aan de hand van het plaatje, de website (met waarschijnlijk de info erop) staat er dan gewoon bij :? (en je vroeg alleen om een plaatje btw...)
Ow dat wist ik niet...........
Opgelost duzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 19 april 2002 11:02 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Ow dat wist ik niet...........
Opgelost duzzz
Sorry voor de overlast bedoel je te zeggen waarschijnlijk.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 15:35
Tja, 't is gewoon niet gebruikelijk dat een moderator eerst even aan iedereen vraagt of het topic wel dicht mag, en of ze nog even willen reageren..
Dat schiet namelijk niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:05 schreef justmental het volgende:

[..]

Sorry voor de overlast bedoel je te zeggen waarschijnlijk.
Nee dat probeer ik niet te zeggen...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:06 schreef Twynn het volgende:

[..]

Tja, 't is gewoon niet gebruikelijk dat een moderator eerst even aan iedereen vraagt of het topic wel dicht mag, en of ze nog even willen reageren..
Dat schiet namelijk niet op.
Nee, maar als hij ff had gewacht dan was dit topic niet nodig geweest want dit schiet namelijk ook niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nogmaals, via google was het prima te vinden.
Nogmaals, Dit is een groot forum waar actief en snel gemod moet worden.
Nogmaals, je probleem is solved... let it go.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 19 april 2002 11:16 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Nee, maar als hij ff had gewacht dan was dit topic niet nodig geweest want dit schiet namelijk ook niet op
Het punt is natuurlijk dat hij niet kan ruiken dat jij nog iets wil veranderen... En sowieso was dit topic eigenlijk dan ook weer jouw fout... doorgeredeneerd. Maar goed, voor deze keer :P (Ik post ook weleens HK topic in een Tech forum... O-) :D)

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op vrijdag 19 april 2002 11:15 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Nee dat probeer ik niet te zeggen...........
O, ik had begrepen dat je ons om een plaatje van een videokaart had gevraagd.
Dat zou verspilling van onze tijd en vervuiling van het forum zijn geweest en dat is niet zo netjes.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...want dit schiet namelijk ook niet op
Inderdaad, om elk wiedewasje een onnodig LA-topic te openen schiet niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

[flauwmode]
En als jij nu goed had gezocht, juiste zoektermen enzo, dan waren beide topics niet nodig geweest.. ;)
[/flauwmode]

Maar effe serieus, hoe moet een moderator dat nu weten? Hij kan vanaf zijn computer toch niet zien dat je ergens mee bezig bent? Hij ziet een nutteloze kick (omdat dit makkelijk te vinden is, dus overbodig) en gooit om die reden het topic dicht. As simple as that. En ik vind eigenlijk dat als je ziet dat een topic wordt gesloten, dat je eerst bij jezelf gaat afvragen, waarom?, ipv een LA topic hiervoor te openen. En je had ook even kunnen mailen met de vraag waarom die dicht ging.... Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Dit zijn echt mijn lievelingstopics :D

Ed, rot nou eens op!.. nou ja ok dan

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:21 schreef Merely het volgende:

[..]

[flauwmode]
En als jij nu goed had gezocht, juiste zoektermen enzo, dan waren beide topics niet nodig geweest.. ;)
[/flauwmode]

Maar effe serieus, hoe moet een moderator dat nu weten? Hij kan vanaf zijn computer toch niet zien dat je ergens mee bezig bent? Hij ziet een nutteloze kick (omdat dit makkelijk te vinden is, dus overbodig) en gooit om die reden het topic dicht. As simple as that. En ik vind eigenlijk dat als je ziet dat een topic wordt gesloten, dat je eerst bij jezelf gaat afvragen, waarom?, ipv een LA topic hiervoor te openen. En je had ook even kunnen mailen met de vraag waarom die dicht ging.... Toch?
Ik heb het idee dat jullie allemaal denken dat ik alles weet of weet te vinden , ik post hier juist omdat ik iets niet weet of kan vinden volgens mijis het dan de bedoeling dat we elkaar hier helpen.

En ik heb idd zitten twijfelen om een mail te sturen maar ik was in de veronderstelling dat dit niet mag en ja ik heb een keer de faq [topic=333664/1/25] gelezen maar dat is alweer een tijdje geleden duzz ik kan er ff niet opkomen of ik zou moeten mailen of posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 11:29 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat jullie allemaal denken dat ik alles weet of weet te vinden , ik post hier juist omdat ik iets niet weet of kan vinden volgens mijis het dan de bedoeling dat we elkaar hier helpen.
...
Je zit hier niet op www.beginnersweb.nl
Helpen ja. Maar wel met iets meer nivo graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Topic zomaar gesloten
Topics gaan nooit 'zomaar' op slot.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 19 april 2002 11:32 schreef Exirion het volgende:

[..]

Topics gaan nooit 'zomaar' op slot.
Ik ben wel een keer per ongeluk geband :{

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:31 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Je zit hier niet op www.beginnersweb.nl
Helpen ja. Maar wel met iets meer nivo graag.
Volgens mij heb ik hier nog nooit in een faq gelezen dat er hier een nivo is (ik zie ook nergens een melding "niet betreden onder nivo 5 bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 11:33 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik hier nog nooit in een faq gelezen dat er hier een nivo is (ik zie ook nergens een melding "niet betreden onder nivo 5 bv)
Hoelang wil je dit topic eigenlijk maken ? Waar wacht je nu nog op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:35 schreef Courage het volgende:

[..]

Hoelang wil je dit topic eigenlijk maken ? Waar wacht je nu nog op ?
Jullie reageren op mijn topic en als ik het er niet mee eens ben reageer ik daar weer op, daar is toch niks verkeerts aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 21:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Op vrijdag 19 april 2002 11:32 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben wel een keer per ongeluk geband :{
En nu heb je per ongeluk een cloontje aangemaakt? ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 11:38 schreef DjMaDMaX het volgende:

[..]

Jullie reageren op mijn topic en als ik het er niet mee eens ben reageer ik daar weer op, daar is toch niks verkeerts aan :?
Begin dan hier eens met lezen zou ik zeggen...
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#02

Met name dit onderdeel:
• Als je ergens mee zit; ga dan eerst zelf zoeken. Na 3 jaar is GoT op zichzelf een knowledge base geworden voor alle standaard en veel exotische problemen. Voor je je vraag post is het verstandig om even met de GoT search te zoeken. Veel problemen zijn al eens eerder voorgekomen en zijn dus op te lossen door alleen even te zoeken. Problemen die 5x per dag langs komen worden op den duur namelijk irritant voor andere bezoekers. Begrijp dit niet verkeerd, een forum als GoT is er in de eerste plaats om vragen te stellen en domme vragen bestaan niet. Wat wel bestaat zijn domme manieren om achter het antwoord te komen. Eerst zoeken voordat je wat vraagt is dus het devies!
Goede zoekmachines buiten GoT om zijn Google en Ilse of kijk hier voor een compleet overzicht van zoekmachines. Ga bijv. ook niet vragen wat de website van Microsoft is zonder eerst www.microsoft.com in je browsertje in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThE_ED

ThE_ED

Stuffed Animal

Op vrijdag 19 april 2002 11:38 schreef Exirion het volgende:

[..]

En nu heb je per ongeluk een cloontje aangemaakt? ;)
Dat had ik wel idd en daarmee gevraagd waarom ik geband was.
"Huh, dat weten we niet, no reason.. zeker fout."

En toen ben ik weer unbanned. :) (Dit zou anders ook wel een heel snel gemaakte kloon zijn, denk je niet :) )

Ik ben fan van dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op vrijdag 19 april 2002 10:35 schreef DjMaDMaX het volgende:
...
Ik poste deze reply in een oud topic omdat ik anders te horen had gekregen "gebruik de search"
en in dit geval was een advisering tot enig zoekwerk ook het enige juiste antwoord
Op vrijdag 19 april 2002 10:40 schreef Courage het volgende:
Ik had anders met 5 seconden een plaatje bij Google getoverd hoor...

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&hl=nl&querytime=8M-bE&q=leadtek+dh+pro+mx
Courage geeft dat antwoord niet zozeer om je te helpen, maar om je duidelijk te maken dat je vraag gewoonweg ongewenst is, dat het in jou geval misschien wel wat meer werk gekost had doet niet ter zake, Courage is erkend Google Certified Expert (een 5 jaar durende studie), tijd voor jou om zelf ook de oefening in het gebruik van google op te doen.

waar justmental op doelde en dat je kennelijk niet zo goed begrijpt is dat het voor mensen hier overkomt alsof het doel achter je post in LA niet zozeer is het onterecht afsluiten van je post, maar een methode om alsnog antwoord te krijgen op je vraag (die terecht ongewenst op dit forum is verklaard)

dat om aan te tonen dat jij fout zat Courage je alsnog een antwoord gaf is misschien juist ook fout.
Ik zie in de forumbeschrijving van LA nl. niet staan:
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje, en een mooie plek om te kijken of je Courage zo ver krijgt alsnog antwoord te geven op je eerder afgesloten vraag.
dit topic is dus niet solved met het beantwoorden van je vraag, het onderwerp zou dienen te zijn of dat topic terecht is afgesloten, met Courage's antwoord is dat redelijk bewezen, en dus heb jij twee verkeerde topics (eerste was post in ouder topic) geplaats, excuses van jouw kant lijken me dus op zijn plaats (niet om lullig te doen, maar om aan te geven dat je ook de volgende keer eerst goed zoekwerk doet, niet enkel een ouder GoT-topic opzoekt om je 5-secondenvraag in te posten)

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 11:45 schreef RM-rf weer een goed stuk
Het is inderdaad tegenwoordig vrijwel onvermijdelijk om in LA alsnog het juiste antwoord op een techvraag te geven. (vandaar ook in sub gegeven ;)) Heb dit al eerder laten weten maar volgens mijn beleving is dit een soort van patstelling... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dan maken we bij deze een einde aan het oeverloos gezever :).

en dat zonder waarschuwing.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.