Op vrijdag 19 april 2002 10:35 schreef DjMaDMaX het volgende:
...
Ik poste deze reply in een oud topic omdat ik anders te horen had gekregen "gebruik de search"
en in dit geval was een advisering tot enig zoekwerk ook het enige juiste antwoord
Courage geeft dat antwoord niet zozeer om je te helpen, maar om je duidelijk te maken dat je vraag gewoonweg ongewenst is, dat het in jou geval misschien wel wat meer werk gekost had doet niet ter zake, Courage is erkend Google Certified Expert (een 5 jaar durende studie), tijd voor jou om zelf ook de oefening in het gebruik van google op te doen.
waar justmental op doelde en dat je kennelijk niet zo goed begrijpt is dat het voor mensen hier overkomt alsof het doel achter je post in LA niet zozeer is het onterecht afsluiten van je post, maar een methode om alsnog antwoord te krijgen op je vraag (die terecht ongewenst op dit forum is verklaard)
dat om aan te tonen dat jij fout zat Courage je alsnog een antwoord gaf is misschien juist ook fout.
Ik zie in de forumbeschrijving van LA nl. niet staan:
Voor al je opmerkingen, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje, en een mooie plek om te kijken of je Courage zo ver krijgt alsnog antwoord te geven op je eerder afgesloten vraag.
dit topic is dus niet solved met het beantwoorden van je vraag, het onderwerp zou dienen te zijn of dat topic terecht is afgesloten, met Courage's antwoord is dat redelijk bewezen, en dus heb jij twee verkeerde topics (eerste was post in ouder topic) geplaats, excuses van jouw kant lijken me dus op zijn plaats (niet om lullig te doen, maar om aan te geven dat je ook de volgende keer eerst goed zoekwerk doet, niet enkel een ouder GoT-topic opzoekt om je 5-secondenvraag in te posten)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen