Laptop crashed als ik mijn usbfloppydrive aansluit

Pagina: 1
Acties:

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb een Toshiba Satellite Pro 6000. Deze laptop heeft het probleem dat als ik de usb floppydrive aansluit een diskette er in doe en die probeer te benaderen de laptop vast loopt.

Ik heb al uitgevonden dat als ik de virusscanner afsluit dat het probleem opgelost is. Maar dat is geen oplossing omdat die virusscanner er op MOET staan (laptop van bedrijf :( ).

De virusscanner is van het merk Mcafee.

Ik heb op dit forum gezocht voor een oplossing. maar nix gevonden.

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem op de virusscanner en de floppy drive vredig naast elkaar te laten werken?

Pak je rust!

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 00:34
Waarschijnlijk moet je bij de mcafee properties instellen dat je floppies niet meer worden gescand bij toegang en bij het afsluiten van het systeem.
Ik denk dat mcafee de floppy wil benaderen via de standaard manier en dus niet via de USB variant, en dat daarom het systeem vastloopt.

Succes

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

neem eens contact op me McAfee. Misschien weten ze wel een oplossing. Neem aan dat het een legale versie is natuurlijk :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Den the Man
  • Niet online
'T is een officiele versie, ik heb op de support site van mcafee gekeken (member gedeelte) maar daar heb ik nix gevonden.

Pak je rust!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Denk dat de oplossing van Charlie best eens zou kunnen werken :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Den the Man
  • Niet online
Ik heb de notebook nu ff niet tot mijn beschikking maar het zou idd best wel eens kunnen zijn dat dat de oplossing zou kunnen geven.

Pak je rust!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:43

St@m

@ Your Service

Laat ik nu juist afgelopen week een aantal van die laptops hebben geleverd en laat die nu juist hetzelfde probleem hebben als die laptop van jou :) heel toevallig vind ik dit hoor maja.
Ehm ik heb met Toshiba gebeld toen en die gaven hetzelfde antwoord als Charlie. Dus succes ermee :)

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels - trakteren

Pagina: 1