Toon posts:

DDR 2700 geheugen welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er zit bij mij in de buurt een Mycom computerstore. Mijn vraagje was of iemand zo'n reepje(DDr 2700) al gekocht heeft?
Zijn deze geheugen van hun goed? Levenslange garantie dat is wel stoer. Van welke merk zijn deze geheugen?

Ik kan ook aan Dane elec geheugen komen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik zit namelijk te kijken welke geheugen ik zal nemen. Ik zal waarschijnlijk uit deze twee kiezen! Advies is mooi meegenomen.

GR
Xanthus

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Samsung pc2700..dat is goed spul.

I reject your reality, and substitute my own.

Verwijderd

Topicstarter
Welke is dan beter?

die samsung of dan elec?

Verwijderd

Samsung!

Dit schijnt heel lekker geheugen te zijn, hoge clockresulaten enzo..

Verwijderd

Topicstarter
Dus die samsung kan je kopen bij mycom computerstore ALs ik het goed begrijp?

Die is dus een stukkie beter dan DaneElec. Heeft voor cas kan die samsung aan standaard?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Hier staat een test over DDR 333Mhz modules.

[quote]
De modules die zijn getest:

* Micron PC2700
* Kingston PC2700 (WinBond)
* TwinMOS PC2700 (WinBond)
* Nanya PC2700
* WinBond PC2700
* KingMax PC2700

En de winnaar was: WinBond, met Kinston als goede tweede :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/DDR333/MaxFSB.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/DDR333/MaxFSB-2-2-3-5-1.gif

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Dank je wel,

Maar ik kan niet aan deze geheugens komen!
Alleen die in de eerste post!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:09

MartNL

Op vrijdag 19 april 2002 10:04 schreef xanthus6 het volgende:
Dank je wel,

Maar ik kan niet aan deze geheugens komen!
Alleen die in de eerste post!
Staan ze niet in de prijswatch?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-01 14:46

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

er staan nog 2 reepjes nanya van mij bij vraag en aanbod, 2 stuk 190 euro (denk dat mycom wel wat duurder is :) )
http://www.tweakers.net/aanbod/45451

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
En hier nog een review van DDR333 DIMM's (ook vr-zone, maar een recentere :P ). Ditmaal komt de Samsung DIMM er als beste uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/HighPerfDDR/MaxFSB-2-2-2-5-1.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.vr-zone.com/reviews/Memory/HighPerfDDR/MaxFSB-SPD.gif

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
Zou toch ook even wachten op een review van de Crucial PC2700 ... wat prijzig, maar zullen het goed gaan doen.
DWZ, de PC2100 doen het al goed, dus zal de PC2700 het ook goed doen(Hoop ik ;))

Wil je BTW OC-en of alleen geheugen erin proppen en niks meer mee doen. Want dan is het goedkope geheugen ook goed :D

Voor stabiliteit en OC-en zijn de wat duurdere(en goed geteste) mem sticks het beste.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Spice

Spice

Abadon, ik zit met 1 probleem, bij e-bug.de bieden ze 2 smaken samsumg ddr 2700 256 mb aan, welke is nu de goede/betere?

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
Op vrijdag 19 april 2002 11:21 schreef Spice het volgende:
Abadon, ik zit met 1 probleem, bij e-bug.de bieden ze 2 smaken samsumg ddr 2700 256 mb aan, welke is nu de goede/betere?
Ik zie bij eentje (die van € 100,40) staan dat de chips op Drittherstellerplatine (oh, wat kunnen die Duitsers toch mooie woorden maken) zijn gezet, da's dus geen echte Samsung DIMM, maar een ander merk DIMM met Samsung chips. Zou voor die paar Euro's dan toch voor het echte werk gaan (die van € 105,14)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Spice

Spice

Thx! inderdaad schitterend hardware duits:
Speicher, Tastatur, Festplatte, Hauptplatine und so weiter

Verwijderd

Vind die balkjes wel een beetje gemanupileerd eigenlijk.....

Verwijderd

Topicstarter
Dank jullie wel voor zoveel replies!

Ik wil de mogelijkheid hebben om ver over te klokken alleen weet ik er niet zoveel van af. Maar nadat ik dit heb gezien zijn er toch veel verschillen tussen onderlinge merken. Ik denk dan dat ik voor de Samsung ga. Deze verkopen ze toch bij Mycom (het is lekker dichtbij? Ik vertrouw namelijk niet alle computerzaken.
Ik heb weleens iets bij alternate gehaald raad eens wat?
Een bijna complete pc, maar wat er daar mee mis is OMG!!!
Ik ben letterlijk 7 keer terug geweest! Ik bespaar jullie een verhaal.
Pagina: 1