[Flash 5] Flash hangt door te veel action script

Pagina: 1
Acties:

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 12:39
Er is iets vreemds aan de hand ik heb een movie met daarin een scene en in een frame heb ik bepaalde acties staan.

Op 1 of andere manier voert hij de action script niet meer uit en gaat of alle schermen loopen of je krijgt een black scherm.

De flashmovie reageert niet meer ergens op.

Wie o wie heeft dit probleem ook gehad, want ik heb het idee dat dit aan het aantal regels actionscript ligt op 1 of adnere manier. Dat hij gewoon niet meer uit kan voeren.

Wie weet de oplossing van dit probleem?

Is het ook mogelijk dat er te veel actionscript wordt gebruikt in een scene waardoor deze fout kan optreden?

Thanks in advance!

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Misschien een ideetje om je fla te posten of je swf.... beetje een shot in the dark om hier iets zinnigs op te zeggen.

Verwijderd

Inderdaad een beetje vaag zo. Ik heb zoiets weleens als je je swf-jes in quicktime opent (op sommige mac's op school doet ie dat automatisch). Dan worden ze vaak gewoon als animatie afgespeeld en 'vergeet' ie alle actionscript...

Verwijderd

Ik heb vaak genoeg gehad dat ActionScript acties simpelweg oversloeg en niet ging uitvoeren :) Dan moest ik hele kromme codering gaan schrijven om hieromheen te scripten.

Verwijderd

kan je nou nog niet flashen ??? |:(
hahahahahaha

maar als je me hulp nodig hebt ...je weet waar ik ben ;)

Groetjes Bouk

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Op vrijdag 19 april 2002 11:25 schreef bdonckers het volgende:
kan je nou nog niet flashen ??? |:(
hahahahahaha

Groetjes Bouk
Gezelli met je vriendjes babbelen die je maar via IRC/ICQ/MSN/Mail/SnailMail/Telefoon/GSM maar niet via dit forum aub

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 09:28 schreef barto018 het volgende:
Er is iets vreemds aan de hand ik heb een movie met daarin een scene en in een frame heb ik bepaalde acties staan.

Op 1 of andere manier voert hij de action script niet meer uit en gaat of alle schermen loopen of je krijgt een black scherm.

De flashmovie reageert niet meer ergens op.

Wie o wie heeft dit probleem ook gehad, want ik heb het idee dat dit aan het aantal regels actionscript ligt op 1 of adnere manier. Dat hij gewoon niet meer uit kan voeren.

Wie weet de oplossing van dit probleem?

Is het ook mogelijk dat er te veel actionscript wordt gebruikt in een scene waardoor deze fout kan optreden?

Thanks in advance!
Post aub de code of post een url van een swf+fla.

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 12:39
Het is opgelost en dat is door te veel actionscript in een andere laag te plaatsen en daar de rest van het actionscript te plaatsen.

Het is erg vaag maar op 1 of andere manier is het niet mogelijk om te veel actionscript op een pagina te plaatsen.
kan je nou nog niet flashen ???
hahahahahaha
maar als je me hulp nodig hebt ...je weet waar ik ben

Groetjes Bouk
Hey boukie,

Het is heel erg handig als mensen aan een groot project beginnen in flash met veel actionscript en generator en daarna doorgeven aan iemand anders (Yes me). Waarbij de gene die het gemaakt heeft totaal geen basis kennis heeft qua structuur, oftewel alles staat in 1 scene en alles staat dwars door elkaar heen. Terwijl aan die site met generator wel totaal een jaar is gewerkt.

Je kan dan niet opeens alles omzetten naar je eigen inzicht en moet je met die klote structuur verder.

Zucht....
Pagina: 1