hallo,
hoop dat ik dit in het goede topic neerzet, maar anders merk ik het wel
ik heb een site, die is aangemeld bij ilse en google... nu zag ik bij de referers dat veel mensen via ilse op mijn site kwamen , maar heel weinig tot geen via google...
dus toen ben ik eens met google gaan zoeken, en vond ik mijn site wel, MAAR aangezien mijn site uit frames bestaat, werd ik veel gelinkt naar bv het rechterframe, terwijl ik dan menu, en andere delen niet zie en dus niet kan navigeren, daar heeft de bezoeker dus niks aan!!!
nu kun je met robot.txt files zoekmachines 'sturen' maar in feite mag de zoekmachine dus alleen naar de index.php file gaan en de rest NIET
nu zag ik bij een robot handleiding dat je files zo exclude:
hoop dat ik dit in het goede topic neerzet, maar anders merk ik het wel
ik heb een site, die is aangemeld bij ilse en google... nu zag ik bij de referers dat veel mensen via ilse op mijn site kwamen , maar heel weinig tot geen via google...
dus toen ben ik eens met google gaan zoeken, en vond ik mijn site wel, MAAR aangezien mijn site uit frames bestaat, werd ik veel gelinkt naar bv het rechterframe, terwijl ik dan menu, en andere delen niet zie en dus niet kan navigeren, daar heeft de bezoeker dus niks aan!!!
nu kun je met robot.txt files zoekmachines 'sturen' maar in feite mag de zoekmachine dus alleen naar de index.php file gaan en de rest NIET
nu zag ik bij een robot handleiding dat je files zo exclude:
maar moet ik nu echt werkelijk ALLES gaan opgeven waar dat ding niet mag komen????? of kan dat ook anders, want het zijn iets van 15 mappen (en kunnen er nog bij komen + dan nog iets van 10 bestanden in de root...) kun je ook aangeven, exclude ALLES behalve index.php ???User-agent: *
Disallow: /cyberworld/map/ # This is an infinite virtual URL space
Disallow: /tmp/ # these will soon disappear
Disallow: /foo.html