Is het wat ik heb een amd Athlon 1.4, is het echt stiller, want nu wordt ik bijna mn kamer uitgeblazen heb zo super gold orb of zo!? thnx for the info
Verwijderd
Jahoor! Zalman staat er om bekend dat ze low-noise koel producten leveren.. die cooler is altijd beter dan die prutskoeler die je nu hebt!
pas op jij met je prutskoeler heOp vrijdag 19 april 2002 09:03 schreef n0va^ het volgende:
Jahoor! Zalman staat er om bekend dat ze low-noise koel producten leveren.. die cooler is altijd beter dan die prutskoeler die je nu hebt!
Verwijderd
Ik heb dus ook de 5005 CU
Je lkan hem dus regelen, wil je flink overclocken det je hem vol open. wil je gewoon normaal draaien zet je hem op de laagste stand en is hij fluisterstil
Mijn 1700+ in een HQ45 met 1 casefan op 5V word hij stressed:
Vol open: 37 graden
Aller langzaamste: 44 Graden
dit is dus full load in een vrij warme kamer
Je lkan hem dus regelen, wil je flink overclocken det je hem vol open. wil je gewoon normaal draaien zet je hem op de laagste stand en is hij fluisterstil
als jullie zeggen dat ie goed is, dan ga ik hem zo halenOp vrijdag 19 april 2002 09:12 schreef Hero het volgende:
Ik heb dus ook de 5005 CU
Wat is het verschil, ja ik haal die dingen in de regenboog in MaastrichtOp vrijdag 19 april 2002 09:21 schreef n0va^ het volgende:
en natuurlijk wel voor de CNPS-5005CU gaan ipv CNPS-5005AL
Verwijderd
De warmte geleider is het verschil.. de eerste is gemaakt van Koper (CU) en die andere van Aluminium (AL). Cu is een betere geleider, dus een uit koper vervaardigde koeler heeft betere koel-prestaties..
Ow cool, ik merk het alOp vrijdag 19 april 2002 09:41 schreef n0va^ het volgende:
De warmte geleider is het verschil.. de eerste is gemaakt van Koper (CU) en die andere van Aluminium (AL). Cu is een betere geleider, dus een uit koper vervaardigde koeler heeft betere koel-prestaties..
Verwijderd
Mijne komt van de Regenboog in Sittard dus ze zullen hem ook wel in Maastricht hebben 
Enige nadeel van cd 5005 of 5001 is de prijs.
Maar hij is z'n geld echt dubbel en dwars waard!
p.s. Wel van te voren ff kijken of je wel 4 gaten rond de socket in je mobo hebt
Enige nadeel van cd 5005 of 5001 is de prijs.
Maar hij is z'n geld echt dubbel en dwars waard!
p.s. Wel van te voren ff kijken of je wel 4 gaten rond de socket in je mobo hebt
Verwijderd
Als ik het plaatje zie denk ik het niet. Maarja is ook wel zeer onduidelijk. Maar je zou je kast wel eens los kunnen trekken en rond je cpu kijken. Hier moeten dan 4 gaten zitten. Zitten ze er dan past het.
Verwijderd
Je hebt geluk er zitten WEL gaten in 
Check deze url:
http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/msi/kt266pro2/pic4.html
Check deze url:
http://www.hardocp.com/reviews/mainboards/msi/kt266pro2/pic4.html
Verwijderd
doe bij de cooler installeren wel rustig aan, het is wel wat anders als bij een clip.
Op de site van zallman: www.zallmantech.com kan je ook een filmpje bekijken van hoe het moet.
ALs je je aan het boekje houd kan er weinig mis gaan en heb je een cooler die echt goed vastzit (is wel bijn als je je PC vaak vervoerd voor lan's e.d.)
Good luck, als nog hulp nodig hebt ICQ je me maar.
have fun
Op de site van zallman: www.zallmantech.com kan je ook een filmpje bekijken van hoe het moet.
ALs je je aan het boekje houd kan er weinig mis gaan en heb je een cooler die echt goed vastzit (is wel bijn als je je PC vaak vervoerd voor lan's e.d.)
Good luck, als nog hulp nodig hebt ICQ je me maar.
have fun
Ik heb ook de Zalman 5005 met fan control, maar ik vind hem echt bud!
Vol open stressed 71 graden
Vol open stressed 71 graden
Verwijderd
ik heb hem ook erg fijn en lekker stil 
En mijn xp1800 word stress maar 38 graden.
Ben er wel blij mee moet ik zeggen
En mijn xp1800 word stress maar 38 graden.
Ben er wel blij mee moet ik zeggen
maar kijk maar GEEN gaatjes.Op vrijdag 19 april 2002 11:23 schreef xpnick het volgende:
Eeeuh weten jullie of een MSIk7t266 PRO dit heeft?
[afbeelding]
Voor zo'n moederbord heb je geen intel procjes. En op een amd past met een clip een andere zalman koeler.
de 6000 Cu past erop met een clip. Dat vind ik stukken beter en fijner dan 4 schroeven. Dan kan het nooit fout gaan (heb ik, maar ook pro2 mobo)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
oeps had ff niet goed gelezen dacht dat hij een 266A Pro2 had.
hmmm das jammer
Persoonlijk vind ik met 4 schroeven juist veel fijner, ik doe veel lannen dus mijn bak word regelmatig vervoerd en ik heb liever een halve kilo kopen met 4 goede schroeven vast zitten dan met een clipje.
als je het goed en rustig doet is er ook geen enkel gevaal dat je je core molt.
hmmm das jammer
Persoonlijk vind ik met 4 schroeven juist veel fijner, ik doe veel lannen dus mijn bak word regelmatig vervoerd en ik heb liever een halve kilo kopen met 4 goede schroeven vast zitten dan met een clipje.
als je het goed en rustig doet is er ook geen enkel gevaal dat je je core molt.
Pagina: 1