hallo ik probeer al een jaar lang lid te worden hier op GoT, maar elke keer wanneer ik was geregistreerd en ingelogd kreeg ik een foutmelding. Dat er iets fout is gegaan en dat moet proberen me opnieuw te registreren onder dezelfde naam. Nou toen had ik dus een tijdje ge-GoT op de account van een vriend van mij
(ik weet dat het eigenlijk niet mag maar GoT is ook zo verslavend). En vandaag had ik me geregistreerd en weer kreeg ik die foutmelding...maar schijnbaar kan ik wel posten...huh?
Verwijderd
heb je nog meer plezier omdat het nu wel werkt 
[edit]
pas maar op, ze verw8en van n00bs n00b antwoorden. als je die niet geeft krijg je gelijk een ban. denken ze dat je een kloontje bent.
[edit]
pas maar op, ze verw8en van n00bs n00b antwoorden. als je die niet geeft krijg je gelijk een ban. denken ze dat je een kloontje bent.
Je hebt niet veel gemist hoor, in een jaar
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Welkom, gelukkig maar dat het dan toch nog goed is gekomen met het account. 
En ondanks dat het account nieuw is hier, jij bent dat niet.
Maar wat voor foutmelding kreeg je dan.
En ondanks dat het account nieuw is hier, jij bent dat niet.
Maar wat voor foutmelding kreeg je dan.
Je had natuurlijk ook ff een mod oid via ICQ kunnen vragen wat het probleem was en niet een jaar wachten
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Mijn moeder zei altijd tegen mij:Op vrijdag 19 april 2002 08:57 schreef Kezmanatic het volgende:
Je had natuurlijk ook ff een mod oid via ICQ kunnen vragen wat het probleem was en niet een jaar wachten
Geduld is een schone zaak.
Misschien zegt zijn moeder dat ook altijd.
[ouwe lul mode] lid worden, hoe ging dat ook weer[/] 
welkom iig
welkom iig
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
Op vrijdag 19 april 2002 08:39 schreef Oscar the Grouch het volgende:
Je hebt niet veel gemist hoor, in een jaar
Aantal posts: 1Op vrijdag 19 april 2002 08:26 is BagPiper lid geworden van GoT:
[..]
Gem. aantal posts/dag: 1
en ik 3 uur tijd nog geen post? GoT verslaafd toch?
maaruuh welkom
Moet je posten om verslaafd te zijn dan?Op vrijdag 19 april 2002 11:10 schreef ThaHandy het volgende:
[..]
Aantal posts: 1
Gem. aantal posts/dag: 1
en ik 3 uur tijd nog geen post? GoT verslaafd toch?
maaruuh welkom
Ik heb het gevoel dat het een sort van pre-ban was 
Bekende van een van de mods soms?
Hoe het ook zij, Welkom!
Bekende van een van de mods soms?
Hoe het ook zij, Welkom!
Verwijderd
Het registreer-script blocked automagisch alle verzoeken van users onder de 16 
note: bovenstaande opmerking is totaal niet op waarheid gebaseerd
Verwijderd
Gefeliciteerd met je toelating tot deze exclusieve, strenge enOp vrijdag 19 april 2002 08:26 schreef BagPiper het volgende:
hallo ik probeer al een jaar lang lid te worden hier op GoT, maar elke keer wanneer ik was geregistreerd en ingelogd kreeg ik een foutmelding.
selecte club van 'nerds'....
Ik moet zeggen 'BagPiper*' dat ik waardering heb voor je geduld
en dat op jouw leeftijd...
Vertel 'es hoe je aan die 'nick' komt en hoe die naam in het Nederlands luidt
zou ik hem moeten vertalen...
Ik wou laatst een cloontje aanmaken (met toestemming van zeef
) en toen deed ie het ook niet. Wat bleek nou, je moest op een soort van activerings link klikken... 
Tjah, dat had je in mijn tijd nog niet

Tjah, dat had je in mijn tijd nog niet
Waren dat niet die bommen die je op afstand kom laten ontploffen in Duke Numem 3D?Op vrijdag 19 april 2002 17:37 schreef koekoeksjong het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je toelating tot deze exclusieve, strenge en
selecte club van 'nerds'....
Ik moet zeggen 'BagPiper*' dat ik waardering heb voor je geduld
en dat op jouw leeftijd...
Vertel 'es hoe je aan die 'nick' komt en hoe die naam in het Nederlands luidt
zou ik hem moeten vertalen...
Maaruh! Welkom mien jong!
Nee, dat waren pipebombs. Een bagpiper is gewoon een "zakpijper".Op vrijdag 19 april 2002 17:47 schreef Plague het volgende:
[..]
Waren dat niet die bommen die je op afstand kom laten ontploffen in Duke Numem 3D?Bag pipes heette die volges mij
Maaruh! Welkom mien jong!
OT: Ow jah! Dat was het!Op vrijdag 19 april 2002 17:50 schreef ProPHeT_Ewok het volgende:
[..]
Nee, dat waren pipebombs. Een bagpiper is gewoon een "zakpijper".
Edit: Smileys maken is moeiluk!
Nou, Exirion zei dat ie het een goed plan vond om personen onder de 13 jaar te weren van GoT..Op vrijdag 19 april 2002 16:25 schreef HlpDsK het volgende:
🌞🍃
LOL owke ik ga ff niet quoten en jah ik weet die stuff dus al lang [ quote ] stuff [ / quote ]
maarjah...ik laat dus ff in het midden wie die 'vriend' van mij was maar iig heb ik op zijn account kunnen leren dat je niet teveel moet kl*ten en aankomen zetten met:
anyways een bagpipes is iemand die doedelzak speelt. Ik zal zostrakkies ff een "random-icon" scriptje maken ofsow hehe...
hallo,
ik wil een script maken dat je iedereen uit de msn database kunt trekken en ze allemaal spam kunt sturen. Maar ik ben onervaren met geavanceerde webtalen (ben nu bezig met cursus html) dusse...dat maken jullie wel ff voor mij he?
alvast bedankt
anyways een bagpipes is iemand die doedelzak speelt. Ik zal zostrakkies ff een "random-icon" scriptje maken ofsow hehe...
topix kan niet echt overweg met hoofdletters in email adressen, zag dat je hoofdletters hebt gebruikt. misschien is dat het.
Will work for food.
Verwijderd
Wmb wordt dat onder de 18 of zoOp vrijdag 19 april 2002 18:31 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Nou, Exirion zei dat ie het een goed plan vond om personen onder de 13 jaar te weren van GoT..

serieusOp vrijdag 19 april 2002 22:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wmb wordt dat onder de 18 of zo
k denk dat mensen van 15/16/17 hier ook serieuze problemen kunnen (willen) posten...
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Ik denk dat je dan meer dan de helft van de users tegenhoudOp vrijdag 19 april 2002 22:54 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Wmb wordt dat onder de 18 of zo

Misschien wel, maar het is allemaal wel makkelijker te reguleren, men is wat volwassener enzo.Op zaterdag 20 april 2002 14:52 schreef hdd het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan meer dan de helft van de users tegenhoud
Maar het is geen optie om dit te doen, ten eerste is het niet te controleren, ten tweede kan je niet van de ene op de andere dag zoveel bezoekers de deur wijzen...
Bericht hierboven
d8 ik ookOp zaterdag 20 april 2002 16:19 schreef MM- het volgende:
Bagpipe is toch gewoon een doedelzak?
bij je profile invullen dat je 18 bentOp zaterdag 20 april 2002 15:44 schreef Phruster het volgende:
jah, dan moet ik zomaar weg hier
en wat moet ik dan in al mijn tussenuren op school doen
Zoiets?Op vrijdag 19 april 2002 16:25 schreef HlpDsK het volgende:

C:\>_
Verwijderd
Ja psiesOp maandag 22 april 2002 01:06 schreef Vinnie het volgende:
[..]
Zoiets?( 16 of 18 maakt niet zoo veel uit
)
[afbeelding]
Verwijderd
jij hebt nog geluk gehad!!!!!!!!
ik heb er om precies te zijn 2 jaar en 2 maanden en 4 daegn over gedaan om lid te worden. Elke keer als ik het probeerde ging m'n pc kapot. Log ik in gelijk allemaal rook eruit enzo. Heel vervelend!
ik heb er om precies te zijn 2 jaar en 2 maanden en 4 daegn over gedaan om lid te worden. Elke keer als ik het probeerde ging m'n pc kapot. Log ik in gelijk allemaal rook eruit enzo. Heel vervelend!
ok deze is nu wel weer leuk geweest
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.