Omdattie maar 385 pieko's was.
Een CTX 1785 direct bij de CTX website gekocht, was overjarig. Toch is hij verticaal al plat (dus niet bol maar cylindervormig).
Hij draait op 1152@16bits kleur en 75Hz.
Een CTX 1785 direct bij de CTX website gekocht, was overjarig. Toch is hij verticaal al plat (dus niet bol maar cylindervormig).
Hij draait op 1152@16bits kleur en 75Hz.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Pyama 71", was gratis. Lijkt me reden genoeg.
Omdat de Spirits absolute 2's een goeie prijs/kwaliteit verhouding heeft
Yo dawg, I heard you like posts so I posted below your post so you can post again.
ik heb een Philips 107B-XSD 17".
Deze heb ik gekozen omdat ik kon kiezen uit een philips 15" monitor en mijn 17" inch. (zo'n pc prive project
)
Het is een monitor met een verkorte achterkant. Dus zo ongeveer de diepte van een 15" monitor.
(resolutie waar ik 'em nu op draai is 1024x768@100Hz)
Deze heb ik gekozen omdat ik kon kiezen uit een philips 15" monitor en mijn 17" inch. (zo'n pc prive project
Het is een monitor met een verkorte achterkant. Dus zo ongeveer de diepte van een 15" monitor.
(resolutie waar ik 'em nu op draai is 1024x768@100Hz)
Pak je rust!
Verwijderd
Omdat iemand 'm over had. Zodoende kon ik 'm goedkoop krijgen. En deze is veel beter dan m'n oude 14". (Funai, 17")
omdat ik em voor 350,- kon krijgen...een 21" iiyama (wel een beetje heel erg oud maar hij doet het perfect hiero
) op 60hz
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Omdat deze IIyama erg goedkoop was, en ik toch een monitor moest hebben voor een tijdje zodat ik de tijd heb om een 19" te kopen..
Maar ben erg tevreden met mijn S700JT1
Maar ben erg tevreden met mijn S700JT1
Don't You stare there, Operate!
Omdat ie zèèr scherp beeld geeft (.25)
Omdat ie zèèr acceptabele reso's aankan (1600x1200x92 Hz)
Omdat ie zèèr goede garantie(voorwaarden) heeft
Omdat ie 'n BNC aansluiting heeft wat schaduweffecten voorkomt
Omdat ik 'n 19" scherm prefereerde
Omdat ik de bediening van het scherm makkelijk vond
Omdat ie goed te betalen is
Omdat ie zeer wentbaar op de voet staat
conclusie: Iiyama Vision Master Pro 450
Omdat ie zèèr acceptabele reso's aankan (1600x1200x92 Hz)
Omdat ie zèèr goede garantie(voorwaarden) heeft
Omdat ie 'n BNC aansluiting heeft wat schaduweffecten voorkomt
Omdat ik 'n 19" scherm prefereerde
Omdat ik de bediening van het scherm makkelijk vond
Omdat ie goed te betalen is
Omdat ie zeer wentbaar op de voet staat
conclusie: Iiyama Vision Master Pro 450
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Bij een pc prive project:
noname of iiyama 15"
Nou dan weet je het wel..iiyama 15"!!!
noname of iiyama 15"
Nou dan weet je het wel..iiyama 15"!!!
Omdat hij een platte beeldbuis heeft, mooi van vorm is en zeer helder beeld geeft. (LG 795 FT plus)
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Pyama 71", was gratis. Lijkt me reden genoeg.[/quote]71" :):):)
Da's zo'n 1.8 meter diagonaal
En dan nog gratis ook, sommige mensen hebben ook altijd geluk.
Da's zo'n 1.8 meter diagonaal
En dan nog gratis ook, sommige mensen hebben ook altijd geluk.
17" iiyama VM 404
Moest 17" hebben en was niet zo gecharmeerd triniton beeld (gewicht/lijntjes/niet nodig).
Tja iiyama = kwaliteit en kon hem vorig jaar augustus voor niet zo heel duur kopen (800 pieken)
Ben nog steeds erg tevreden. Ik vind hem mooier dan die Eizo T57S (17" triniton) van m'n broertje die in 1999 nog f 2150,- kostte !!!
Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, zou ik weer voor iiyama gaan en dan voor een 19 (vm pro 450)
Moest 17" hebben en was niet zo gecharmeerd triniton beeld (gewicht/lijntjes/niet nodig).
Tja iiyama = kwaliteit en kon hem vorig jaar augustus voor niet zo heel duur kopen (800 pieken)
Ben nog steeds erg tevreden. Ik vind hem mooier dan die Eizo T57S (17" triniton) van m'n broertje die in 1999 nog f 2150,- kostte !!!
Als ik nu een nieuwe zou moeten kopen, zou ik weer voor iiyama gaan en dan voor een 19 (vm pro 450)
I’m not like the OTTERS
Nokia 447Zi (17")
Omdat het ding super goed beeld geeft in combo met m'n G400 en helemaal niet ZO duur was (16.000 Bef). Maar de belangerijkste reden was dat ik absoluut 85Hz moet hebben of ik wordt kotsmisselijk na een uur of 2. En dat trekt die Nokia zonder aan scherpte in te boeten.
Omdat het ding super goed beeld geeft in combo met m'n G400 en helemaal niet ZO duur was (16.000 Bef). Maar de belangerijkste reden was dat ik absoluut 85Hz moet hebben of ik wordt kotsmisselijk na een uur of 2. En dat trekt die Nokia zonder aan scherpte in te boeten.
Pagina: 1