Toon posts:

Divx creeren prima, audio codec wil niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik dacht laat ik eens DVD-tje omzetten naar divx, alles tot aan de puntjes geregeld, maar toch bleef ik met 1 akkefietje zitten. Met behulp van Flaskmpeg moest ik een videocodec selecteren, divx codec 4.12. Maar met de audio codec werd gesuggereerd dat ik Mpeg-Layer III moest kiezen terwijl deze niet voorkomt tussen de opties. Hierin stond alleen maar PCM vermeldt. Naja, ik die proberen, uiteindelijk leverde me dat een divx file op van 1,7gb. Niet bepaald een succes dus. Ik toch wel degelijk die Radion Codec geinstalleerd....Heeft iemand een suggestie hoe ik die Audio codec er nu bij krijg ???

Zie onderstaand plaatje, ik wordt er gek van....al die mooie handleidingen, maar er staat niets bij als er zoiets gebeurt..

Afbeeldingslocatie: http://kabel.netvisit.nl/~koning01/flask.jpg

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Je kan altijd met VirtualDub het geluid uit halen, en dan of daar comprimeren naar MP3 of bijvoorbeeld in Cooledit, en dan met "direct stream copy" optie voor audio/video het weer terugplakken.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Topicstarter
Nou, om de één of vage reden kreeg ik wel meerdere keuzes, alleen toen ik alle instellingen klaar had kreeg ik dit weer :

Afbeeldingslocatie: http://kabel.netvisit.nl/~koning01/shit.jpg

En nou wil het zo zijn dat er ooit eens een virus in dat bestand heeft gezeten, want mijn computer struikelde wel vaker over dat bestand "Kernel32.dll" :r :r

Verwijderd

Niet dat het een echte oplossing is maar ik zou gewoon al niet meer met Flaskmpeg werken. Probeer het Gordian Knot package eens. Is bijna even simpel en je het lijkt me toch iets 'degelijker' (je audio encodeer je dan met Azid/Lame en voeg je achteraf bij je videostream, iets meer werk maar loont wel de moeite).