Nieuwe muis kopen

Pagina: 1
Acties:

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Zoals de titel zegt, ik wil een nieuwe muis.
Ik wil een optische, met draad (ik had een draadloze, maar werd er ziek van dat je em steeds op moest laden) en eventueel een paar extra knoppen aan de zijkant (voor vorige, verder)

Nu heb ik ff zitten zoeken en kwam toen uit op deze muis: http://www.computer-land.nl/index.php?page=beschrijving&prodid=2418

Heeft iemand ervaring met deze muis? Zo ja, wat vind je ervan? Of als je een andere muis weet hoor (of lees uiteraard) ik et graag :)

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 15:16

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Ik heb hem ook, en hij bevalt echt super!

Mankeert echt helemaal niets aan :) Ben erg tevreden over die aankoop :)

• Glitch
  • Niet online
Waar kun je die knoppen aan de zijkant voor gebruiken? En ligt ie lekker in de hand? (Ik heb nog nooit een asymmetrische muis gehad nl)

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 22:25

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Knop aan de zijkant is gewoon in te stellen als elke andere knop. Je moet er even aan wennen maar dan is het echt een supermuis!!

• Glitch
  • Niet online
Bedankt voor de reaxies, k ga em morgen gelijk kopen :)

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 20:51
Ik heb precies die muis,werkt keigoed!! hiervoor had ik die cordless optical,stomme ding was al na 3 dagen leeg (na et nodige fraggen natuurlijk>:))deze is ook veel preciezer met aimen:7

Verwijderd

Logitech geeft ook nog eens 5 jaar garantie, kan dus eigenlijk geen slechte koop zijn !

• Glitch
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 00:14 schreef Heko het volgende:
Logitech geeft ook nog eens 5 jaar garantie, kan dus eigenlijk geen slechte koop zijn !
5 jaar?! WOW zeker weten dat ik em morgen ga halen dus.

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-08 20:40

Xof

Ik heb niet op de link geklikt :+
Maar als ik logitech zie staan is het sowiezo goed :)
Perfecte kwaliteit muizen altijd :)

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:38

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op vrijdag 19 april 2002 00:14 schreef Heko het volgende:
Tenzij de muis op zich je niet bevalt :)

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

/me heeft niet die muis.. maar wel een andere van Logitech.. :) en het zijn echt fijne muizen.. nooit problemen mee gehad! Dus ik zou em zeker aanraden.. :P

• kleefding
  • Laatst online: 12-08 08:28
ik heb zelf de ifeel van logitech en hij is zn geld echt waard, die jij wil is er een opvolger van DOEN!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-08 22:34

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Op vrijdag 19 april 2002 00:07 schreef AgoNitE het volgende:
Ik heb precies die muis,werkt keigoed!! hiervoor had ik die cordless optical,stomme ding was al na 3 dagen leeg (na et nodige fraggen natuurlijk>:))deze is ook veel preciezer met aimen:7
Wat voor batterijen hajje dan? 300 mA of zow? Kheb hier 1700 mA, doe ik makkelijk 3 maanden met die muis. En believe me, dat ding wordt echt superveel gebruikt.

Ik heb echt geen last met die muis ;)

Maar die de topicstarter vandaag dus gaat kopen: Tis dezelfde, maar dan met een extra lens en er zit een draadje aan. Kan alleen maar goed zijn :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 23:55 schreef Glitch83 het volgende:
Waar kun je die knoppen aan de zijkant voor gebruiken? En ligt ie lekker in de hand? (Ik heb nog nooit een asymmetrische muis gehad nl)
Toevallig heb ik die muis afgelopen woensdag ook gekocht.
Maar of ie lekker in de hand ligt moet je zelf proberen.
Bij mij werkt ie perfect.

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Logitech rulez :)

Heb in 1994 een MouseMan 2 gekregen. En heb die ruim 6 jaar gebruikt :) Prima dingen, slijten niet zo snel als die goedkope muizen :)

* FastBunny is nu de trotse eigenaar van een Logitech Cordless Optical TrackMan muis :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Glitch
  • Niet online
Ik heb em gekocht en hij is errug lekker :)

Verwijderd

Gadverdamme lezen jullie nou eens mijn reply in ->(muis)probleempje met spelen.
Dat ik dus stierlijk van dit BALapparaat baal moge duidelijk zijn? Jazeker het gaat hier over drivers en hoe nukkig zij kunnen zijn.

• PsYgHo
  • Laatst online: 15-08 01:54
Op vrijdag 19 april 2002 21:38 schreef Nillfist het volgende:
Gadverdamme lezen jullie nou eens mijn reply in ->(muis)probleempje met spelen.
Dat ik dus stierlijk van dit BALapparaat baal moge duidelijk zijn? Jazeker het gaat hier over drivers en hoe nukkig zij kunnen zijn.
"We" lezen hem vanzelf wel als "we" hem interesant vinden >:)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Hardstikke slim maar hoe kan je nou iets willen waarvan het bestaan je niet bekend is. Vandaar. Leuk trouwens dat jij spreekbuis bent voor iedereen. Kan je je ergens opgeven voor die mogelijkheid hier? Is volgens mij best jofel. Zoiets als een leidinggevend orgaan voel je je dan zeker?
Vertel is? Hoe voelt dat nou, als je zo doet, zoals jij bent?

• PsYgHo
  • Laatst online: 15-08 01:54
Op vrijdag 19 april 2002 22:08 schreef Nillfist het volgende:
Hardstikke slim maar hoe kan je nou iets willen waarvan het bestaan je niet bekend is. Vandaar. Leuk trouwens dat jij spreekbuis bent voor iedereen. Kan je je ergens opgeven voor die mogelijkheid hier? Is volgens mij best jofel. Zoiets als een leidinggevend orgaan voel je je dan zeker?
Vertel is? Hoe voelt dat nou, als je zo doet, zoals jij bent?
:?, verkeerde Topic :?

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 00:20
Ik heb met deze muis een tijdje gewerkt maar de Intellimouse Explorer steekt er toch nog wel een stukje bovenuit

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op vrijdag 19 april 2002 22:18 schreef TheJackal het volgende:
Ik heb met deze muis een tijdje gewerkt maar de Intellimouse Explorer steekt er toch nog wel een stukje bovenuit
helemaal mee eens, maar dan wel die met draadje.

ik heb hier ook dat ding zonder draadje maar das ech een pain in the ass....

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Waar kan ik dat vinden, "verkeerde topic"? Ik zie het nergens staan. Wil jij me anders daar niet aanmelden ofzo?
Pagina: 1