GF2MX400 64mb - refreshrate fix herkent kaart niet

Pagina: 1
Acties:

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Topicstarter
Ik zit hier met een Leadtek Geforce 2 MX400 (NV11) 64 MB onder WinXP. Ik heb zojuist de Nvidia Refreshrate fix gedownload, maar ik krijg em niet aan de praat omdat 'ie de kaart niet herkent.. (waarschijnlijk een andere manufacturer identifier string oid).

Ik heb ook al die update functie geprobeerd die de zooi update vanaf die planetquake.com server, maar zelfs na die update stond 'ie nog niet in de lijst.

'k heb net de nieuwste Detonator XP drivers geinstalleerd.. die vond overigens maar 32mb van de kaart z'n geheugen.. beetje jammer :)

dus, mijn vraag(en):

1) Hoe krijg ik TOCH die refreshrate omhoog gekrikt en
2) Hoe krijg ik het voor elkaar dat m'n Detonator drivers of WinXP of whatever die andere 32mb van deze 64mb kaart leest?

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem

Verwijderd

Dat 2e punt van jouw is geen probleem.
Hij mag dan wel maar 32 mb vinden, toch gebruikt ie volgens mij alle 64.

Ik heb zelf een GeForce 2 PRO 64 Mb (ook van Leadtek :Y) )
En de drivers die ik nu heb (een van de eerste detonators geloof 21.83) en ik heb geen problemen!! OS is trouwens XP PRO

• oRc
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-03-2022

oRc

\o/ Garfield \o/

Ik had hier ook last van, heb toen drivers uit 2001 opgezocht en toen herkende hij em wel

• cappie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-05-2025

cappie

all lowercase

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:12 schreef SaSxNEO het volgende:
Ik had hier ook last van, heb toen drivers uit 2001 opgezocht en toen herkende hij em wel
welke drivers waren dat? 'k kan heel geen ouwe drivers vinden... de meeste sites hebben alleen nog maar de nieuwste... :)

Aspire to inspire before we expire | profiel | systeem