Toon posts:

bios resetten ASUS A7V133?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HOe moet dit en wat zijn de gevolgen?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:17

Rival24

I'll Be Back

Op donderdag 18 april 2002 23:34 schreef Simmens het volgende:
HOe moet dit en wat zijn de gevolgen?
Als je de search gebruikt kom je er vanzelf wel achter. Er zijn meerdere topics over dit onderwerp. Misschien niet speciaal voor jouw moederbord, maar in principe werkt t altijd hetzelfde. De gevolgen: meestal beter

maarre... If it ain't broke, don't try to fix it.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb helemaal geen verstand van computers van binnnen. heb hem nu open maar heb geen idee waar ik de jumpers zou moeten vinden of waar de batterij zit.

Verwijderd

okok, ik ben ook niet de slimste,...
maar vertel me dan eens waarom je wil reseten?

Verwijderd

met alle respect; maar blijf er dan maar lekker vanaf. Je zou niet de eerste zijn die daarmee stevig in de problemen komt

Verwijderd

Topicstarter
omdat ik iets in de bios verandert heb wat ik niet had moeten doen. Als ik de pc opstart krijg ik geen beeld meer en heb geen idee waar het anders aan kan liggen.

Verwijderd

he,. megafranz ik had dat zwartgeblakerde gezicht wel willen zien,..... *D

Verwijderd

simmens,...breng dat ding maar ff weg,..
als je gaat lopen kutten en er gaat wat stuk ben je verder van huis,... als je geld te veel hebt zoek dan naar een glimmend rond dingetje met een doorsnee van een centimeter,..
druk die op zijn kop erin en wacht 5 min n,.. terug zetten herstart = reset

Verwijderd

Topicstarter
hahaha...allemaal leuk en aardig maar heeft er iemand een oplossing? De beste stuurlui staan weer eens aan wal.

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 00:03 schreef Simmens het volgende:
hahaha...allemaal leuk en aardig maar heeft er iemand een oplossing? De beste stuurlui staan weer eens aan wal.
lees mijn vorige bericht eens simmens

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Gewoon de batterij er uit halen en een paar keer aan/uit zetten.

Heb je wel eens van het begrip "handleiding" gehoord ?

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
handleiding is kwijt...waar zit batterij en dan vind ik het verder wel best

Verwijderd

Topicstarter
En ding wegbrengen is geen optie...heb geen zin om een dure rekening te betalen bij een computerwinkel die er 1 min naar kijkt en het probleem gefixt hebben.

Verwijderd

simmens,....LUISTER,... dit is de laatste keer dat ik je goedbedoeld advies geef,..

als je die batterij niet eens weet te vinden blijf er dan me je vurige tengels van af!

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
hier kan je je manual downloaden.
edit:

URL aangepast naar de directe link van je manual, anders had je hem waarschijnlijk nog niet gevonden...

Amateurcoureur en fervent banktukker

Verwijderd

Topicstarter
Het is ook niet zo dat ik geen verstand van heb, heb dat ding eigenhandig in elkaar gezet en alles bleek te werken, was een tijdje aan het overclocken tot het misging, nu wil ik die instellingen ff terugzetten maar heb geen beeld. Maar goed...zal er dit weekend wel ff iemand naar laten kijken. In ieder geval bedankt.:P

Verwijderd

hee,.. ik zit hier voor me lol te typen ,...

en zeker niet om je de grond in te zeiken,..

laat maar ff horen wat er voor gevraagd werd en in welke zaak dat was,... *D

Verwijderd

Topicstarter
Sorry mensen...toch bedankt voor jullie hulp. Heb het probleem inmiddels opgelost. Begreep niet wat jullie onder de jumpertjes verstonden. Het beestje draait inmiddels weer op volle toeren.

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:04

mark9534

Ondertitel ?

Mijn mobo is ook overleden toen ik mijn cmos wou resetten.
Had de clearcmos soldeerpuntjes kortgesloten maar was vergeten dat de pc nog aan stond |:(
Heb toen dus het mobo kortgesloten en is zo dus overleden aan zijn verwondingen.
Die fout maak ik niet nog eens

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
wta je het beste kan doen is de pc uitzetten
het jumpertje vlak onder de batterij erafhalen, een paar seconden later er weer op starten en klaar is kees

(overbodig)

Verwijderd

Topicstarter
nou...hij werkt weer alleen doen de lampjes op de kast het niet meer maar dat boeit niet.
thanx people

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 00:22 schreef Simmens het volgende:
Sorry mensen...toch bedankt voor jullie hulp. Heb het probleem inmiddels opgelost. Begreep niet wat jullie onder de jumpertjes verstonden. Het beestje draait inmiddels weer op volle toeren.
sorry, maar dit snap ik echt niet: je hebt zelf je computer gebouwd, maar je weet niet wat een jumper is? je weet niet dat je de handleiding van ja mobo 100 % zeker op asus.com kan vinden?

daar komt bij dat je ook nog eens ongelovelijk lui bent door niet eens de search te gebruiken...

(maar verder ben je wel een aardige kerel :D )
Pagina: 1