Toon posts:

Bestaan er nog betere dan de GP 1800mAh?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GP Powerbank3 incl. 4 oplaadbare 1800mAh's gekocht. Alle topics die de search vond kwam ik tot de conclusie dat dit zo'n beetje de besten zijn.
Maar nou las ik ook in een topic dat er al ergens 2100mAh's zijn... weet iemand van wat voor merk die zijn? En vooral: zouden die langer meegaan dan me huidige GP3?

:?

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 23:24 schreef slamfm het volgende:
Ik heb een GP Powerbank3 incl. 4 oplaadbare 1800mAh's gekocht. Alle topics die de search vond kwam ik tot de conclusie dat dit zo'n beetje de besten zijn.
Maar nou las ik ook in een topic dat er al ergens 2100mAh's zijn... weet iemand van wat voor merk die zijn? En vooral: zouden die langer meegaan dan me huidige GP3?

:?
Ja, duh. Des te meer Mah's, des te langer gaan de batterijen mee.

Verwijderd

zet je 4 van die pakken paralel ? :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Die waren geloof ik van Panasonic... vrijwel onmogelijk te verkrijgen in Nederland.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

die komen nog wel

gp zal ze ook wel uitbrengen. wees geduldig

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:38
lol,

ze zijn er al....................!

Zelfs tot een 2500Mah als ik goed heb zo uit m'n hoofdje.

Reden waarom ze er niet zijn hier in de Lage landen, is de prijs( nog veel duurder dan 1800Mah :( ) en nog te weinig gebruiks toepassingen.

Hoewel ik wel heb gelezen ergens op het net dat Gp ze nu al veelvuldig fabriceert voor o.a ziekenhuis equipment

( je zal maar aan de hart bewaking liggen en het batterijtje gaat net leeg >:) )

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

dan loop ik morgen wel ff een ziekenhuis binnen.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27

BaRF

bijna kerst

hey het is wel zo dat veel merken niet een al te hoog 'minimum amperage' hebben, en dus bv zoals hapé battjes, waar dan op staat 1800, terwijl het in de meeste gevallen bv maar 1200 is. De 1800GPs daarintegen hebben een minimun van 1750mAh, en dat is dus veel.

Binnenkort komen de 2000mAh overal in de shops en dan word het feeste! :7

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

waar heb je dat gelezen :?

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Wat is eigenlijk een GP 1800mAH? En nou niet gelijk beginnen met Noob antwoorden.

• Stefan©
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:59

Stefan©

Toet toet

Dat zijn oplaadbare batterijen die erg lang mee gaan, aangezien ze 1800mAh aan stroom bevatten. Als je oplaadbare batterijen van een vaag merk koopt zijn ze vaak niet hoger dan 800mAh

• Ashen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03 08:49
Op maandag 22 april 2002 16:57 schreef Mpdrichel het volgende:
Wat is eigenlijk een GP 1800mAH? En nou niet gelijk beginnen met Noob antwoorden.
Idd wat MrWizzard al zei. Maar wat je dus wel moet weten dat je deze batterijen niet in een gewone oplader kunt opladen, je moet er aparte oplader bijkopen (GP Powerbank3: oplader voor 4 AAA of AA batterijen kostte mij €41,75, inc. 4 GP 1800 NiMH batterijen). Kost dus ook wel wat meer als gewone batterijen :)

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-03 10:21

Kr3Kr

Melpomene

kijk maar eens bij de conrad, volgens mij hebben ze ze daar wel nog veel zwaarder

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

nope hebben ze niet :)

hoogste is 1800mAH

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
het hoogste wat ik tot nu toe heb gezien is 1800 mAh voor AA cellen. effectief is het minder: de laatste mAh's moet je er bij een lagere spanning uithalen. de interne weerstand van een batterij neemt toe wanneer hij 'leger' wordt. daardoor daalt de spanning. op een gegeven moment levert de batterij een te lage spanning voor de camera en dan geeft de camera aan dat de batterij leeg is.

het zou me verbazen als ze nog veel meer mAh's in een Ni-MH batterij kunnen proppen. ik zal eens zoeken, het is uit te rekenen namelijk. moet er wel een stukje chemie bij betrokken worden.

Verwijderd

voor penlites is 1800mAh nu nog het maximum

voor andere batterij formaten bestaan er wel grotere waardes...

ik hoorde laatst van een fotograaf waar ik wel eens camera's test dat ze bezig waren met 2000mAh batterijen
zijn leverancier was er druk mee bezig!

• LG_Greenman
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01-2025
Bij conrad stonden er ook wat batterijen van 2200 mah of groter...

HX45/300w/Epox 8KHA+/XP1800@1620/768mb@2x143mhz Apacer/17"@Asus V6600 GF1/17"@ S3trio64V/SB1024 Live player/Kingston 110TX/20gig@7200rpm Maxtor/40gig@5400rpm Maxtor/27gig@5400 WD/JustCool CPUcooler/2x120mm en 3x80mm casefans/Plextor 40x/DVDR4x

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Ja maar dat zijn vast geen NI-MH maar van die gare alkaline ofzo die je nog 4x op kunt laden met een lader van nog meer knaken?

Verwijderd

Op maandag 22 april 2002 19:45 schreef mightyspawn het volgende:
nope hebben ze niet :)

hoogste is 1800mAH
Op dit moment bestaan er ook 1900mAh batterijen, gelabeld met de waarde 2000, iets wat je wel vaker ziet.

bron

Ik weet alleen niet of ze al in NL te krijgen zijn, denk het zelf niet...

Verwijderd

Check this out:

http://be.portable.varta.com/workspace/shp-news.html

1900mAH van Varta

Edit: Er staat jammergenoeg geen laadtijd bij... enkel dat deze 35% sneller is.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-03 14:39

Aidix

Geluidspietlut

Bruut voor in je portable MD recorder :) Meegeleverde SOny niCD is 750mAH... met die Varta heb je 2,5x zo dikke speelduur :D 37,5 uur dus op 1 penlite.
Pagina: 1