Toon posts:

Processor temperatuur

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Athlon 800Mhz processor heeft standaard een temperatuur van ongeveer 35 graden. Is dit laag en wil dit zeggen dat ie nog behoorlijk over te clocken is of snap ik er gewoon echt niks van?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:01

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op donderdag 18 april 2002 22:59 schreef Simmens het volgende:
Mijn Athlon 800Mhz processor heeft standaard een temperatuur van ongeveer 35 graden. Is dit laag en wil dit zeggen dat ie nog behoorlijk over te clocken is of snap ik er gewoon echt niks van? :+
35 graden is behoorlijk goed- dan heb je veel ruimte om te OCen. Mijn Duron 750 is nog een stuk warmer (41C stressed). Maar als je wilt weten hoe/wat/waar te OCen zou ik allereerst de FAQ van Overclocking, Casemodding & Electronica doorlezen.

Als het je dan nog niet duidelijk is, lees dan dit en post dan evt in dat forum de vraag.

Oslik blyat! Oslik!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 april 2002 23:14 schreef dion_b het volgende:

[..]

35 graden is behoorlijk goed- dan heb je veel ruimte om te OCen. Mijn Duron 750 is nog een stuk warmer (41C stressed). Maar als je wilt weten hoe/wat/waar te OCen zou ik allereerst de FAQ van Overclocking, Casemodding & Electronica doorlezen.

Als het je dan nog niet duidelijk is, lees dan dit en post dan evt in dat forum de vraag.

Dit topic is gesloten.