May the force be with you!!
[topic=466443/1/100]
[topic=468058/1/100]
De eerste stond maar twee topics onder die van jou
[topic=468058/1/100]
edit:
Twee linkjes toegevoegd:
[topic=472239/1/100]
[topic=471738/1/100]
Twee linkjes toegevoegd:
[topic=472239/1/100]
[topic=471738/1/100]
Als hij net gereleased is denk ik niet dat er al veel mirrors voor zijn. Misschien even zoeken met google.
There is no magic.
Moet je hiervoor een nieuw topic openen 
Is deze niet goed genoeg soms?
Waarom ben ik 's avonds altijd te laat
Is deze niet goed genoeg soms?
Waarom ben ik 's avonds altijd te laat
The devil is in the details.
Dit gaat over de Officiele demo die net een half uur geleden uit is gekomen......
May the force be with you!!
Nou dat kan hij toch ook vertellen in de andere topics die al geopend zijnOp donderdag 18 april 2002 22:39 schreef Skywalker het volgende:
Dit gaat over de Officiele demo die net een half uur geleden uit is gekomen......
The devil is in the details.
OK, mirror danOp donderdag 18 april 2002 22:39 schreef Skywalker het volgende:
Op donderdag 18 april 2002 22:39 schreef ctrl-alt-delete het volgende:
http://garnaaldemo.planetinternet.be/SOF2_test.exe
Uit dat andere topic dus
ff googlen
en vwallaa:
de mp demo voor SOF2:
http://www.q3acn.com/dl.asp?id=344&path=/download/games/sof2test.zip
en vwallaa:
de mp demo voor SOF2:
http://www.q3acn.com/dl.asp?id=344&path=/download/games/sof2test.zip
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
jah, dat vroeg ik me eigen ook al afOp donderdag 18 april 2002 22:48 schreef Lighteye het volgende:
is dit nou dezelfde als de gelekte demo of zijn er ondertussen dingen veranderd???
http://garnaaldemo.planetinternet.be/SOF2_test.exeOp donderdag 18 april 2002 23:06 schreef blueraz0r het volgende:
http://www.spelletjesgarnaal.be is altijd mega-snel!
en we hebben em al
maar is deze versie nu anders dan de uitgelekte MP demo???
ik had ook al ondervonden dat er 2 verschillende versies waren...
Verwijderd
Dat verdient uitlegOp donderdag 18 april 2002 23:11 schreef Mister_X het volgende:
ik had ook al ondervonden dat er 2 verschillende versies waren...
ja leuk, maar om elke keer 5mb te laden voor een webpagina vind ik nix! (gaat omd e eerste)Op donderdag 18 april 2002 22:37 schreef Compubiter het volgende:
[topic=466443/1/100]
[topic=468058/1/100]
ik had zo'n eerdere versie, een zip file die je kan uitzippen en meteen spelen (geen install) , als ik daarmee een server wou joinen kreeg ik versie mismatch, mijnes is 1.01t, en de server was 1.02t...Op donderdag 18 april 2002 23:12 schreef Lighteye het volgende:
[..]
Dat verdient uitleg
Luister het schijnt dat GTA3 morgen uitkomt voor de PC dus hou je eigen maar vast over de hoeveelheid topics dat ervoor gaan komen.
w00t
Die heb je toch al lang thuis liggenOp donderdag 18 april 2002 23:20 schreef Robbie007 het volgende:
Luister het schijnt dat GTA3 morgen uitkomt voor de PC dus hou je eigen maar vast over de hoeveelheid topics dat ervoor gaan komen.
als er eens wat nuttigs verteld word, zoals:
ik vind de gfx van sof2 helemaal niet zo super mooi... (serieus, vind er niet veel bijzonders aan) en dat je geens een key hebt om deuren enzo te openen...
ik vind de gfx van sof2 helemaal niet zo super mooi... (serieus, vind er niet veel bijzonders aan) en dat je geens een key hebt om deuren enzo te openen...
De uitgelekte demo doet het ook gewoon, dus voor de mensen die die al hadden (99%
) hoeft hem niet overnieuw te downloaden.
maar is de officieele versie nu anders dan de uitgelekte?
bevat ie beter graphics, minder bugs etc.
bevat ie beter graphics, minder bugs etc.
Op www.gamers.nl uiteraard ook wat mirrors, die garnaalservertjes zijn zoals gewoonlijk weer erg snel, ik kan u aanraden daar te downloaden 
Nouja mijn bak is nog wel effies bezig, dus ik ga maffen, kijk morgenochtend wel effe of de demo wat is
Nouja mijn bak is nog wel effies bezig, dus ik ga maffen, kijk morgenochtend wel effe of de demo wat is
Verwijderd
Euh ja de install is anders he
etc..
Start niemand (liefs zonder @home of 56Kmodem) een server?
Start niemand (liefs zonder @home of 56Kmodem) een server?
Verwijderd
Natuurlijk is zoals altijd www.spelletjesgarnaal.be weer aan te bevelen.
De gelekte versie is: Sof2 mp test v1.01t
De legale versie is: Sof2 mp test v1.02t
FF wat screenshots zodat je al ietsies kunt zien wat het verschil is
(*klik* voor een grotere versie)

(Uhhum, hier stapte ik dus op een granaat
)

(Het enigste wat echt opvalt aan wat er veranderd is zijn de scorelijsten dus)
//edit: wat ik zelf nog niet wist maar nu wel:
bind XX (vul hier een key in) screenshot (Bijv: bind z screenshot) om screenshots te maken.
cg_drawfps 1 om je fps in beeld te laten zien.
De gelekte versie is: Sof2 mp test v1.01t
De legale versie is: Sof2 mp test v1.02t
FF wat screenshots zodat je al ietsies kunt zien wat het verschil is

(Uhhum, hier stapte ik dus op een granaat

(Het enigste wat echt opvalt aan wat er veranderd is zijn de scorelijsten dus)
//edit: wat ik zelf nog niet wist maar nu wel:
bind XX (vul hier een key in) screenshot (Bijv: bind z screenshot) om screenshots te maken.
cg_drawfps 1 om je fps in beeld te laten zien.
Verwijderd
Spelletjesgarnaal is idd sneeeeeel 
Heb em al weer een par uurtjes maar ik heb hem helaas nog niet kunnen spelen, of er zit een WW op of hij is net vol als ik join
Nou ja, morgen weer een dag
Heb em al weer een par uurtjes maar ik heb hem helaas nog niet kunnen spelen, of er zit een WW op of hij is net vol als ik join
Nou ja, morgen weer een dag
Hmmm, waar haal je deze informatie vandaan?, ik heb er namelijk nog nooit over gehoord..., volgens mij kwam die pas ergens in mei...Op donderdag 18 april 2002 23:20 schreef Robbie007 het volgende:
BF1: Don-Panio
Volgens mij is het 19 mei ipv aprilOp vrijdag 19 april 2002 07:37 schreef Predator_NL het volgende:
[..]
Hmmm, waar haal je deze informatie vandaan?, ik heb er namelijk nog nooit over gehoord..., volgens mij kwam die pas ergens in mei...

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.