Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
md5sum -c md5sums.82
Zorg wel dat je working dir de dir is waar de iso's in staan.
Kijk eens naar de online documentatie van md5sum, zoals die in een van de andere threads al is gegeven, dan moet het zeker lukken.
Overigens is het niet de bedoeling dat je elke keer weer nieuwe topics opent. Op het moment ben jij degene met de meeste lopende topics waarschijnlijk, alleen al met reacties van vandaag een stuk of vijf. Die gaan praktisch allemaal over hetzelfde onderwerp en kunnen dus ook best bij elkaar behandeld worden, dat houdt het voor iedereen wat overzichtelijker.
Overigens is het niet de bedoeling dat je elke keer weer nieuwe topics opent. Op het moment ben jij degene met de meeste lopende topics waarschijnlijk, alleen al met reacties van vandaag een stuk of vijf. Die gaan praktisch allemaal over hetzelfde onderwerp en kunnen dus ook best bij elkaar behandeld worden, dat houdt het voor iedereen wat overzichtelijker.
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Moeten het iso's zijn? of ook de gebrande cd's zelf (d.m.v. copieeren naar hd )Op donderdag 18 april 2002 22:32 schreef Jelmer Barhorst het volgende:
md5sum -c md5sums.82
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Het lijkt mij handig dat je eerst de iso's checkt voordat je ze brand, maar ja je kunt ook natuurlijk de cd zelf nog ff laten checken (door bijv md5sum /dev/cdrom te doen en dan de uitkomst zelf ff te vergelijken met wat er in het md5sums.82 staat)
Verwijderd
Fireman ik vind het heel leuk dat je met GNU/Linux bezig wilt gaan hoor, maar het schaadt niet om zelf wat dingen uit te zoeken. 
Alleen vandaag al heb je weet ik hoeveel topics geopend, die eigenlijk voor de helft over hetzelfde probleem gaan en ook nog eens redelijk makkelijk zelf op te lossen zouden zijn met enig eigen initiatief. Voor GNU/Linux zul je nu eenmaal veel moeten lezen. Vind je dat niet leuk dan moet je er niet eens aan gaan beginnen, want dan kom je van een koude kermis thuis.
Lees a.u.b. ook even [topic=319439] door. We verwachteneisen hier enig zelfinititatief
Dit topic kan je ten eerste zelf op lossen en ten twweede gaat het hier in de volgende 2 topics ook al over
[topic=471942]
[topic=472308]
Alleen vandaag al heb je weet ik hoeveel topics geopend, die eigenlijk voor de helft over hetzelfde probleem gaan en ook nog eens redelijk makkelijk zelf op te lossen zouden zijn met enig eigen initiatief. Voor GNU/Linux zul je nu eenmaal veel moeten lezen. Vind je dat niet leuk dan moet je er niet eens aan gaan beginnen, want dan kom je van een koude kermis thuis.
Lees a.u.b. ook even [topic=319439] door. We verwachteneisen hier enig zelfinititatief
Dit topic kan je ten eerste zelf op lossen en ten twweede gaat het hier in de volgende 2 topics ook al over
[topic=471942]
[topic=472308]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()