[GF4] install error + refresh

Pagina: 1
Acties:

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 23:45

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
Nare zooi zeg, gister nieuwe GF4 Ti 4400 (leadtek) gekocht. Ik denk format C :) probeer win2k te installeren.. en dood. Deej niks meer na het initialiseren van USB. Ik alles eruit halen, nic's geluid e.d. nog steeds zelfde probleem. Weirde shit. Uiteindelijk ff een ander kaartje geleend. Hup erin, en installeren, win2k erop en kaartje eruit, GF4 erin en et werkt. Echt weird dat ie die GF4 niet kon aansturen bij installatie. Iemand ervaring mee? keb VIA KT133 chipset. Anyways, geinstalleerd enzo, en wat blijkt: voor drivers die GF4 ondersteunen is nog geen nVrefFix uit gebracht en zodoende moet ik nu dus CS spelen op 60 FPS ( vraag me niet waarom, maar op een of andere manier kan ie het aantal FPS niet boven refreshrate van monitor krijgen en NEE het is niet V-sync). Vreemde is dat ie dat ik quake wel kan :? Q3 draait als een tiet :) aardige 3D marks se score ook :D http://service.madonion.com/compare?2k1=3283631 maar goed daar ga ik jullie niet mee lastig vallen.

Heeft iemand een id hoe ik handmatig me registry kan aanpassen om refreshrate weer op normaal niveau te krijgen?

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Probeer Powerstrip eens. :)

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
heb ik al draaien.. maar daar kan ik geen refreshrate mee zetten voor opengl toch? tenminste heb et nog niet kunnen vinden. Ik moet gewoon die regsettings hebben die nVreffix ook set, alleen dan ff manual ofzo.. nog vreemder, als ik nVfreffix start dan kan ik de ondersteunde hardware lijst updaten, staat me kaart gewoon tussen! maarja, klaarblijkelijk niet met die nieuwere drivers :(

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• bille

bille

Don't call me Buff

Topicstarter
rivatuner werkt wel.. alleen op één of andere manier na het installen van die 60 Hz fix dan doet me video-out et niet meer :/ maarja das een ander probleem.