Toon posts:

Bij uploaden loopt server vast....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai,

Als ik upload van af mijn computer voor een langere tijd dus grote bestanden dan loopt de server vast. Hij geeft dan een memery fout ofzo. Heel vaag.
Weten jullie misschien wat er mis kan zijn. De server is trouwens een p300 met 3x 128 mb intern.

Greetz Niekos

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

B.A. Baracus

Fool!

Iets meer info plz. Wat voor server? OS? Software? Hoe grote bestanden? Logboeken van server? Exacte errormessages?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:54
Memory fout??

Heb je dat al getest??
Best kans dat als ie iets moet gaan doen, dattie 't verdomd.. Brak mem = vage problemen

Verwijderd

Topicstarter
win98, 2000 misschien een oplossing? Bestanden tussen 50mb en 200mb

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-08 21:57
jah zou een goede zijn is stabieler, en linux helemaal de oplossing natuurlijk he maar dan moet je het neit als werkstation gebruiken

• Raymond v/d H
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-01 16:54
Klinkt bekend.. ik heb hier ook wel eens last van gehad...

Alleen ik had toen windows nt 4.0 erop staan.

Echter 't probleem bleek achteraf dat zonealarm zichzelf ophing en 't systeem meenam. Als jij zonealarm erop hebt staan, zou ik heb proberen er eens af te halen en dan nog eens te proberen... zo niet, dan weet ik het ook niet en kan ik je verder niet helpen.

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 15:11
same here op w98-server via microsoft networking. Ik gebruik nu ftp om grote bestanden te uppen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ok, enneuh hoe bedoel je met ftp uploaden. Dat haalt toch niets uit??? En zonealarm staat idd geinstalleerd kzal het effe proberen.

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 21:13
wat voor software gebruik je voor het netwerk? ik heb dit namelijk een tijd gehad bij een oudere versie van wingate(4.0 en eerdere) ook bij AnalogX heb je daar wel eens last van.

“An elephant is a mouse with an operating system”

Verwijderd

Indien jullie ADSL [Mxstream] hebben:

Hebben jullie hier misschien iets aan? [topic=195158/1/25] ik weet niet of dit de oplossing is, maar dit is het proberen wel waard denk ik.
Pagina: 1