2-way internet via de schotel?

Pagina: 1
Acties:

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Begin nu allemaal niet meteen te schreeuwen dat ik de search moet gebruiken want dat heb ik al gedaan en ik kan niet vinden wat ik wil weten.

Mijn vader wil misschien internet via de schotel voor mij aanschaffen en ik moest maar voor hem uitzoeken wat dat kost en wat je er mee kunt.

nu heb ik tot dusver al begrepen dat ik 2-way schotel nodig heb (want we hebben hier in dit schijtgat alleen telefoon) maar ik kan niet vinden wat ik wil, mede omdat de topics niet echt recent zijn.

Ik heb inmiddels wel begrepen dat het ontzettend duur is en dat het voor dat geld niet echt rendabel is.

Wie kan mij helpen?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je zegt wel dat we niet mogen roepen dat je de search moet gebruiken, maar toch doe ik het.

Je zoekactie naar '2-way internet' leverde 16 resultaten op. Resultaten 1 - 16.

op die termen zijn er zelfs 5 van dit jaar. en ik heb er dit jaar nog meer langs zien komen ook.

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 22:03 schreef Barracuda_82 het volgende:
Begin nu allemaal niet meteen te schreeuwen dat ik de search moet gebruiken want dat heb ik al gedaan en ik kan niet vinden wat ik wil weten.

Mijn vader wil misschien internet via de schotel voor mij aanschaffen en ik moest maar voor hem uitzoeken wat dat kost en wat je er mee kunt.

nu heb ik tot dusver al begrepen dat ik 2-way schotel nodig heb (want we hebben hier in dit schijtgat alleen telefoon) maar ik kan niet vinden wat ik wil, mede omdat de topics niet echt recent zijn.

Ik heb inmiddels wel begrepen dat het ontzettend duur is en dat het voor dat geld niet echt rendabel is.

Wie kan mij helpen?
Ik ben laatst op 'n satellietbeurs geweest & daar stonden 2 bedrijven die 't verkochten. Helaas is 't voor de consument onbetaalbaar & zijn deze abo's dan ook alleen maar bedoeld voor bedrijven.

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:53
Enige wat volgens mij betaalbaar is : one-way internet via de schotel.

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op donderdag 18 april 2002 23:02 schreef [Airwolf] het volgende:
Je zegt wel dat we niet mogen roepen dat je de search moet gebruiken, maar toch doe ik het.

Je zoekactie naar '2-way internet' leverde 16 resultaten op. Resultaten 1 - 16.

op die termen zijn er zelfs 5 van dit jaar. en ik heb er dit jaar nog meer langs zien komen ook.
In ik zeg nogmaals:
IK HEB WÉL DE SEARCH GEBRUIKT EN ER STAAT NIET WAT IK WIL WETEN!

Duidelijk?

het lijkt wel of je hier op GoT zit om UTFS te roepen :(

Verwijderd

Service

Upload Max. in off peak

Max. download in off peak

Prijs in Euro
per maand

1 user
128Kbit/s
512Kbit/s
94 euro

2 users 128Kbit/s
640Kbit/s
115 euro

tot 4 users 128Kbit/s
768Kbit/s
150 euro

Hardware inclusief installatie kosten

2.800 Euro

http://www.hertzinger.nl/

:D exclusief BTW :D

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op vrijdag 19 april 2002 10:29 schreef Barracuda_82 het volgende:

[..]

In ik zeg nogmaals:

Duidelijk?

Je kunt proberen even normaal te antwoorden, iemand probeert je alleen te helpen, en dan geef je zo een antwoord...najah...niet echt netjes :{

En die caps en dan ook nog eens bold ziet er echt niet uit gewoon :+

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:42
Je moet bijvoorbeeld denken aan Direcway als je 2 way wilt hebben.
http://www.xs4all.nl/~ra/internet.htm
Dat zijn de prijzen die ze vragen.
Het schijnt ook een mogelijkhei te zijn om dit goedkoper te krijgen (1750 Euro) installatie moet je dan zelf doen etc.

Ze zijn niet de enige want in Duitsland en Italië is Tiscali al actief met 2weg internet via de satelliet.
http://satellite.tiscali.de/main/internet/satellite/
Is een stuk goedkoper alleen ik weet niet of je het voor elkaar krijgt dat ze dat bij jou thuis gaan installeren!!
Nederlandse Tiscali weet natuurlijk weer van niets!!!!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 10:37 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Je kunt proberen even normaal te antwoorden, iemand probeert je alleen te helpen, en dan geef je zo een antwoord...najah...niet echt netjes :{

En die caps en dan ook nog eens bold ziet er echt niet uit gewoon :+
Ik heb hem al in meerdere topics voorbij zien komen en elke keer word er weinig geholpen... en noem je dat helpen wat ie deed? ik word echt schijtziek van al die mensen die de hele tijd beginnen te roepen met search en faq's, zelfs als er al in de beginpost staat dat ik dat al heb gedaan... :r

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 10:46 schreef buiter het volgende:
Je moet bijvoorbeeld denken aan Direcway als je 2 way wilt hebben.
http://www.xs4all.nl/~ra/internet.htm
Dat zijn de prijzen die ze vragen.
Het schijnt ook een mogelijkhei te zijn om dit goedkoper te krijgen (1750 Euro) installatie moet je dan zelf doen etc.

Ze zijn niet de enige want in Duitsland en Italië is Tiscali al actief met 2weg internet via de satelliet.
http://satellite.tiscali.de/main/internet/satellite/
Is een stuk goedkoper alleen ik weet niet of je het voor elkaar krijgt dat ze dat bij jou thuis gaan installeren!!
Nederlandse Tiscali weet natuurlijk weer van niets!!!!
Ik denk dat ik maar ga wachten tot er kabel bij ons komt (of tot ik een ons weeg), want dit is wel een erg dure oplossing allemaal. Ik denk niet dat het een beetje rendabel is om honderden zoniet duizenden euro's uit te geven aan een 2-way schotelverbinding.

Iig bedankt voor de informatie.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op vrijdag 19 april 2002 10:29 schreef Barracuda_82 het volgende:
In ik zeg nogmaals:

Duidelijk?

Doe effe rustig, tel tot tien enzo :) Je geeft aan in je beginpost dat je idd gezocht heb, maar je geen recente info kan vinden. De user [Airwolf] geeft daarin tegen aan dat hij via de search 5 recente topics heeft kunnen vinden. En dit vermeld hij op een normale manier. Reageer dan ook op een normale manier als je het er niet mee eens bent. [Airwolf] doet toch moeite voor jou?

Resumé: reageer niet zo flamerig ;)
Op vrijdag 19 april 2002 10:56 schreef Barracuda_82 het volgende:
Ik heb hem al in meerdere topics voorbij zien komen en elke keer word er weinig geholpen... en noem je dat helpen wat ie deed? ik word echt schijtziek van al die mensen die de hele tijd beginnen te roepen met search en faq's, zelfs als er al in de beginpost staat dat ik dat al heb gedaan... :r
Dat mag voor jou geen reden zijn om ook zo flamerig te reageren. Als je iets negatiefs opvalt van een user, meld je dat in SM. En het gebruik van kotssmily's komt ook niet echt aardig over en heeft alleen maar een slechte invloed op de sfeer.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 11:00 schreef Merely het volgende:

[..]

Doe effe rustig, tel tot tien enzo :) Je geeft aan in je beginpost dat je idd gezocht heb, maar je geen recente info kan vinden. De user [Airwolf] geeft daarin tegen aan dat hij via de search 5 recente topics heeft kunnen vinden. En dit vermeld hij op een normale manier. Reageer dan ook op een normale manier als je het er niet mee eens bent. [Airwolf] doet toch moeite voor jou?

Resumé: reageer niet zo flamerig ;)
[..]

Dat mag voor jou geen reden zijn om ook zo flamerig te reageren. Als je iets negatiefs opvalt van een user, meld je dat in SM.
Ik blijf bij mijn standpunt dat sommige mensen hier niet zo gauw irritant moeten gaan roepen met de search, nofi, FAQ, n00b, etc., maar ik moet wel zeggen dat ik een beetje stressed ben op het moment (mijn baas zit me weer af te zeiken) en dat ik vandaag een beetje te snel tot 10 tel.

Verwijderd

Hallo mensjes :)
Wel liev zijn voor elkaar he :*
Laten we nu weer verder ontopic gaan en niet meer over het utfs probleem gaan praten. Topicstarter zegt zelf dat hij de search gebruikt heeft, om dan nog eens utfs te roepen onnodig. Wel had topicstarter in een oud topic deze vraag kunnen stellen.

Opgelost en nu verder. :+

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
opzich valt het nogwel redelijk mee....

Upload: 128K
Download: 512K
Prijs: €94 per maand

helaas zijn de aansluitkosten wel wat hoog: 2.800 Euro

Voordeel van dit alles is wel dat je je kabelabbo kunt opzeggen, en dus ook tv kijken via de schotel...scheelt weer €20 per maand ofzow :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 12:24 schreef Cutebritney het volgende:
Voordeel van dit alles is wel dat je je kabelabbo kunt opzeggen, en dus ook tv kijken via de schotel...scheelt weer €20 per maand ofzow :)
;) ja en als iemand boven een andere zender wil kijken :?
probleem :D
Pagina: 1