Wie heeft er allemaal een stabiel installatie cd-rom pakket van een linux. Ik heb drie iso's gedownload en naar cd gefikt maar ik krijg elkekeer errors bij het installeren. errors zijn o.a. fout bij lilo en nog wat van die belangrijke namen. Je kunt het wel negeren en verdergaan maar dan heb ik er geen fijn en stabiel gevoel bij want ik ga voor de stabieliteit van het systeem.
Wat kan ik exact met het bestand md5sums.82 doen? Je kan controleren of alles op de install cd goed is maar hoe?
Als ik anders van die officiele cd van linux koop zou het dan beter moeten gaan?
Overgens heb ik mandrake 8.2 gedownload en het komt op mijn sys ( zie sign. )
In andere topics heb ik al heel veel goede en bruikbare antwoorden gehad maar die errors daar valt niet tegen op te werken.
Is linux ook verkrijgbaar bij een tijdschrift of zo zonder al die boeken?
Wat kan ik exact met het bestand md5sums.82 doen? Je kan controleren of alles op de install cd goed is maar hoe?
Als ik anders van die officiele cd van linux koop zou het dan beter moeten gaan?
Overgens heb ik mandrake 8.2 gedownload en het komt op mijn sys ( zie sign. )
In andere topics heb ik al heel veel goede en bruikbare antwoorden gehad maar die errors daar valt niet tegen op te werken.
Is linux ook verkrijgbaar bij een tijdschrift of zo zonder al die boeken?
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)