Verwijderd

Topicstarter
he bah, ik kan me slimxie nie upgrade... heb de nieuwste versie gedlt, maar et wil nie... ik brand gewoon dat .hex bestand op een cdrw, dat hoort tog zo? plz iemand, HELP :?

Verwijderd

Topicstarter
oja, en ik heb et wel over de IMP-350 AKA SLIMX

ps, lekker ding dat wel >:)

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Jaja, het is een lekker ding. :7

Hier werkte het wel, het was een cd-rw die ik gebruikte, was ook helemaal leeg.

Whatever.

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-03 12:33

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Soms maakt het bij dat soort dingen uit of je Track-at-one of disc-at-once de cd fikt.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Heb gewoon de .hex file gebrand met nero 5.5.7.8 default opties.

Whatever.

Verwijderd

Heb je het .hex bestand gebrand op de cd en die in de speler gestopt en die toen aangezet? Wat gebeurde er toen? Zei hij 'no disc'?

Verwijderd

Topicstarter
hey, allereerst bedankt voor de reacties. ik gebruik ook nero ( versie weet ik veel, een van de nieuwere) en ja hij zegt idd no disc...:? maar ik zal dat at once gedoe es ff uitprobere, thx lui

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
gewoon imp350.hex ofzo ff op een cd fikken, met DAO, cd in slimX doen, druk op play. er staat nu loading op de lcd, darna UPGRADING FIRMWARE DO NOT TOUCH en daarna springt ie uit, laat maar een minuutje staan ofzo
daarna is ie geupgraded(?)..

Verwijderd

Topicstarter
jah idd, ik weet wel hoe het moet, alleen het werkt gewoon nie.. ik gebruik btw Nero xxxxx nog wat en gewoon een cdrweetje... en als ik et bestand er op heb gefikt dan staat er loading.... en dan no disc.. weird huh :S plz zome1 hellup :P

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:38

-Stef-

Slainthe!

Probeer het eens met een CDR. Overigens boeit dat TAO of DAO natuurlijk niet aangezien je maar 1 (hex)filetje brandt.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Sluit je discman eens op de netvoeding aan.
Misschien ligt het daar aan. :?

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
ik zal er es een cdrtje voor opofferen, maar eerst ff een ander fik-prog. want ik vertrouw nero nie meer zo... ik heb nu ff de nieuwste winoncd, kijke of dat wel wil. en over die netvoeding, dat adviseren ze in de manual al, dus deed ik dat ook :) iig bedankt maar weer :7 maar ooo wat is dat ding sweeeeeeet *D
Pagina: 1