Kosten verzenden vanuit Thailand

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• croxz
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:27
Ik was wat aan het rondkijken op Ebay en kwam daar het volgende tegen:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2018091217#PAYMENT

Dit lijkt me een advertentie van een winkel in Thailand, nl:
www.tigersasia.com
Deze winkel is gericht op internationaal verkopen naar oa. EU, de prijzen zijn in euro's. Omdat het erg mooie prijzen zijn ben ik best geinteresseerd maar ik kan nergens de verzendkosten vinden. Ze verzenden via FedEx maar daar kan ik geen prijslijst vinden :(.

Iemand enig idee wat het kost? En wat is de kans dat ik invoerheffing moet betalen?

(Voor de duidelijkheid, het gaat dus om het verzenden van TFT schermpjes)

• croxz
Okee, ik heb het al gevonden!! :) 45 euro is niet veel.
Ze hebben bv. een (rebate) 18.1 inch nec/misubishi schermpje voor maar 525 + 45 = 570 euro (exl. belasing).
Met belasting dus zo'n 675 euro. Nogmaals, wat is de kans dat je dat moet betalen?

Verder nog een 17 inch cornea scherm met erg mooie specs voor maar 450 euro (140 graden kijkhoek, 1280x1024@75Hz, 400:1 contrastratio).

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:11
maar ik las dit: No sales tax applies for export.
geen belasting dus??

Verwijderd

Ik heb daar ook gekeken, maar ik vind het toch wat vreemd daaro. Zo hebben ze van de Sony SDM-81 al 3 weken lang 82 stuks op voorraad. En als ik het onder rembours wou laten versturen, kostte dat 33% van de prijs :? .

Verwijderd

Op donderdag 18 april 2002 22:26 schreef patryk het volgende:
geen belasting dus??
Mailtje van hun aan mij:
Dear customer,

We deliver with . Express parcel to Europe only in 5 open days! The cost is EUR 45 shipping insurance include.

For the payment the best way is to use a bank to bank transfer ( more secure and cheaper )

About duty we can send your package in a private enclosure ( same a gift ) so free tax !
It's only possible if you don't have your own computer shop. If you are retailer please
provide us all information about your V.A.T. number and full reference.
When you get your goods, please check it before sign FedEx receipt
cause we have shipping insurance include.
All Tigersasia ' s products have a world international warranty
to be registered complete the warranty card and sent it to the head office of your country.
( world office address on the back of warranty card )
All information are on warranty card with date of purchase and Tigersasia.co.ltd certificate.

Yes C.O.D. system is possible with FedEx. but Tigersasia have the best

price in monitors and like to sell you at the cheapest price for that reason
the FedEx reimburse oblige us to declare the full amount of the goods
so the Extra charge will be 33% (cause of custom charge, Value-added tax .in your country,
and exchange rates with post bank )
Tigersasia co ltd is a company how started in 1994 after we got the Certified ISO 9002: 1994 by UL First UPS certified TIS 1921- 2538
in 1999 Tigersasia got : Prime Minister award on SME management, in 2000 - Prime Minister Export Award 2000
for www.Tigersasia.com We are members and we got the label authentic site THAWTE .

There are many proof of our serious and We want to be the company known for integrity,

quality products, timely delivery and full customer satisfaction!

Best regards
Pechmalee Tisadi
Manager director
WWW.TIGERSASIA.COM

For any questions contact us at:

technical@tigersasia.com sales@tigersasia.com

cservice@tigersasia.com Fedex@tigersasia.com

acmanager@tigersasia.com webmaster@tigersasia.com

Pechmale@tigersasia.com shipping@tigersasia.com
BDW: De verzendkosten stonden gewoon op hun site....

• croxz
Op donderdag 18 april 2002 22:26 schreef patryk het volgende:
geen belasting dus??
Daarmee bedoelen ze dat zij geen (Thaise) belasting heffen. Maar als de Nederlandse belastingdienst (douane??) zulke paketjes tegenkomen plakken ze er graag een heffing op (a 18.5%). Vandaar dat Tigersasia aangeeft dat ze het 'gecamufleerd' kunnen versturen om de belastingdienst te omleiden.

Verder zag ik op de Ebay dat Visa/Mastercard geaccepteerd worden, ik zal ze voor de zekerheid wel even mailen. Als ik nu met Visacard betaald en er wordt vervolgens niets geleverd, dan kan ik toch bij Visa mijn geld terugvragen??

• croxz
Op donderdag 18 april 2002 22:28 schreef Vinsane het volgende:
Ik heb daar ook gekeken, maar ik vind het toch wat vreemd daaro. Zo hebben ze van de Sony SDM-81 al 3 weken lang 82 stuks op voorraad. En als ik het onder rembours wou laten versturen, kostte dat 33% van de prijs :? .
Als het onder rembours verzonden wordt, wordt gelijk BTW geheven a 18.5% (dat zullen ze wel niet kunnen voorkomen). Ook het internationaal verzenden van de betaling is een dure grap, dat kan je Tigerasia niet aanrekenen.

Dat de stock niet verandert is vaag, maar de site ziet er niet echt dynamisch uit dus ik denk niet dat'ie verbonden is met de actuele voorraden. Ik vind ook dat het allemaal een beetje onbetrouwbaar overkomt, daarom zal ik ook alleen met creditcard betalen.

Verwijderd

Pee, als jij iets daar bestelt, zou je mij dan op de hoogte willen houden over hoe het verloopt dmv van dit topic of email? Thnx!

Verwijderd

Pee? Ondertussen al een actie gemaakt?

/me is erg nieuwsgierig

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 23:53 schreef Vinsane het volgende:
Pee? Ondertussen al een actie gemaakt?

/me is erg nieuwsgierig
Stuur 'em even een mailtje, dat lijkt me een betere oplossing.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.