Hmmz, ik heb hier een dual monitor systeem, en nu begint m'n secundaire monitor heel vreemd te doen. Het scherm verkleurt een beetje naar groen/geel. En 't wordt steeds erger. Iemand ideeën??? Het is overigens al een redelijk oude monitor, maar tot nu toe deed ie het zonder problemen.
verder uit elkaar zetten kan ook helpen of kabels niet langs elkaar laten lopen. of kables goed aan drukken
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Verwijderd
Hmmmz, ik heb dat al vaker zien gebeuren en meestal leide dat dan echt tot het overlijden van de monitor. 
Als bovenstaande reply niet helpt zou ik daar toch maar ernstig rekening mee houden.
Als bovenstaande reply niet helpt zou ik daar toch maar ernstig rekening mee houden.
Hmmz, heb de kabels wat verplaatst, monitor ffies uitgehad, maar het beeld blijft groen. Grappig trouwens dat m'n printer ook kuren heeft, die drukt ook groen af
. Maar dat zal wel toeval zijn.
Kan het toevallig ook nog liggen aan de videokaart?
Verwijderd
Kan ook natuurlijk, sluit hem eens aan op een andere computer of videokaart als je die beschikbaar hebt.Op donderdag 18 april 2002 21:26 schreef jmezach het volgende:
Okeej, dan krijg ik dus alleen maar vreemd beeld, maar dat komt omdat de monitor de resolutie die ingesteld staat op m'n tweede monitor niet zo hoog kan. Maar ik zag nogal veel groen op het vreemde beeld, dus ik vermoed dat het hem toch echt in de monitor zit. Ik zal hem eens vannacht uit laten staan, kijken of die morgen er misschien meer zin in heeft. En anders, moet ik een andere monitor zoeken, of m'n tweede videokaart er uit halen.
Hmmz, een nacht uit laten staan heeft wel effect gehad, want hij was heel ffies weer normaal. Maar ik zie nu dat ie alweer verkleurd is. Ben toch bang dat m'n monitor kapot is. Dat wordt dus voorlopig ffies weer single monitoren.
Klinkt als het langzaam overlijden van 1 van de elecronenkanonnen. Effies gokken: Het beeld wordt groen, dus het zal wel het rode kanon zijn.
In ieder geval een typisch geval van een andere (nieuwe?) monitor aanschaffen. Hier doe je niets aan zonder hoge kosten.
In ieder geval een typisch geval van een andere (nieuwe?) monitor aanschaffen. Hier doe je niets aan zonder hoge kosten.
https://jobs.sap.com/search/?createNewAlert=false&q=&locationsearch=%27s-Hertogenbosch&optionsFacetsDD_department=&optionsFacetsDD_customfield3=&optionsFacetsDD_country=
probeer hem echt is helemaal zo ver mogelijk weg te zetten van alle elektrische apparaten. ook van subwoofer enzOp vrijdag 19 april 2002 11:09 schreef jmezach het volgende:
Hmmz, een nacht uit laten staan heeft wel effect gehad, want hij was heel ffies weer normaal. Maar ik zie nu dat ie alweer verkleurd is. Ben toch bang dat m'n monitor kapot is. Dat wordt dus voorlopig ffies weer single monitoren.
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Je kan doorgaans met potmetertjes in de monitor de kleur bijregelen. Groen wat terugdraaien of rood wat omhoog wil wel eens helpen. Als het rode elektronenkanon aan het overlijden is, is het echter maar een tijdelijke oplossing.
Pagina: 1