navullen Lexmark Z33

Pagina: 1
Acties:

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47
Tja, ik heb dus zojuist mijn printkoppen nagevuld.

Nadat mijn zwarte printkop leeg was, heb ik de printer een half jaar lang aan de kant moeten zetten en gebruik moeten maken van een andere printer, omdat ik 40 euro voor een enkele printkop wel erg duur vond.

Nu heb ik dus gebruik gemaakt van een anvulset speciaal voor dit type, en de kleurkop doet het perfect, maar de zwarte kop doet het slecht. Ik denk zelf dat het komt omdat de kop leeg was en de restdeeltjes uitgedroogd zijn, waardoor alles verstopt is.

Hoe kan ik die kop weer werkend krijgen? Of moet ik een nieuwe kopen?

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-08 16:10

YellowCube

Wait...what?

Verklaar me voor gek, maar ik deed het wel eens met printerkoppen van HP en Epson;
Een beetje (goed) heet water uit de kraan laten lopen (je weet wel, zo'n dun priegel-straaltje) en daarmee de kop schoonspoelen. We opletten dat er geen water op de electronische contactjes komt (beetje afschermen dus)
Daarna de kop voorzichtig op een stukje keukenrol drukken. Eventueel een paar keer herhalen.
Tricky operation maar meestal wel het proberen waard.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Loran
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-07 16:38
je kan ook schoonmaak-setjes kopen waarmee je hem doorspoelt
waarschijnlijk wel te koop op dezelfde plaats als je dat navulstje hebt gekocht

Disclaimer: Ik baseer dit op absoluut niks...

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47
Nah, ben bang dat ik straks maar ff een printkop van een meier(NLG) moet halen :(

Denk dat de inkt te opgedroogd was waardoor de kop verstopt is.

Verwijderd

Eerst een vraag stellen, dan passend antwoord krijgen en dan toch maar niet...makes sense |:(

• dacurve
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-10-2021
Als er geen plastic onderdelen in de printkop zitten die kunnen smelten, pannetje met kokend water.. en uitkoken maar.
Pagina: 1