Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

atx 24-pin en 6-pin connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Compaq W6000 dual xeon. Het volgende probleem doet zich nu voor, mijn schijven worden claustrofobisch. Dus op zoek naar een andere case die mijn mobo kan huizen, en naar een voeding met 24-pin en 6-pin connector voor dit mobo. Als case b.v. Antec SW1040B, Enlight EN8950 of een supermicro SC760P4. Maar volgens mij is die voeding het grootste probleem.

Heeft iemand enig idee welke voeding te gebruiken?

Verwijderd

Je kunt gewoon elke P4 geschikte voeding nemen volgens mij.. die heeft zo'n 6 pins.. wat lijkt op een AT stekker.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-11 15:58
Volgens mij is dit een lijstje PSU's met 24pin connectors. D'r zullen er ongetwijfeld meer zijn, maar dit is wat ik zo kon vinden.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-11 17:32

Shuriken

Life is all about priorities

Ik weet niet hoe het zit met Compaq Workstations maar ik heb een tijdje geleden een Compaq Server voeding gehad.

Deze was wel uitgerust met een ATX stekker echter de pin bezetting was totaal anders. Daarnaast zat er nog een 6 pin klein stekkertje bij. Daarop zitten standby en powergood en poweron enzo.

Als je workstation voeding ook iets dergelijks is dan kun je em het beste overzetten naar de andere behuizing.

Ik heb de servervoeding zelf gemod naar een atx compliant voeding.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie