Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
t zou wel moeten lukken met wat veranderingen á là "Eigen Huis & Tuin", maar hoe wil je aan zo'n kast komen???
"Er is geen probleem zo klein of het kan worden opgelost met extreem veel geweld"
m.a.w. pak de boor vast uit de schuur
m.a.w. pak de boor vast uit de schuur
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
idd, het is cool als je op een lanparty met een PC komt die er uitziet alsof het een x86 is. en dat het dan een 1GHz pc blijkt te zijn met alles erop en eraan. En dan hetliefts een kast die er MISbruikt uitziet.
met passen ATX moederbord bedoel ik ook zoals ik mijn moederbord normaal in mijn kast past tegen dat staande wand!!
dus geen boor wil ik gebruiken, hoogstends moet ik een schroeven draaier gebruiken om het achterfrontje weg te halen zodat mijn com, USB, PS2 te zien krijg.
dus geen boor wil ik gebruiken, hoogstends moet ik een schroeven draaier gebruiken om het achterfrontje weg te halen zodat mijn com, USB, PS2 te zien krijg.
waar vandaan?? ik weet nie precies waar maar mijn neef werkt in een grafisch bedrijf, ik zit op een grafische school misschien kan ik via hun aan zo'n kast komen en anders ga ik proberen om bij een winkeltje in het dorp te kopen want zij verkopen ook Mac's dus misschien kunnen ze ook zo een kast leveren.
Ik ben bezig om een atx-mobo (MSI K7T Pro) in een G4kast te zetten.
Het is moeilijk alles passend te maken, en ik heb aansluitingen moeten laten vallen (com-poort, floppy) om de mobo erin te krijgen. Zo gauw de kast klaar is post ik wel een link naar mijn site voor ideeën voor diegene die ook een g4 kast willen ombouwen.
Het is moeilijk alles passend te maken, en ik heb aansluitingen moeten laten vallen (com-poort, floppy) om de mobo erin te krijgen. Zo gauw de kast klaar is post ik wel een link naar mijn site voor ideeën voor diegene die ook een g4 kast willen ombouwen.
hey waarheb jij zo'n kast vandaan gehaald?? past die mobo ook echt of moet je er boven of een onder een gaat in maken om het te laten passen?? moet ik de voeding ook veranderen?? kun je me plz. ff maien hoe jij het gedaan hebt en mai sekers ff die url door hoe jij het gedaan hebt.
wil je aub nog ff je url linken zodat ik meer weet over dit onderwerp voordat ik hem ga bestelle bij www.machouse.nl als ze het kunnen leveren
Pagina: 1